- הוסף לסימניות
- #1
עברו מס חודשים מאז הניוזלטר האחרון וסוף סוף אני יכולה לענות לכל השואלים - כן, הוא חוזר, כתבות ההשראה ממשיכות, ההטבות השוות, החינמים וכל מה שמעצב צריך בעצם!!
ולא סתם חוזר, אלא על דומיין חדש שיהיה אי"ה פתוח לנתיבים. (מקווה שלא תהיינה בעיות)
בעצת ניק חשוב מהפורום עברתי לוורדפרס ( ידעתי שאני רוצה לבנות את הבלוג על פלטפורמה אחרת והתלבטתי איזו) ובינתיים מצרפת לכם קישור להתרשמות-
שימו לב, חלק ניכר מהאתר עדיין בבנייה.
לגבי הנתיבים- לענ"ד לא אמורה להיות בעיה לבקש לפתוח במידה ולא נפתח.
האתר- נקי הן מבחינת תוכן ושפה והן מבחינת התמונות.
מטרת הבלוג בעצם להנגיש עד כמה שיותר כתבות ומקורות השראה מרחבי הרשת( חלקן מתורגמות מאנגלית, חלקן מבוססות על וחלקן מקוריות שלי) מבלי שתצטרכו להחשף לתכנים לא ראויים באתרים אחרים.
מקווה שתהנו, אשמח לחוות דעתכם על העיצוב
http://itzuvgraphi.co.il/
נ.ב
ברגעים אלו נכתב פוסט הטבה שווה במיוחד למנויים, שווה להרשם ולחכות!
ולא סתם חוזר, אלא על דומיין חדש שיהיה אי"ה פתוח לנתיבים. (מקווה שלא תהיינה בעיות)
בעצת ניק חשוב מהפורום עברתי לוורדפרס ( ידעתי שאני רוצה לבנות את הבלוג על פלטפורמה אחרת והתלבטתי איזו) ובינתיים מצרפת לכם קישור להתרשמות-
שימו לב, חלק ניכר מהאתר עדיין בבנייה.
לגבי הנתיבים- לענ"ד לא אמורה להיות בעיה לבקש לפתוח במידה ולא נפתח.
האתר- נקי הן מבחינת תוכן ושפה והן מבחינת התמונות.
מטרת הבלוג בעצם להנגיש עד כמה שיותר כתבות ומקורות השראה מרחבי הרשת( חלקן מתורגמות מאנגלית, חלקן מבוססות על וחלקן מקוריות שלי) מבלי שתצטרכו להחשף לתכנים לא ראויים באתרים אחרים.
מקווה שתהנו, אשמח לחוות דעתכם על העיצוב
http://itzuvgraphi.co.il/
נ.ב
ברגעים אלו נכתב פוסט הטבה שווה במיוחד למנויים, שווה להרשם ולחכות!
הנושאים החמים