- הוסף לסימניות
- #1
שלום,
אני לא כ"כ בקיאה בפוואר פוינט החדש [גם לא בישן
] , ויש לי כמה שאלות לגביה;
האם אפשר לקבוע כל שקופית זמן השהיה שונה?
האם אפשר להכניס קטעי וידאו?
האם אפשרי שהמצגת תפעל בלופ ללא הפסקה על המסך?
אם אני מגדילה את הרזולוציה של המצגת לאחר הכנתה, האם היא תראה טוב על המסך?
וכן אשמח אם תתנו לי קישורים לאתרים המציעים מנגינות רקע נעימות.
או אם יש תוכנה אחרת ממולצת לבנית מצגת שעדיפה על פאוור פוינט [כמובן קלה ללמידה ותפעול] אשמח לשמוע המלצות.
תודה!
אני לא כ"כ בקיאה בפוואר פוינט החדש [גם לא בישן
האם אפשר לקבוע כל שקופית זמן השהיה שונה?
האם אפשר להכניס קטעי וידאו?
האם אפשרי שהמצגת תפעל בלופ ללא הפסקה על המסך?
אם אני מגדילה את הרזולוציה של המצגת לאחר הכנתה, האם היא תראה טוב על המסך?
וכן אשמח אם תתנו לי קישורים לאתרים המציעים מנגינות רקע נעימות.
או אם יש תוכנה אחרת ממולצת לבנית מצגת שעדיפה על פאוור פוינט [כמובן קלה ללמידה ותפעול] אשמח לשמוע המלצות.
תודה!
הנושאים החמים