בית חולים ליולדות- עזרתכן...

  • הוסף לסימניות
  • #21
נכתב ע"י einkamoni;1502180:
בבית חולים חילוני- איך אפשר ליצור אוירה חרדית?
להעסיק מיילדות ואחיות חרדיות. לשמור שבת, להקפיד על כשרות מהודרת.
אה, טוב, זה כנראה לא יקרה....;)
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
נכתב ע"י ariels;1502193:
להעסיק מיילדות ואחיות חרדיות. לשמור שבת, להקפיד על כשרות מהודרת.
אה, טוב, זה כנראה לא יקרה....;)

למה לא? אולי כן! (הלוואי...)
זה הנסיון שלנו כרגע...
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
נכתב ע"י einkamoni;1502180:
בבית חולים חילוני- איך אפשר ליצור אוירה חרדית?

זה תלוי כמובן ביולדות עצמן, לאיזה אוכלוסיה הן שייכות. כשרוב היולדות חרדיות האוירה חרדית. ובבי"ח שהיולדות עצמן ובני משפחתן חילוניות- האווירה שונה.

בשבת כמובן שלא ישתמשו במערכת כריזה, לא ידליקו רדיו, שיביאו רב לקדש ולהבדיל במחלקה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
בנוסף למה שרשמו, לא ביות.
כאשת כהן, שהסתכלתי קודם כל, על מקצועיות ויחס. היה לי קשה הקטע שאני נמצאת עם התינוק כל היום. בלי אפשרות לישון ועוד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
נכתב ע"י ch3;1502210:
בנוסף למה שרשמו, לא ביות.
כאשת כהן, שהסתכלתי קודם כל, על מקצועיות ויחס. היה לי קשה הקטע שאני נמצאת עם התינוק כל היום. בלי אפשרות לישון ועוד.

גם אני מסכימה - לא ביות.
אבל מה הקשר לאשת כהן?
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
נכתב ע"י yosher2005;1502212:
גם אני מסכימה - לא ביות.
אבל מה הקשר לאשת כהן?

בהיתר רב, הלכתי לבי"ח הדסה עין כרם. שבשעת הלידה בעלי יכול להיות איתי, ולעזור לי ביציאה מבי"ח, ובין לבין לא.
לא חשבתי את הדבר של ביות שבבי"ח הקודם לא היה לי אותו, [ושם הזהירו מאד לא להשאיר אפילו רגע לבד בחדר אפילו נעול-לדוג', כשאני מתארגנת וכדו'].
מה שגרם שנלחצתי ללכת לישון וכו'.
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
לגבי הבחינה הדתית
אצלינו בית החולים היחיד באזור מאוד מאוד מעורב מבחינת אוכלוסיה ועדיין אין לי הרבה תלונות מבחינה דתית כי מקפידים שם על כמה דברים: מאפשרים אוכל בד""ץ סביר, לשים במידת האפשר אשה חרדית רק עם אשה חרדית או דתיה בשבת, ובכל מקרה לא ישימו אותך עם ערביה, ואם שמו אותך עם חילונית שעושה משהו שמפריע אפשר לבקש לעבור, ומתחשבים. שמעתי על בתי חולים במרכז שיולדות ביקשו לא להיות עם ערביה וקיבלו שעור והטפה בעניין גזענות, לדעתי זה חוסר רגישות בסיסית לצרכים של יולדות, אבל באופן כללי זה כן אפשרי, אם בית חולים רוצה, לאפשר לכל אחת אווירה נוחה לה פחות או יותר.

אם האחות חדרית או לא ממש לא אכפת לי כי זה לא אומר כלום לגבי היחס שלה לא לכאן ולא לכאן, אנשי צוות שונים מתנהלים שונה כבני אדם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
יחס טוב, כשרות מהודרת, אנשי צוות דתיים/חרדיים, מה שאפשר - שאישה תעשה (בשערי צדק אח חרדי לקח ממני דמים!! לא הבנתי מה הקטע). אוכל מפנק, חדרים יפים, אוירה חרדית - בלי רדיו או מוזיקה חילונית ברקע.
מתנה ליולדת מאוד מושכת - כמו שעשו פעם במעיני הישועה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
ילדתי בבית חולים חילוני ,אחד כזה שאם קצת היה מתאים את עצמו החרדיות מהדרום לא היו נוסעות עד ללניאדו....
היה מאד חסר האוכל הכשר, מנות קרב אינן מתאימות ליולדת...
וקודם כל ללמד את הצוות מינימום של הלכות, אם תרצי פירוט תפני באישי
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
אוירה חרדית - חשובה מאוד, אבל ברגע שיש יחס מכבד, זה יכול להשלים את האוירה החרדית שחסרה ויחס מכבד ומקבל בעיקר חסר לי בחדר קבלה ולא בחדר לידה שאז בד"כ לא נתקלתי ביחס עויין.
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
צניעות של הצוות ושל השוהים, שבעלי וגם אני לא נצטרך למראות לא נוחים. (בעלי לא מגיע למקומות שיש שם פריצות)
כבוד והבנה לכל ההלכות והמנהגים כל אחת לפי הרב שלה, ושאני לא ארגיש בעמדה התנצלות על הלכה\מנהג שאנחנו נוהגים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
יחס נעים בראש ובראשונה
מקצועיות
אוכל בכשרות טובה
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
מעריכה אתכן מאד!!!

זה ממש עוזר לי!
(מקווה שבעתיד זה יעזור לנו (: )
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
הכל נכון אבל במידה מסוימת
אני הולכת ללדת בבית חולים כזה או אחר רק בגלל המקצועיות!
לידה זה לא דבר פשוט ואף פעם את לא יכולה לצפות דברים והכי חשוב לי שיהיה מענה איכותי ומקצועי
ושאני בידיים טובות
הכל טוב ויפה שיהיה אוכל ואוירה נעימה אבל כולה נמצאים יומיים והולכים הביתה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
נכתב ע"י einkamoni;1502196:
למה לא? אולי כן! (הלוואי...)
זה הנסיון שלנו כרגע...
הלוואי, אמן.
אני חושבת שבשבת זה הכי קשה (לא מנסיון שלי ב"ה, אבל מחברות)
יש כל כך הרבה פרטי הלכות ודקויות שזה בלתי אפשרי להעביר לצוות לא דתי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
נכתב ע"י מחשבת;1502249:
הכל נכון אבל במידה מסוימת
אני הולכת ללדת בבית חולים כזה או אחר רק בגלל המקצועיות!
לידה זה לא דבר פשוט ואף פעם את לא יכולה לצפות דברים והכי חשוב לי שיהיה מענה איכותי ומקצועי
ושאני בידיים טובות
הכל טוב ויפה שיהיה אוכל ואוירה נעימה אבל כולה נמצאים יומיים והולכים הביתה...

אף אחת לא הולכת רוצה ללדת אצל 'סנדלר',
אבל יחס מכבד, מתחשב וסבלני - יוביל לידה בטוחה יותר בכל מקרה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
שמירת שבת מאוד חשובה
שואלים אותך בשבת מה את רוצה לאכל מחר
ואת רואה שהעובדת מתכוונת לכתוב את מה שאת אומרת
ואת לא רוצה להגיד לה כי את גורמת לה לחלל שבת
אני ילדתי קרוב לשבת
אז בשבת לא נתנו לקחת את התינוק לביות כי לא חתמתי מראש
ועכשיו אסור לכתוב
אמרתי להם שבשבת הפלאפון סגור שיקראו לי דרך המחלקה להנקה
אז הם קוראים לי ברמקול
אין לצוות החילוני מודעות בכלל לשבת והלכותיה
וזה גורם לי להעדיף בית חולים חרדי אם אני יולדת קרוב לשבת
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
נכתב ע"י ch3;1502210:
בנוסף למה שרשמו, לא ביות.
כאשת כהן, שהסתכלתי קודם כל, על מקצועיות ויחס. היה לי קשה הקטע שאני נמצאת עם התינוק כל היום. בלי אפשרות לישון ועוד.

אבל ביות זה רק אם את רוצה, בכל המקומות שיש ביות יש גם מחלקה "רגילה" עם תינוקיה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
אצלי אחד הדברים הכי משמעותיים, זה תינוקייה.
לא מסוגלת לראות את היצורים הזערוריים האלו מתפתלים בצרחות ואין איש שם על לב.
המצב בכמה בתי חולים בנושא זה הוא קטסטרופה!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
רוב התגובות התייחסו ליחס מכבד ומקצועיות, שזה כמובן הכי חשוב,
כמעט ולא ראיתי תגובות על מתנה ליולדת וכו'...

אם בי"ח ייצא במבצע של לילה בבית החלמה, זיכוי כספי או כל מתנה אחרת שווה,
זה ישכנע אותך? ישפיע בשיקול הדעת?

רעיון נוסף- משחקיה מטופחת לילדים המבקרים, מעניין אותך?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה