- הוסף לסימניות
- #21
אלו ציפורי הלילה וכל זמן שזה זורם לכם עם החיים ובני המשפחה - אל תשבשו את זה.
אני במקור כזאת, זה השתנה אצלי עקב האילוצים לקום מוקדם לילדים ואי אפשרות לישון במהלך היום מה שאוטומטית גרם לקריסה סופית בערב...
אבל מבחינת פוריות עבודה - אין לי את זה, הרבה יותר קשה לי אני צריכה להכריח את עצמי לעשות דברים בזמן הנכון (שעות הפעילות הנורמליות לאנושות) בזמן שבשעות הטובות שלי הכל זרם.
(אין לי ספק שכשאני אעבור את השלב של גידול הילדים הקטנים, אני אחזור להרגל הישן!)
אני במקור כזאת, זה השתנה אצלי עקב האילוצים לקום מוקדם לילדים ואי אפשרות לישון במהלך היום מה שאוטומטית גרם לקריסה סופית בערב...
אבל מבחינת פוריות עבודה - אין לי את זה, הרבה יותר קשה לי אני צריכה להכריח את עצמי לעשות דברים בזמן הנכון (שעות הפעילות הנורמליות לאנושות) בזמן שבשעות הטובות שלי הכל זרם.
(אין לי ספק שכשאני אעבור את השלב של גידול הילדים הקטנים, אני אחזור להרגל הישן!)
הנושאים החמים