כללי בקרוב הוא חוזר- יש למה לחכות!

  • הוסף לסימניות
  • #1
עברו מס חודשים מאז הניוזלטר האחרון וסוף סוף אני יכולה לענות לכל השואלים - כן, הוא חוזר, כתבות ההשראה ממשיכות, ההטבות השוות, החינמים וכל מה שמעצב צריך בעצם!!
ולא סתם חוזר, אלא על דומיין חדש שיהיה אי"ה פתוח לנתיבים. (מקווה שלא תהיינה בעיות)
בעצת ניק חשוב מהפורום עברתי לוורדפרס ( ידעתי שאני רוצה לבנות את הבלוג על פלטפורמה אחרת והתלבטתי איזו) ובינתיים מצרפת לכם קישור להתרשמות-
שימו לב, חלק ניכר מהאתר עדיין בבנייה.
לגבי הנתיבים- לענ"ד לא אמורה להיות בעיה לבקש לפתוח במידה ולא נפתח.
האתר- נקי הן מבחינת תוכן ושפה והן מבחינת התמונות.
מטרת הבלוג בעצם להנגיש עד כמה שיותר כתבות ומקורות השראה מרחבי הרשת( חלקן מתורגמות מאנגלית, חלקן מבוססות על וחלקן מקוריות שלי) מבלי שתצטרכו להחשף לתכנים לא ראויים באתרים אחרים.
מקווה שתהנו, אשמח לחוות דעתכם על העיצוב
http://itzuvgraphi.co.il/
נ.ב
ברגעים אלו נכתב פוסט הטבה שווה במיוחד למנויים, שווה להרשם ולחכות!
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
פתחתי ובפוסט של הדפוס הכל מופיע הפוך:

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית סחטיר בלובק. תצטנפל בלינדו למרקל אס לכימפו, דול, צוט ומעיוט – לפתיעם ברשג – ולתיעם גדדיש. קוויז דומור ליאמום בלינך רוגצה. לפמעט מוסן מנת. הועניב היושבב שערש שמחויט – שלושע ותלברו חשלו שעותלשך וחאית נובש ערששף. זותה מנק הבקיץ אפאח דלאמת יבש, כאנה ניצאחו נמרגי שהכים תוק, הדש שנרא התידם הכייר וק.

גולר מונפרר סוברט לורם שבצק יהול, לכנוץ בעריר גק ליץ, ושבעגט ליבם סולגק. בראיט ולחת צורק מונחף, בגורמי מגמש. תרבנך וסתעד לכנו סתשם השמה – לתכי מורגם בורק? לתיג ישבעס.

גולר מונפרר סוברט לורם שבצק יהול, לכנוץ בעריר גק ליץ, קולהע צופעט למרקוח איבן איף, ברומץ כלרשט מיחוצים. קלאצי קונסקטורר אדיפיסינג אלית. סת אלמנקום ניסי נון ניבאה. דס איאקוליס וולופטה דיאם. וסטיבולום אט דולור, קראס אגת לקטוס וואל אאוגו וסטיבולום סוליסי טידום בעליק. קונדימנטום קורוס בליקרה, נונסטי קלובר בריקנה סטום, לפריקך תצטריק לרטי.

הועניב היושבב שערש שמחויט – שלושע ותלברו חשלו שעותלשך וחאית נובש ערששף. זותה מנק הבקיץ אפאח דלאמת יבש, כאנה ניצאחו נמרגי שהכים תוק, הדש שנרא התידם הכייר וק.

מוסן מנת. להאמית קרהשק סכעיט דז מא, מנכם למטכין נשואי מנורך. לורם איפסום דולור סיט אמט, לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית. סת אלמנקום ניסי נון ניבאה. דס איאקוליס וולופטה דיאם. וסטיבולום אט דולור, קראס אגת לקטוס וואל אאוגו וסטיבולום סוליסי טידום בעליק. קונדימנטום קורוס בליקרה, נונסטי קלובר בריקנה סטום, לפריקך תצטריק לרטי.

להאמית קרהשק סכעיט דז מא, מנכם למטכין נשואי מנורך. נולום ארווס סאפיאן – פוסיליס קוויס, אקווזמן ליבם סולגק. בראיט ולחת צורק מונחף, בגורמי מגמש. תרבנך וסתעד לכנו סתשם השמה – לתכי מורגם בורק? לתיג ישבעס.

קוואזי במר מודוף. אודיפו בלאסטיק מונופץ קליר, בנפת נפקט למסון בלרק – וענוף לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה שיצמה ברורק.
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
זה בכוונה- הפוסט הזה בהתהוות בינתיים הוא לורם איפסום (טקסט דמו)

נכתב ע"י חלומי;1049240:
פתחתי ובפוסט של הדפוס הכל מופיע הפוך:

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית סחטיר בלובק. תצטנפל בלינדו למרקל אס לכימפו, דול, צוט ומעיוט – לפתיעם ברשג – ולתיעם גדדיש. קוויז דומור ליאמום בלינך רוגצה. לפמעט מוסן מנת. הועניב היושבב שערש שמחויט – שלושע ותלברו חשלו שעותלשך וחאית נובש ערששף. זותה מנק הבקיץ אפאח דלאמת יבש, כאנה ניצאחו נמרגי שהכים תוק, הדש שנרא התידם הכייר וק.

גולר מונפרר סוברט לורם שבצק יהול, לכנוץ בעריר גק ליץ, ושבעגט ליבם סולגק. בראיט ולחת צורק מונחף, בגורמי מגמש. תרבנך וסתעד לכנו סתשם השמה – לתכי מורגם בורק? לתיג ישבעס.

גולר מונפרר סוברט לורם שבצק יהול, לכנוץ בעריר גק ליץ, קולהע צופעט למרקוח איבן איף, ברומץ כלרשט מיחוצים. קלאצי קונסקטורר אדיפיסינג אלית. סת אלמנקום ניסי נון ניבאה. דס איאקוליס וולופטה דיאם. וסטיבולום אט דולור, קראס אגת לקטוס וואל אאוגו וסטיבולום סוליסי טידום בעליק. קונדימנטום קורוס בליקרה, נונסטי קלובר בריקנה סטום, לפריקך תצטריק לרטי.

הועניב היושבב שערש שמחויט – שלושע ותלברו חשלו שעותלשך וחאית נובש ערששף. זותה מנק הבקיץ אפאח דלאמת יבש, כאנה ניצאחו נמרגי שהכים תוק, הדש שנרא התידם הכייר וק.

מוסן מנת. להאמית קרהשק סכעיט דז מא, מנכם למטכין נשואי מנורך. לורם איפסום דולור סיט אמט, לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית. סת אלמנקום ניסי נון ניבאה. דס איאקוליס וולופטה דיאם. וסטיבולום אט דולור, קראס אגת לקטוס וואל אאוגו וסטיבולום סוליסי טידום בעליק. קונדימנטום קורוס בליקרה, נונסטי קלובר בריקנה סטום, לפריקך תצטריק לרטי.

להאמית קרהשק סכעיט דז מא, מנכם למטכין נשואי מנורך. נולום ארווס סאפיאן – פוסיליס קוויס, אקווזמן ליבם סולגק. בראיט ולחת צורק מונחף, בגורמי מגמש. תרבנך וסתעד לכנו סתשם השמה – לתכי מורגם בורק? לתיג ישבעס.

קוואזי במר מודוף. אודיפו בלאסטיק מונופץ קליר, בנפת נפקט למסון בלרק – וענוף לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה שיצמה ברורק.
:)
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
אשמח לחוות דעתכם על העיצוב, וכן נתיבים- כתבו לי בבקשה אם האתר נפתח
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
באתרוג חסום.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
נכתב ע"י EC;1049349:
באתרוג חסום.
אין שום סיבה שיהיה חסום. אשמח לדעת איך זה עובד באתרוג ודומיו.. אתם אמורים לבקש את פתיחת האתר או המפעיל של האתר אמור לבקש?
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
נכתב ע"י היוצרת81;1049362:
אין שום סיבה שיהיה חסום. אשמח לדעת איך זה עובד באתרוג ודומיו.. אתם אמורים לבקש את פתיחת האתר או המפעיל של האתר אמור לבקש?

אם אני רוצה אתר ספציפי שחסום לי אני כותבת והם בודקים אם זה מתאים למסלול שלי שבחרתי או לא, אני גם במסלול גרפיקה אצלם ככה שכל מה שקשור לגרפיקה ועיצוב הם כן פותחים.
יתכן שעדיף שאת תפני אליהם שיפתחו את זה , לפחות במסלול גרפיקה.
אני שולחת להם כעת בקשה אני אעדכן אותך בתגובתם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
נכתב ע"י EC;1049365:
אם אני רוצה אתר ספציפי שחסום לי אני כותבת והם בודקים אם זה מתאים למסלול שלי שבחרתי או לא, אני גם במסלול גרפיקה אצלם ככה שכל מה שקשור לגרפיקה ועיצוב הם כן פותחים.
יתכן שעדיף שאת תפני אליהם שיפתחו את זה , לפחות במסלול גרפיקה.
אני שולחת להם כעת בקשה אני אעדכן אותך בתגובתם.

תודה, מחכה..
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
נתיב - חסום.
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
נכתב ע"י park;1049392:
נתיב - חסום.

אם באתרוג חסום אז ק"ו שבנתיב יהיה חסום... פילפוליישן...
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
ברימון הרמטי - חסום
ואגב, יש דברים שנתיב פתחו (כמו האתר של מיג) וברימון זה חסום חלקית
(נפתח, אבל ללא תמונות וקישורים)
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
נכתב ע"י ariels;1049507:
ואגב, יש דברים שנתיב פתחו (כמו האתר של מיג) וברימון זה חסום חלקית

וזה מוזר, כי הכל שם גלאט.

היוצרת, זה צעד ממש חכם...:) (להעביר את הבלוג למערכת אחרת)
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
ברימון הרמטי בד"כ אתרים נפתחים ללא תמונות וקישורים, אלא אם כן זה אתר ממש מוכר
(גם קישורים פנימיים באתר לא עובדים, למשל טקסט שמוביל לעמוד אחר באתר עצמו)
פשוט - צריך לפנות אליהם שיפתחו

ומסכימה עם מיג
הממשק הקודם היה מאוד לא נוח, וורדפרס זה שידרוג נפלא.
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
נכתב ע"י ariels;1049513:
ברימון הרמטי בד"כ אתרים נפתחים ללא תמונות וקישורים, אלא אם כן זה אתר ממש מוכר
(גם קישורים פנימיים באתר לא עובדים, למשל טקסט שמוביל לעמוד אחר באתר עצמו)
פשוט - צריך לפנות אליהם שיפתחו

שלחנו להם פניה אנחנו ממתינים למענה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
יפה!
את האות ק' בלוגו הייתי מסיימת בסוף המילה מגזין.
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
נכתב ע"י רמה פלוס;1049571:
יפה!
את האות ק' בלוגו הייתי מסיימת בסוף המילה מגזין.

עכשיו כשציינת את זה שמתי לב שיש גם אי דיוק קטן באות ק', תודה !
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
פניתי לנתיב בבקשה לפתיחה של האתר- מקווה לעדכן בקרוב
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
אני בנתיב- במסלול שמצריך בקשה מיוחדת לכל אתר שרוצים,
ביקשתי פתיחה וזה נפתח אוטומטית- מה שאומר שהוא בעצם מאושר.

אבל אני לא רואה תמונות :(
וגם שניסיתי להרשם למגזין הוא חסם לי את האפשרות.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה