כללי בנית מצגת-כמה שאלות על פוואר פוינט

  • הוסף לסימניות
  • #1
שלום,

אני לא כ"כ בקיאה בפוואר פוינט החדש [גם לא בישן :rolleyes:] , ויש לי כמה שאלות לגביה;
האם אפשר לקבוע כל שקופית זמן השהיה שונה?
האם אפשר להכניס קטעי וידאו?
האם אפשרי שהמצגת תפעל בלופ ללא הפסקה על המסך?
אם אני מגדילה את הרזולוציה של המצגת לאחר הכנתה, האם היא תראה טוב על המסך?

וכן אשמח אם תתנו לי קישורים לאתרים המציעים מנגינות רקע נעימות.

או אם יש תוכנה אחרת ממולצת לבנית מצגת שעדיפה על פאוור פוינט [כמובן קלה ללמידה ותפעול] אשמח לשמוע המלצות.
תודה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
יש את move maker תוכנה קלה מאד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
בפורפוינט 2010 יש הרבה יותר אפשרויות
אם כי קחי בחשבון שהיא עדין תוכנה טיפשה יחסית
אבל אפשר להוציא ממנה דברים מדהימים
אם את לא מפחדת לנסות פשוט תעברי על כל התפריטים ותנסי תוך כדי עבודה
כל הדברים ששאלת אפשריים בהחלט בפורפוינט 2010
מלבד ענין הרזולוציה שלא נראה לי אפשרי להגדיל מעבר למה שקבעת מראש
מה שכן אל תשתמשי באופציה של הקטנת התמונות וכיווצם
אצלינו בהקרנה מפורפוינט עם מקרן על קיר שלם זה הקרין יופי בלי טשטושים ועיוותים

בהצלחה
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
נכתב ע"י שקדיה;896267:
בפורפוינט 2010 יש הרבה יותר אפשרויות
אם כי קחי בחשבון שהיא עדין תוכנה טיפשה יחסית
אבל אפשר להוציא ממנה דברים מדהימים
אם את לא מפחדת לנסות פשוט תעברי על כל התפריטים ותנסי תוך כדי עבודה
כל הדברים ששאלת אפשריים בהחלט בפורפוינט 2010
מלבד ענין הרזולוציה שלא נראה לי אפשרי להגדיל מעבר למה שקבעת מראש
מה שכן אל תשתמשי באופציה של הקטנת התמונות וכיווצם
אצלינו בהקרנה מפורפוינט עם מקרן על קיר שלם זה הקרין יופי בלי טשטושים ועיוותים

בהצלחה

כן זה פאוור פוינט 2010,
אז כדי לצאת כל הספקות - אני אבנה את המצגת ברזולוציה הכי גבוהה שהתוכנה מציעה?

והאם יש אופציה של הנפשת תנועה של אובייקט? לדוג' תמונה בודדת שתזוז בפריים מימין לשמאל המסך? [לא כאנימציה של העברת שקופית אלא בתוך השקופית תהיה הנפשה של אובייקט מסוים].

תודה רבה על המידע!
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
הכנתי מצגת יפה וארוכה בתכנה הפשוטה והמקסימה הזו.
1. כן, יש אופציה של שהיה של שקופית את צריכה להשהות את השיקופחת ההבאה בתור בדרגל המאוזן חמעלה -מעברים -בצד שמאל.
2. כן, יש הנפשה של אובייקטים בסרגל ההנפשות ויש שם הרבה אופציות ואפשרויות.

עוד שאלות? בכיף אענה לך.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
התשובה היא כן לכל השאלות.
אפשר לקבוע לכל שקופית כמה זמן תוצג על המסך (קצת קשה לקבוע כי הזמנים משתנים מאד ממחשב למחשב.)
אפשר כמובן להוסיף קטעי וידאו (הוספה סרטים וצלילים)
אפשר שהמצגת תפעל בלופ ויותר מזה - ב2010 יש אפשרות להמיר את המצגת לסרט וידאו (קובץ - שמור ושלח - צור וידאו)
הגדלת הרזולוציה תלויה מאד באיכות החומר שאת משתמשת.
ולשאלה האחרונה - תזוזה של אוביקט בתוך השקופית - ודאי ובודאי שאפשר- זה הפאוור פוינט!

אם המצגת כוללת הרבה וידאו אז ודאי שיש תוכנות עדיפות כמו המובי מייקר שכבר הוזכר פה, שגם היא תוכנה קלה ופשוטה מאד.

בהצלחה
חני
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
נכתב ע"י האורות;896529:
ב2010,
איך קובעים את מהירות ההנפשה?

בסרגל- הנפשות-> תזמון, בצד שמאל יש מקום להגדיר "זמן".
 

קבצים מצורפים

  • תמונה1.png
    KB 192.2 · צפיות: 23
  • הוסף לסימניות
  • #10
נכתב ע"י שמואל גרינשטיין;896508:
הגדלת הרזולוציה תלויה מאד באיכות החומר שאת משתמשת.

תודה על הפרוט!

אני מתכוונת להשתמש בחומרים ברזולוציה גבוהה, אך יכול להיות שיהיו כמה תמונות לא הכי טובות...
זה הולך להיות מוקרן במסך פלאזמה גובה 1.5 מטר...
אני רוצה שיראה טוב. אז איזה רזולוציה עלי לעשות?

תודה לכולם,
כנראה שיצצו עוד שאלות בהמשך :rolleyes:
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
תמיד הכי גבוה זה הכי טוב
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
אוי, עכשיו אני רואה שהטעתי אתכם,
זה לא פאוור פוינט 2010 זה 2007!
האם כל התשובות הנ"ל עוד עומדות ??
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
כן, כן אין כמעט הבדל בין 2007 ל- 2010
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
מה היתרון של שמירה בקובץ וידאו על פני שמירה בקובץ מצגת?...
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
ברגע שזה סגור על סרט לא חיבים מחשב דוקא אם אופיס, הפונטים לא הולכים לעיבוד (ניתן לצרוב אותם גם בקובץ של המצגת), אין תקלות לא נתקע באמצע וכו', יותר נוח להצגה ניתן גם לצרוב על דיסק ולהפעיל מDVD.
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
איפה מגדירים רזולוציה בפוואר פוינט???

אם אפשר להצטרף לשאלות
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה