- הוסף לסימניות
- #1
מה עושים שבשעות הבוקר( ובצהרים לקראת השעה 3 בערך זה רק הולך ומתגבר)- שפשוט אין לי כח לעבוד ( בעיקר על המחשב) ואני עייפה בצורה לא רגילה.
והעיפות הזו עוברת לבד מהשעה תשע בערב ועד השעות הכי קטנות של הלילה- שאז אני ערנית הכי שאפשר, ואז גם התפוקה הכי גדולה.
אבל כאמא לילדים זה הרי ממש לא לענין כי בבקר אח"כ אני נקרעת כל פעם מחדש- וכל היום שלי שוב פעם משתבש וחוזר חלילה.
וכשאני עובדת מחוץ לבית בשעות הבוקר- אז בלילה אני כן הולכת לישון מוקדם- ומרגישה בזבוז זמן על השעות היפות שלי שלא מנוצלות לעבודה...
האם יש כאן כאלה שמזדהות איתי?
איך אתן חיות עם זה?
או איך הצלחתן לשנות את האופי הזה?
והעיפות הזו עוברת לבד מהשעה תשע בערב ועד השעות הכי קטנות של הלילה- שאז אני ערנית הכי שאפשר, ואז גם התפוקה הכי גדולה.
אבל כאמא לילדים זה הרי ממש לא לענין כי בבקר אח"כ אני נקרעת כל פעם מחדש- וכל היום שלי שוב פעם משתבש וחוזר חלילה.
וכשאני עובדת מחוץ לבית בשעות הבוקר- אז בלילה אני כן הולכת לישון מוקדם- ומרגישה בזבוז זמן על השעות היפות שלי שלא מנוצלות לעבודה...
האם יש כאן כאלה שמזדהות איתי?
איך אתן חיות עם זה?
או איך הצלחתן לשנות את האופי הזה?
הנושאים החמים