נכתב ע"י bbr;1502506:שיעשה קודם שינוי מבפנים ואז שיפרסם את השינוי שנעשה!
השאלה צריכה להיות איזה דברים בי"ח חילוני צריך לשנות בשביל שיהיה בו אוירה וצביון יותר חרדי, והתשובות יהיו שונות לגמרי מהתשובות שקיבלת כאן.
נכתב ע"י einkamoni;1502527:לדעתי, זה לא בהכרח, ולכן היה חשוב לי לשמוע את התשובות כאן,
אני חושבת שנשים מחפשות יחס מכבד ומקצועיות מאוירה וצביון... (שזה ג"כ חשוב מאד מאד!!!), כלומר אשה תעדיף ללדת במקום שיכבדו אותה ויתחסו אליה ברגישות, בהתאם למצב בו היא נתונה, וכמובן שהיא תרגיש שהצוות סביבה הוא מקצועי ומיומן, מאשר ללדת בבי"ח עם צביון חרדי שאין בו את התנאים הללו...
(כמובן שעדיף הכל, אבל...)
נכתב ע"י einkamoni;1502527:לדעתי, זה לא בהכרח, ולכן היה חשוב לי לשמוע את התשובות כאן,
אני חושבת שנשים מחפשות יחס מכבד ומקצועיות מאוירה וצביון... (שזה ג"כ חשוב מאד מאד!!!), כלומר אשה תעדיף ללדת במקום שיכבדו אותה ויתחסו אליה ברגישות, בהתאם למצב בו היא נתונה, וכמובן שהיא תרגיש שהצוות סביבה הוא מקצועי ומיומן, מאשר ללדת בבי"ח עם צביון חרדי שאין בו את התנאים הללו...
(כמובן שעדיף הכל, אבל...)
נכתב ע"י pr;1502821:אריאלס - גם אני מצלצלת לך אלף פעמים!
אמרתי למיילדת הטובה שלי - איזו עבודה מדהימה יש לך, עבודה של חסד!
נכון שזו העבודה שלך, אבל במקום הזה, שהוא הכי חסר אונים בעולם,
אפשר לעשות את העבודה בחוסר רגישות, במקצועיות על - אבל בצורה טכנית, בלי כבוד והערכה, ועדיין להיות מיילדת במקצוע...
אבל אפשר גם להיות מעודדת, מחייכת, מתפעלת, מעריכה, מכבדת, מקשיבה, תומכת...
ברכות יחולו על ראשן של כל המיילדות והאחיות הטובות. (והתמ"ריות)
אני בטוחה שחלקן בלידות טבעיות ללא התערבות מיותרת (גם כשזה עם אפידורל!) - הוא רב.
יש גם דברים אינדבידואליים,
במעייני הישועה למשל. יש 2 מחלקות - קומה 5 וקומה 7.
קומה 5 - היחס הרבה יותר אישי, בתינוקיה יש שקט מענג, שמים לב אליך כל הזמן, המבקרים מאד מרוסנים לשעות הביקור בנוקשות - כי זו המחלקה של מיד אחרי הלידה. חיצונית היא די מכוערת ומיושנת.
קומה 7 - נראית כמו בית החלמה... חדרים ממש מפוארים, תנאים מהממים. אבל יש שם המולה.. התינוקיה די צרחנית, היחס אליך יותר ספורטיבי.
יש נשים שרק מייחלות לטפס לקומה 7,
ויש את אלו שתמיד מבקשות להשאר ב-5.
ענין של טיפוסים...
נכתב ע"י Sigalit;1502955:יש משהו אחד שאף אחת לא כתבה, בכל אופן לא מצאתי:
נכון שפותחת האשכול שאלה מה יגרום לך ללדת בבית חולים מסוים ומה חשוב לך,
אבל יחס מחפיר, לחץ והתנכרות לחרדית ש"משריצה" כלשונה של אחת הניקיות
היא גם כן בעיה של היולדת!!!
תמיד ילדתי בבית חולים חילוני וקיבלתי הערכה וחום מהצוות כי גם אני הייתי נחמדה, חמודה ומתעניינת, וגם כשהייתי חרדית, הייתי מהסוג הזה שמקנאים בו.
היולדת שנכנסה לחדר קיבלה חיוך חמוד ממני ואמרתי לה שהיא נראית לי מאד מקצועית, נתתי לה הרגשה טובה ושאלתי מה השם שלה.
גם כשהיתה נראית לי מכשפה, תוך 10 דק' התידדנו. לא נתתי לה אפילו בדל של מחשבה לא להיות שם בשבילי.
נכון שיולדת היא לא המצב הנכון והאידיאלי להיות נחמדים, אבל אם מתכוננים לזה לפני הלידה, ומתכננים גם את זה, אפשר ממש לכיף בלידה עם הצוות, ולא משנה מי זו תהיה.
זה נכון לכל מצב בכלל - הוי מקדים בשלום כל אדם, ובמקומות ציבוריים בפרט - להתנהג בנחמדות לסביבה ולהוות דוגמא שיהיה להם במה לקנאות בנו.נכתב ע"י Sigalit;1502955:יש משהו אחד שאף אחת לא כתבה, בכל אופן לא מצאתי:
נכון שפותחת האשכול שאלה מה יגרום לך ללדת בבית חולים מסוים ומה חשוב לך,
אבל יחס מחפיר, לחץ והתנכרות לחרדית ש"משריצה" כלשונה של אחת הניקיות
היא גם כן בעיה של היולדת!!!
תמיד ילדתי בבית חולים חילוני וקיבלתי הערכה וחום מהצוות כי גם אני הייתי נחמדה, חמודה ומתעניינת, וגם כשהייתי חרדית, הייתי מהסוג הזה שמקנאים בו.
היולדת שנכנסה לחדר קיבלה חיוך חמוד ממני ואמרתי לה שהיא נראית לי מאד מקצועית, נתתי לה הרגשה טובה ושאלתי מה השם שלה.
גם כשהיתה נראית לי מכשפה, תוך 10 דק' התידדנו. לא נתתי לה אפילו בדל של מחשבה לא להיות שם בשבילי.
נכון שיולדת היא לא המצב הנכון והאידיאלי להיות נחמדים, אבל אם מתכוננים לזה לפני הלידה, ומתכננים גם את זה, אפשר ממש לכיף בלידה עם הצוות, ולא משנה מי זו תהיה.
מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!
חלה שגיאה בשליחה. נסו שוב!
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר להצטרף
אליהם ממש עכשיו:
תהילים פרק כה
אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
הנושאים החמים