דרוש מידע בייביסיטר לתינוק בן כמה שבועות

  • הוסף לסימניות
  • #1
אני משאירה תינוק קטן ממש אצל מטפלת (מבוגרת ומנוסה, שזה העיסוק הקבוע שלה),
למשך ליל ל"ג בעומר והבוקר שאחריו, לרגל חלאקה שאנחנו ב"ה חוגגים.
מעוניינת לשמוע מה מקובל בשוק-
כמה משלמים על דבר כזה?
מדובר בקימה בלילה וטיפול צמוד, ובנוסף גם העיתוי של ערב שבת עוד יותר מכביד... מצד שני מספר השעות לא קטן, כ-12 שעות בערך.
חשבתי על סכום של 50 לשעה, הגיוני?
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
למה שלא תשאלי אותה כמה היא מבקשת לקבל?

אין ספק שזאת סיטואציה חריגה, לדעתי, היא צריכה לבקש כמה שמתאים לה
זהו, שהיא שלחה אותי לברר.
(היא לא עושה פרויקטים כאלו בשגרה, סוג של טובה בשבילי בתור המטפלת לשעבר של ילדון החלאקה...)

600 שח זה ממש מכובד אלא אם כן מדובר בצרחן מדופלם שאז גם מיליון דולר לא יספיקו
הוא לא צרחן מדופלם נכון לעכשיו, אבל אין לי מושג איך הוא יתנהג בלי אמא בסביבה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
איך רק 12?
תצאו ב7 בערב ותחזרו ב7-8 בבוקר?
מתכננים אפילו פחות מ-12, לא נעשה את זה ארוך...
נצא באמצע הלילה (נשאיר אותו אצלה כבר ב-12 בלילה) ומקווה להיות כאן חזרה ב-12 בצהריים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
זה אומר שלא תשנו כל הלילה?
ומי יהיה איתו כשתחזרו?
לא תרצו לישון?
או שאתם חושבים לישון בדרך הלוך וחזור?
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
מתכננים אפילו פחות מ-12, לא נעשה את זה ארוך...
נצא באמצע הלילה (נשאיר אותו אצלה כבר ב-12 בלילה) ומקווה להיות כאן חזרה ב-12 בצהריים.
אתם מנוסים בענייני נסיעה למירון?
אני לא מבינה כ"כ במירון אבל לפי מה שאני שומעת, במיוחד בשנים האחרונות אחרי האסון זה לוקח המון המון זמן ולא כ"כ אפשרי לתקתק ככה
אבל לא יודעת...
בכל מקרה הייתי לוקחת בחשבון שזה ייקח יותר זמן ואולי מסכמת על סכום גלובלי + סכום לשעה אחרי השעה המוסכמת? (נניח אחרי 13:00)
ולדעתי ל12 שעות בלילה זה 700-800 ש"ח
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
זה אומר שלא תשנו כל הלילה?
ומי יהיה איתו כשתחזרו?
לא תרצו לישון?
או שאתם חושבים לישון בדרך הלוך וחזור?
מקווה שנצליח לישון לפני,
וגם בנסיעות הלוך וחזור.
בכל מקרה כשנחזור לא יהיה מתי לישון, צריך להתארגן לשבת...

אתם מנוסים בענייני נסיעה למירון?
אני לא מבינה כ"כ במירון אבל לפי מה שאני שומעת, במיוחד בשנים האחרונות אחרי האסון זה לוקח המון המון זמן ולא כ"כ אפשרי לתקתק ככה
אבל לא יודעת...
נסענו לפני שנתיים והכל תקתק ממש.
אבל באמת אי אפשר לדעת מה יהיה השנה, במיוחד שהיום מתקצר לחצי... מקווים לטוב.
בכל מקרה הייתי לוקחת בחשבון שזה ייקח יותר זמן ואולי מסכמת על סכום גלובלי + סכום לשעה אחרי השעה המוסכמת? (נניח אחרי 13:00)
רעיון, תודה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
רחמנות על התינוק:( אבל בכל מקרה נשמע שזה פיקוח נפש מבחינתכם.
לא פיקוח נפש, כן ילד בן שלוש (תינוק בעצמו...) שצריך את אמא שלו פנויה אליו לחלוטין באירוע המאתגר הזה של החלאקה.
ואני מקווה שהתינוק לא יהיה כל כך מסכן, לא חושבת שצריך לרחם עליו :)
בדיוק כדי שיעבור את היום הזה במינימום טלטול אני דואגת לו לסידור בבית רגוע אצל מטפלת מסורה.

לא יודעת מאיזה אזור אתם בארץ, בירושלים משלמים על זה 1000 ש"ח לפחות (תעריף לילה)
וואו, עד כדי כך?
זו לא אחות לילה שמגיעה אלי ונשארת ערה, בסך הכל הילד אמור לישון במרבית הלילה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
לא פיקוח נפש, כן ילד בן שלוש (תינוק בעצמו...) שצריך את אמא שלו פנויה אליו לחלוטין באירוע המאתגר הזה של החלאקה.
ואני מקווה שהתינוק לא יהיה כל כך מסכן, לא חושבת שצריך לרחם עליו :)
בדיוק כדי שיעבור את היום הזה במינימום טלטול אני דואגת לו לסידור בבית רגוע אצל מטפלת מסורה.
לתינוק בגיל הזה אין תחושת זמן. מבחינתו זה נטישה לנצח. מבינה שמבחינתך הסיבה מוצדקת - בסדר גמור. רק אמרתי מה אני חושבת.
וואו, עד כדי כך?
זו לא אחות לילה שמגיעה אלי ונשארת ערה, בסך הכל הילד אמור לישון במרבית הלילה.
אם היא הייתה באה אלייך הביתה התעריף דווקא יותר זול כי התינוק רגיל למקום ויש סיכוי שישן יותר טוב. מהניסיון שלי 99% מהתינוקות במצב כזה לא ישנו כל הלילה (אחוז ניכר מתוכם עשויים לפתח חום) אז משלמים בהתאם כי את לא יודעת מה יהיה...
(שמרתי על תינוקות בגילאים האלו בתור רווקה אז אומרת לך מה שאני יודעת מהניסיון שלי)
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
מבינה שמבחינתך הסיבה מוצדקת
מוצדקת בהחלט, מכל מיני סיבות שאין כאן המקום לפרטן.

מהניסיון שלי 99% מהתינוקות במצב כזה לא ישנו כל הלילה (אחוז ניכר מתוכם עשויים לפתח חום)
וואו, מעניין.
איך זה שתינוקות שנשארים בלילה בתינוקייה זרה בבית החלמה כן מסוגלים לישון ולא מפתחים חום?
(שואלת באמת כדי להבין, לא בציניות)
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
כל הכבוד לך
שדואגת לתינוק לשינה ברוגע ובשלווה
בלי לטלטל אותו שעות על גבי שעות בדרכים לא דרכים
(שאני רואה במירון תינוקות קטנים, אני פשוט מרחמת, ורואים הרבה)

לדעתי זה סכום מכובד ביותר
תשאלי אותה אם זה מקובל עליה
כי אין לזה משהו מוגדר...

ואם היא אשה טובה וחמה, תהיי רגועה,
הוא מקבל את הצרכים שלו ברוגע ובשלווה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
וואו, עד כדי כך?
זו לא אחות לילה שמגיעה אלי ונשארת ערה, בסך הכל הילד אמור לישון במרבית הלילה.
בעיניי אישה שצריכה פתאום לישון חלש יותר כדי לשמוע עם התינוק בוכה ולקום פעם- פעמיים בלילה זה ממש לא בסך הכל :)
גם שאני כאמא, אם אני קמה רק פעם- פעמיים בלילה אני מרגישה שישנתי מזה טוב :rolleyes: :sleep:
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
וואו, מעניין.
איך זה שתינוקות שנשארים בלילה בתינוקייה זרה בבית החלמה כן מסוגלים לישון ולא מפתחים חום?
(שואלת באמת כדי להבין, לא בציניות)
אני לא יודעת מה קורה בבית החלמה (אולי זאת הסיבה שהם מסרבים לקבל תינוק מעל גיל חודש), וגם לא איזה מומחית גדולה, סתם עונה לך מהניסיון שלי. אבל אני מניחה שככל שהתינוק גדל ההיקשרות שלו למטפל המשמעותי (לרוב זה האמא) ולסביבה יותר מודעת ולכן הוא מגיב לשינויים בצורה יותר קיצונית כי הוא מרגיש את המצוקה.
לא מחייב שכל התינוקות יגיבו למצוקה באופן כל כך ברור, אבל כולם יחוו אותה זה בוודאות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
כל הכבוד לך
שדואגת לתינוק לשינה ברוגע ובשלווה
בלי לטלטל אותו שעות על גבי שעות בדרכים לא דרכים
(שאני רואה במירון תינוקות קטנים, אני פשוט מרחמת, ורואים הרבה)

לדעתי זה סכום מכובד ביותר
תשאלי אותה אם זה מקובל עליה
כי אין לזה משהו מוגדר...

ואם היא אשה טובה וחמה, תהיי רגועה,
הוא מקבל את הצרכים שלו ברוגע ובשלווה...
תודה על המילים הטובות שלך :)

דיברתי איתה וסיכמנו באמת על 50,
תודה לכל מי שסייע לי פה באשכול!
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
ֲ@חישוקים
איך שלא יהיה מזל טוב כפול לך על החלאקה ועל התינוק :)
לדעתי אולי לשאול אותה אחרי הטיפול בתינוק כמה היא רוצה (ואז היא תגיד כמה היה שווה לה אם התינוק היה רגוע או הפוך)
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה