בקשה בקשה דחופה!!! כנסו והשפיעו למען יהדות ארה"ב!!!

  • הוסף לסימניות
  • #41
חתמתי
כל יפי הנפש שלא משקרים את הגויים שהתחייבו לממן גם לאחיכם היהודים-
תמיד אתם כאלה רעים אנוכים ואגואיסטים?
לא תמיד, רק כשמבקשים ממני לשקר.
ודרך אגב, כשאדם שאין לו בעיה לשקר אומר עלי שאני רע אנוכי ואגואיסט - זה מחמאה גדולה בעיני...
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #43
סליחה?! אני נמנעתי מלחתום במחשבה על החילול השם שעלול להיגרם, ובעיני דווקא מפאת חשיבות הענין עדיף להפיץ את העצומה בקרב יהודי ארה"ב, אם הם יחתמו לא יהיה צורך בחתימות פקטיביות. אפשר להגיב לי שלא סביר שהזיוף יתגלה (מה שיפגע אנושות בעצומה כמובן), אפשר להבהיר שהלכתית הדבר מותר, אבל-
תמיד אתם כאלה רעים אנוכים ואגואיסטים?
דיייי אתה לא אמיתי
נראה לי שיהדות ארה"ב תקרוס
הכל טוב???
 
  • הוסף לסימניות
  • #44
א. איסור גניבת דעת הוא גם לגנוב דעתו של גוי.
ב. אם מארגני העצומה היו חפצים לשקר הם היו יכולים לעשות את זה בעצמם בצורה הרבה יותר יעילה ממשתמשי פרוג.
האם מישהו פה בדק: א. הלכתית האם מותר לעשות את זה. ב. עם מארגני העצומה שהם רוצים את זה?
העניין טרם הוברר כאן.
 
  • הוסף לסימניות
  • #45
שאלה:
אם בארץ סל התרופות מכסה טיפולי פוריות, למה בוני עולם מתקשרים אליי כל 10 דקות?
בוני עולם משלימים את הפער שהקופות חולים לא מכסים!
מדובר בסכומים של אלפי שקלים (ואפילו יותר) לכל סבב טיפולים, הקופות מממנות רק חלק מהסכום לפי אחוזים (משתנה בין הקופות וסוגי הביטוח), עדיין נותר סכום לא מבוטל שנותר על הזוגות לשלם, ולזה באים בוני עולם שמכסים כמעט את כל ההפרש,
וזה בלי התמיכה והמענה שהזוגות מקבלים ב--ח-י-נ-ם(!!!)בכל זמן שצריכים על ידי היועצים שזמינים בכל שעות היום, (בהכוונה לכל צעד וצעד, רופאים, יעוץ הלכתי וכדו')
שלא תכירו מקרוב לעולם!!!!
חוץ מזה שבוני עולם זה הארגון הכי פחות מטריד בהטרדות וצינטוקים...
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #47
למה גניבת דעת?
קראתי את המסמך לפני החתימה.
אולי הבנתי לא נכון, אבל לא כתוב שם בפניה רק לאזרחי ארה"ב.
אני טועה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #48
חתמתי.
קצת מוזר שלא רושמים את מספר החותמים - לכאו' זה היה מביא יותר מוטיבציה וגורם לאנשי תקשורת (בחו"ל כמובן) להעלות את המודעות לזה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #49
אתה יכול להביא חיים !!! כן זה לא עולה כסף פשוט שתי דקות מזמנך.
למי שלא יודע בארה"ב טיפולי פוריות לא נכללים בביטוחים השונים למיניהם
זאת אומרת שיש מאות זוגות המצפים לישועה שאין להם את היכולת לשלם את הסכומים המטורפים שעולים הטיפולים.
שלא כמו בארץ שמשלמים רק השתתפות בארה"ב משלמים את הסכומים המלאים שמגיעים להון תועפות כפשוטו.
לאור זאת קמה אגודת צדק בארה"ב ופעלה להעברת חוק שיחייב את חברות הביטוח להשתתף ולשלם את טיפולי הפוריות למי שצריך.
אכן במסע הבחירות של הנשיא טראמפ הוא הבטיח במצע שלו להעביר את החוק.
כמובן שהחוק הזה עורר התנגדות עזה הן מצד חברות הביטוח שלהם יש את עיקר ההשפעה בבית המחוקקים שלא רוצים לממן את הטיפולים, והן מצד גורמים נוספים שונאי ישראל.
כעת אנו עומדים במצב קריטי כשהמתנגדים לחוק מנסים לשכנע את הנשיא שאין תמיכה ציבורית לחוק הזה וכי אנשים שכחו את הבטחתו וכו' צדק יוצאת בקמפיין לציבור לחתום על עצומה שתוגש לבית הלבן בו יראו שאנו תומכים בחוק וכי יש לזה תמיכה ציבורית רחבה.
אנא חתמו כעת על העצומה ועזרו למאות הזוגות מאחינו בית ישראל המצפים לישועה!!!
חתמו על העצומה פה
לבית הלבן,

אנו, החתומים מטה, קוראים לממשל למלא את הבטחתו של הנשיא טראמפ להבטיח שחברות הביטוח יכסו או שהממשלה תממן טיפולי פוריות. התחייבות זו חיונית למשפחות המתמודדות עם בעיות פוריות, ולמימושה תהיה השפעה משמעותית על התמודדות עם הירידה הארצית באוכלוסייה ובירידה באוכלוסייה בעקבותיה.

חשיבות כיסוי פוריות

אי פוריות משפיעה על מיליוני אמריקאים וגורמת ללחץ רגשי וכלכלי. כיסוי פוריות (IVF) יביא ל:
הקלה על הנטל הכלכלי: על ידי כיסוי טיפולי IVF, משפחות יכולות להתמקד בבניית עתידן ללא נטל של עלויות רפואיות מופרזות.
תמיכה בתכנון המשפחה: גישה לטיפולי פוריות מאפשרת לזוגות לקבל החלטות מושכלות לגבי הקמת משפחותיהם או הרחבתן.
טיפול בירידה באוכלוסייה: לירידה בילודה הארצית יש השלכות מרחיקות לכת על הכלכלה שלנו, הביטחון הלאומי והמבנה החברתי שלנו. על ידי תמיכה במשפחות באמצעות כיסוי IVF, אנו יכולים לסייע במתן מגמה זו.

קריאה לפעולה

אנו מבקשים בכבוד רב מממשל טראמפ:
לחייב כיסוי ביטוחי: לדרוש מחברות הביטוח לכסות טיפולי פוריות, תוך הבטחת גישה למשפחות לטיפול להן הן זקוקות.
לספק מימון ממשלתי: להקצות כספים לתמיכה בטיפולי פוריות עבור אלו שאינן יכולות להרשות לעצמן אותם, ובכך לקדם שוויון והגינות בשירותי הבריאות.

הטבות לאמריקה

על ידי כיבוד הבטחה זו, הממשל יכול:
לחזק משפחות: על ידי תמיכה באלו המתמודדות עם בעיות פוריות, נוכל לבנות משפחות חזקות ועמידות יותר.
להגביר את גידול האוכלוסייה: על ידי התמודדות עם הירידה בילודה הארצית, נוכל להבטיח עתיד בר-קיימא יותר עבור ארצנו.
לקדם יציבות כלכלית: אוכלוסייה הולכת וגדלה ומשפחות חזקות יותר יכולות לתרום לצמיחה כלכלית וליציבות.

חתימה למטה

אנו, החתומים מטה, קוראים לממשל לנקוט פעולה ולהבטיח שטיפולי פוריות יכוסו על ידי חברות הביטוח או הממשלה. יחד נוכל לבנות עתיד טוב יותר עבור משפחות אמריקאיות.
בשורה שכתוב למה אתה תמך בעצומה כתבו "Tzedek Association"
בזיפ קוד ניתן לדפוק כל מספר שעולה בדעתכם (5 ספרות)
בתודה מראש
אנא חתמו וכתבו חתמתי כדי שיראו את האשכול
צפה בקובץ המצורף 1972648
למי שאזרח אמריקאי מה לשים בזיפ קוד?
מה הכוונה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #51
שאלה:
אם בארץ סל התרופות מכסה טיפולי פוריות, למה בוני עולם מתקשרים אליי כל 10 דקות?
ממש לא יפה לדבר ככה על ארגון כל כך חשוב
שאולי מי שלא נזקק להם ברוך ה' לא מבין את זה
אבל עצם זה שיש מישהו שמבין ונותן כתף למי שנמצא במצוקה עצומה זו של המתנה לישועת ה'
זה כל כך מחזק
ותודה לה' שהם מתקשרים אליך ולא אתה אליהם...
מה שהיינו צריכים לעשות בכדי להודות לה' על כך שלנו ברוך ה' יש )
 
  • הוסף לסימניות
  • #53
כאזרחית ארה"ב, חתמתי
אבל אני באמת לא מבינה למה שהם יתייחסו לעצומה שחתומים עליה כאלו שאינם אזרחים. זה כמו שאחתום על עצומה למשהו באיראן
 
  • הוסף לסימניות
  • #55
לא תמיד, רק כשמבקשים ממני לשקר.
ודרך אגב, כשאדם שאין לו בעיה לשקר אומר עלי שאני רע אנוכי ואגואיסט - זה מחמאה גדולה בעיני...
מתי שמגיע לעסקים וכסף שלך אף פעם לא שיקרת? לילד שלך לא שיקרת? בבית כנסת לא שיקרת סתם ככה????
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה