דרוש מידע בעלי ניסיון בעקירת שיני בינה? היכנסו לכאן >>>

יש עקירת שן בינה רגילה ויש כירוגית
בבית שמש יש את ד"ר כץ מומחה מאוד לעקירה כירוגית
עלות 750 ש"ח בערך
לפי הנכתב בהתחלה יתכן שמדובר בשן כירוגית
יומיים צריך להיות עם קרח צמוד , לאכול קר וכו'
 
גם אני מאוד ממליצה על ד"ר נועם ברוק בעקירת שיני בינה כלואות, אחת קרובה מאוד לעצם.
עקר בעדינות ובזריזות, במינימום כאב. (גם אח"כ סביר).
מה העלות של עקירת שן בינה כלואה צמודה לעצם אצל ד"ר ברוק?
קבלתי הצעת מחיר של 2250 לשן בינה כלואה + שן בינה בחוץ אצל ד"ר עליאש ע"י כירורג מתל השומר.
 
מה העלות של עקירת שן בינה כלואה צמודה לעצם אצל ד"ר ברוק?
קבלתי הצעת מחיר של 2250 לשן בינה כלואה + שן בינה בחוץ אצל ד"ר עליאש ע"י כירורג מתל השומר.
את האמת אני לא זוכרת, זה כבר היה לפני שנתיים. (אם בעלי יזכור אעדכן)
 
לכל החוששים והמפחדות...
עברתי עקירת בינה שבוע שעבר
מש בשתי דקות
מרפאת שיניים ברמות
קניון רמות קומה3
ביו דנט
מרפאה עם רופאים יהודים,
מומחים מאדדד
במחיר 600 ש"ח
ממליצה מאד.
 
לכל החוששים והמפחדות...
עברתי עקירת בינה שבוע שעבר
מש בשתי דקות
מרפאת שיניים ברמות
קניון רמות קומה3
ביו דנט
מרפאה עם רופאים יהודים,
מומחים מאדדד
במחיר 600 ש"ח
ממליצה מאד.
שן בינה כלואה?
 
לכל השואלים על ד"ר נועם ברוק רופא מדהים באמת מיוחד קשוב ועדין ממש
עכשיו ממש גמרתי אצלו עקירות של כל הארבע שיני בינה עקירות כלואות וקשות ממש ההיתי לחוצה מאוד והוא ממש הרגיע והיה ממש נחמד בכללי אדם אנושי ונחמד ממליצה בחום העקירה עצמה ממש מינימום כאב אחר כך כואב כמה ימים לוקחים משככי כאבים ותוך כמה ימים עובר וגם שלאחר אחת העקירות נתקעה לי הלסת פתח עבורי את המרפאה ביום שישי בצהריים וטיפל בסבלנות באמת יחס מדהים מומלץ בחוםםםםםם!!! עקרתי באופן פרטי
בכללי כל המשפחה שם עוסקת ברופאת שיניים וכולם מדהימים אשתו וכן גם החם שלו.
 
לכל השואלים על ד"ר נועם ברוק רופא מדהים באמת מיוחד קשוב ועדין ממש
עכשיו ממש גמרתי אצלו עקירות של כל הארבע שיני בינה עקירות כלואות וקשות ממש ההיתי לחוצה מאוד והוא ממש הרגיע והיה ממש נחמד בכללי אדם אנושי ונחמד ממליצה בחום העקירה עצמה ממש מינימום כאב אחר כך כואב כמה ימים לוקחים משככי כאבים ותוך כמה ימים עובר וגם שלאחר אחת העקירות נתקעה לי הלסת פתח עבורי את המרפאה ביום שישי בצהריים וטיפל בסבלנות באמת יחס מדהים מומלץ בחוםםםםםם!!! עקרתי באופן פרטי
בכללי כל המשפחה שם עוסקת ברופאת שיניים וכולם מדהימים אשתו וכן גם החם שלו.
כמה עלה לך עקירת שן בינה כלואה?
 
אני עברתי עקירת שן בינה כלואה אצל פר' בודנר מסורוקה במרפאתו בתל אביב המחיר היה 1000 שח
אני מאמין שהמחיר גבוה יותר כהיום
אחרי העקירה כשבוע לא אכלתי רק שתיתי אינשור
 
כן בהחלט לוקח קצת זמן לחזור לשגרה מלאה מומלץ לקחת משככי כאבים לפני שהכאב מגיע בשיא העוצמה
ובהחלט לוקח זמן עד שאפשר לאכול נורמלי.
אין מה לעשות זה טיפול מורכב אבל חייבת לציין שלא להאמין אני פחדתי ממש מהעקירה אבל כשאני אחרי אני ממש שמחה שעשיתי את זה ואני אחרי אין יותר כאבים אין דלקות אפס כלום ממש תענוג גם התחושה הרבה יותר נעימה וקלילה!
 
אני יודעת שיש לה קליניקה פרטית בחולון ומזמינים אותה רק לעקירות כירורגיות בסניפים של כללית סמייל. אין לי מושג אם היא למדה להיות מומחית בעקירות כירורגיות.
אני ממש נהנתי ממנה, מהאנושיות שלה, מהאדיבות שלה, מהמקצועיות שלה. ואני ממש היסטרית מרופאי שיניים :eek:

יש רופאים פרטיים שעובדים עם כללית סמייל בהסדר?
לידיעת כולם דרך כללית פלטינום יש הסדר עם רופאים פרטיים במקרים מסוימים.
הפנו אותי לביה"ח לצורך עקירה כירורגית שהכירורג בכללית סמייל אמר שלא יכול לבצע אלא רק בביה"ח
ובביה"ח קיבלתי הצעת מחיר 1800 ש"ח לכל שן-שר"פ מומחה
אני מתקשרת לנציגות אף אחת לא ידעה להגיד לי מה ההחזר מקסימום 400
היה נשמע לי מוזר מאוד החזר כה מועט וכבר חשבתי לעשות פרטי.
וגם זה היה קצת חסר הגיון כי הם הפנו אותי מכיוון שלא יכלו לבצע זאת.
עד שפניתי למחלקת תביעות ושלחתי להם ההפניה וקיבלתי מכתב רשמי מהם שיש לי החזר בניכוי השתתפות עצמית של 520 ש"ח בלבד.
אז אל תתעצלו ובררו טוב טוב מול מחלקת ת תביעות של הקופה.
 
לא.
אלא אם כן את מבצעת צד אחד בלי הרדמה.

אני עקרתי אצל זגורי, חששתי לפני, אבל אח"כ ביקשתי ממנו לעקור גם את השניה מיד, אבל זה היה בצד השני, ואסור להרדים את 2 הצדדים.
מעניין ,
לי ד"ר ערן רגב מנהל מחלקת פה ולסת בשערי צדק המליץ לי לבצע 2 עקירות בפעם אחת
כאשר כל שן בצד אחר.
 
מעניין ,
לי ד"ר ערן רגב מנהל מחלקת פה ולסת בשערי צדק המליץ לי לבצע 2 עקירות בפעם אחת
כאשר כל שן בצד אחר.
כל רופא והשיטות שלו זה מאוד אינדיבידואלי לכל מקרה לגופו מה רמת המורכבות של העקריה אני גם עקרתי 4 שיני בינה ואמרו לי כל אחד בנפרד כי היו לי עקירות מאוד קשות
וכשאני חושבת על זה אם ההייתי עושה שתיים ביחד ההייתי מושבתת לחלוטין
 
מעניין ,
לי ד"ר ערן רגב מנהל מחלקת פה ולסת בשערי צדק המליץ לי לבצע 2 עקירות בפעם אחת
כאשר כל שן בצד אחר.
אוי ואבוי, מתכון בדוק לדיאטה....
אין סיכוי לאכול לאחר עקירה כירורגית בצד בו השן נעקרה...
רק מי שעבר את זה יודע:(
 
אמיתי אמיתי
אף אחד לא מאמין לי-אבל זאת היתה המציאות
מה כן כל הנסיעה לחצתי על המקום עם הצמר גפן לספיגת הדם-אולי זה מה שעזר
השאלה אם שן בינה שכבר בקעה או שן בינה כלואה,שאז מצריך עקירה כירורגית וסיפור שונה לגמרי.
 
אשמח להמלצה לכירורג פה ולסת עבור עקירה של 2 שיני בינה על עצב.
והאם ישנו החזר דרך הקופה ללא ביטוח משלים....?
תודה מראש
 
אשמח להמלצה לכירורג פה ולסת עבור עקירה של 2 שיני בינה על עצב.
והאם ישנו החזר דרך הקופה ללא ביטוח משלים....?
תודה מראש
אני ממליצה מאוד על ד"ר נועם ברוק פשוט מלאך בלבן רופא מסור ואחראי מאוד
הוא עובד ככל הידוע לי גם עם כל קופות החולים אבל סתם המלצה אישית במקרים סבוכים הולכים על פרטי זה שווה את המחיר!!!
אני טיפלתי אצלו פרטי!! עקרתי אצלו 4 שיני בינה כלואות מאוד קשות על העצב וכו...
ולא היה יותר טוב מזה ממש מינימום כאבים(לא יגיד שלא כואב) אבל באמת לעומת אחרים ששמעתי זה היה ממש בסדר
באמת מומלץ ושווה אני עוד לקוחה מרוצה שממליצה מאוד מינסיון!!!
רפואה שלימה ובהצלחה!
 
אני ממליצה מאוד על ד"ר נועם ברוק פשוט מלאך בלבן רופא מסור ואחראי מאוד
הוא עובד ככל הידוע לי גם עם כל קופות החולים אבל סתם המלצה אישית במקרים סבוכים הולכים על פרטי זה שווה את המחיר!!!
אני טיפלתי אצלו פרטי!! עקרתי אצלו 4 שיני בינה כלואות מאוד קשות על העצב וכו...
ולא היה יותר טוב מזה ממש מינימום כאבים(לא יגיד שלא כואב) אבל באמת לעומת אחרים ששמעתי זה היה ממש בסדר
באמת מומלץ ושווה אני עוד לקוחה מרוצה שממליצה מאוד מינסיון!!!
רפואה שלימה ובהצלחה!
יש לך טל' שלו והיכן הוא מקבל?
תודה
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה