דרוש מידע בעלי ניסיון בעקירת שיני בינה? היכנסו לכאן >>>

יש לך טל' שלו והיכן הוא מקבל?
תודה
המרפאה, בקטמון יורדי הסירה 10. טלפון 0777004052 שלו 0524206525 אם מדובר בתור דחוף .
יש ממליצים לקחת לפני הטיפול, או מיד אחריו לפני התפוגגות ההרדמה, משכך כאבים חזק ולחסוך את הכאב הראשוני שהוא הכי עוצמתי, ממליץ על נרוסין לא מתאים בתקופות מיוחדות
בנוגע למחיר, לאברכים פעם היה עושה הנחה משמעותית, לא מעודכן מה היום.
 
יש לך טל' שלו והיכן הוא מקבל?
תודה
כן המספר שלו
0524206525
אני הלכתי אלין באופן פרטי הוא מקבל ברחוב יורדי הסירה 10 בקטמון בקליניקה הפרטית שלו
אבל אם אתם רוצים הוא מקבל גם דרך הקופ"ח תבררו
בהצלחה!!!
 
כן המספר שלו
0524206525
אני הלכתי אלין באופן פרטי הוא מקבל ברחוב יורדי הסירה 10 בקטמון בקליניקה הפרטית שלו
אבל אם אתם רוצים הוא מקבל גם דרך הקופ"ח תבררו
בהצלחה!!!
תודה רבה אנסה ליצור קשר מחר.
התייעצתי עם כמה כירורגים שלא מסכימים לטפל בגלל המורכבות...
 
אני יכול
תודה רבה אנסה ליצור קשר מחר.
התייעצתי עם כמה כירורגים שלא מסכימים לטפל בגלל המורכבות...
יכולה להרגיע ולהמליץ עליו מאודד הוא רופא מצוין עקרתי אצלו את כל ה4 שיני בינה שכל שן היתה יותר מורכבת מהשניה הכל שוכב במאונך וגם שוכב על העצב הגעתי מאוד לחוצה והוא מאוד הרגיע והיה קשוב ועבד בסבלנות!!
לא יגיד היה טיפול לא קל אבל הוא היה פשוט מלאך בלבן כבר שלחו אותי להדסה בגלל המורכבות והלכתי אליו
ולא רק זה הוא היה כל כך אכפתי שהוא יתקשר יום אחר כך לשאול בשלומי ואם התאוששתי הסביר מה לעשות
ויש לי עוד מלא מה להוסיף לא הרגשתי טוב הוא פתח במיוחד בשבילי את המרפאה ביום שישי!!!
באמת מוומלץ יכולה להגיד שאם אתם הולכים אליו תדעו שאתם בידיים טובות ואין לי אינטרס אישי הוא פשוט הציל אותי!!!! זה הכל אני ממש מוקירה לו טובה!
בהצלחה!!
 
אין סיכוי.... הוא מנסר את העצם
זה מאוד תלוי באופי העקירה זה לא תמיד מאודד מורכב אבל יש עמים שבאמת הסבל בלתי נסבל!!!
אבל תאמת שהסבל הרבה יותר גדול כשנשארים עם השן זה כאבי תופת!!
 
אני אחרי עקירה של שן בינה כלואה (כירוגי כמובן..)
שאלתי היא: האם צריך לשטוף את הפה במי מלח (כמו מי פה לצורך העניין) או לגרגר את המי מלח בגרון?
תודה לעונים!
 
אני אחרי עקירה של שן בינה כלואה (כירוגי כמובן..)
שאלתי היא: האם צריך לשטוף את הפה במי מלח (כמו מי פה לצורך העניין) או לגרגר את המי מלח בגרון?
תודה לעונים!
לשטוף את הפה.
לא צריך להגיע עד הגרון.
 
רפואה שלמה בקרוב.
ושלא יכאב לך.
 
אני צריכה עקירה מסובכת מאוד שן שקרובה מאוד לעצב/יושבת על העצב
ד"ר ברוק אמר לי ש1 ל10 אנשים נפגעים מעקירה כזו לכל החיים-פוגע בעצב
וזה גם בעלות של 3500-4500 אלף

מישהו התנסה עם דבר כזה?
או שיש המלצה לרופא מומחה לעקירות על העצב?
 
אני עקרתי שן בינה שמאוד קרובה לעצב בביח חולים רמבם. האחוזים שיפגע בעצב הם מאוד נמוכים אין מה לדאוג.
שילמתי 850 שח לפני החזרים.
היו כאבים מאוד חזקים יותר משבוע...
בהצלחה!!
 
אני צריכה עקירה מסובכת מאוד שן שקרובה מאוד לעצב/יושבת על העצב
ד"ר ברוק אמר לי ש1 ל10 אנשים נפגעים מעקירה כזו לכל החיים-פוגע בעצב
וזה גם בעלות של 3500-4500 אלף

מישהו התנסה עם דבר כזה?
או שיש המלצה לרופא מומחה לעקירות על העצב?
תבקשו הפניה מהקופה לטיפול בבי"ח
מקבלים החזר של רוב הכסף, ורופאים מקצועיים
 
אני צריכה עקירה מסובכת מאוד שן שקרובה מאוד לעצב/יושבת על העצב
ד"ר ברוק אמר לי ש1 ל10 אנשים נפגעים מעקירה כזו לכל החיים-פוגע בעצב
וזה גם בעלות של 3500-4500 אלף

מישהו התנסה עם דבר כזה?
או שיש המלצה לרופא מומחה לעקירות על העצב?
מעניין אני גם טיפלתי אצל ד"ר ברוק עם שן שמאוד קרובה לעצב וכו וכו וכו
והוא עקר לי וברוך ה' עבר בשלום
תאמת שלא יצא לי לשמוע על משהו שנפגע לא העצב
ואני מדברת איתך על עקירות מורכבות גם בעלי עשה אצלו עקירה קשה מאוד וגם לו זה המחיר שהוא אמר והכל עבר בשלום
הוא לא הסכים לטפל בך ד"ר ברוק?
ממש מעניין
 
אני עקרתי שן בינה שמאוד קרובה לעצב בביח חולים רמבם. האחוזים שיפגע בעצב הם מאוד נמוכים אין מה לדאוג.
שילמתי 850 שח לפני החזרים.
היו כאבים מאוד חזקים יותר משבוע...
בהצלחה!!
@ינאב
אשמח לשמוע איך ניתן לקבל החזר עבור עקירת שיני בינה
 
לעבור קודם דרך רופא שיניים של הקופה שהוא מעביר לכירורג של הקופה ואם הוא סובר שהעקירה בבי"ח אז הם נותנים הפנייה והתחייבות
@ינאב
כבר עשינו ולאעברנו דרך רופא בקופה וגם לא בבי"ח
ידוע לך אם יש אפשרות לקבל החזר ?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה