- הוסף לסימניות
- #1
בעקבות המע"מ שעלה ל18% ,אתמול קבלתי מייל ממכבי דנט:
שלום רב,
נבקש לעדכנך כי בהתאם להחלטת הממשלה, המע"מ יעלה ב - 1% החל מינואר 2025.
עדכון זה חל על כל הטיפולים, שיבוצעו החל מה- 1.1.25, גם אם שולמו מראש.
בברכה, מכבידנט
אם שילמתי מראש לנותן שירות כגון טיפול שיניים בקופת חולים / קוסמטיקאית על סדרת טיפולים וכו'
האם הם רשאים לגבות ממני מחדש את ההפרש במחיר? חוקי?
אם כך. בשביל מה שלמתי מראש?
שלום רב,
נבקש לעדכנך כי בהתאם להחלטת הממשלה, המע"מ יעלה ב - 1% החל מינואר 2025.
עדכון זה חל על כל הטיפולים, שיבוצעו החל מה- 1.1.25, גם אם שולמו מראש.
בברכה, מכבידנט
אם שילמתי מראש לנותן שירות כגון טיפול שיניים בקופת חולים / קוסמטיקאית על סדרת טיפולים וכו'
האם הם רשאים לגבות ממני מחדש את ההפרש במחיר? חוקי?
אם כך. בשביל מה שלמתי מראש?
הנושאים החמים