סליחה?! אני נמנעתי מלחתום במחשבה על החילול השם שעלול להיגרם, ובעיני דווקא מפאת חשיבות הענין עדיף להפיץ את העצומה בקרב יהודי ארה"ב, אם הם יחתמו לא יהיה צורך בחתימות פקטיביות. אפשר להגיב לי שלא סביר שהזיוף יתגלה (מה שיפגע אנושות בעצומה כמובן), אפשר להבהיר שהלכתית הדבר מותר, אבל-
א. איסור גניבת דעת הוא גם לגנוב דעתו של גוי.
ב. אם מארגני העצומה היו חפצים לשקר הם היו יכולים לעשות את זה בעצמם בצורה הרבה יותר יעילה ממשתמשי פרוג.
האם מישהו פה בדק: א. הלכתית האם מותר לעשות את זה. ב. עם מארגני העצומה שהם רוצים את זה?
העניין טרם הוברר כאן.
בוני עולם משלימים את הפער שהקופות חולים לא מכסים!
מדובר בסכומים של אלפי שקלים (ואפילו יותר) לכל סבב טיפולים, הקופות מממנות רק חלק מהסכום לפי אחוזים (משתנה בין הקופות וסוגי הביטוח), עדיין נותר סכום לא מבוטל שנותר על הזוגות לשלם, ולזה באים בוני עולם שמכסים כמעט את כל ההפרש,
וזה בלי התמיכה והמענה שהזוגות מקבלים ב--ח-י-נ-ם(!!!)בכל זמן שצריכים על ידי היועצים שזמינים בכל שעות היום, (בהכוונה לכל צעד וצעד, רופאים, יעוץ הלכתי וכדו')
שלא תכירו מקרוב לעולם!!!!
חוץ מזה שבוני עולם זה הארגון הכי פחות מטריד בהטרדות וצינטוקים...
אתה יכול להביא חיים !!! כן זה לא עולה כסף פשוט שתי דקות מזמנך.
למי שלא יודע בארה"ב טיפולי פוריות לא נכללים בביטוחים השונים למיניהם
זאת אומרת שיש מאות זוגות המצפים לישועה שאין להם את היכולת לשלם את הסכומים המטורפים שעולים הטיפולים.
שלא כמו בארץ שמשלמים רק השתתפות בארה"ב משלמים את הסכומים המלאים שמגיעים להון תועפות כפשוטו.
לאור זאת קמה אגודת צדק בארה"ב ופעלה להעברת חוק שיחייב את חברות הביטוח להשתתף ולשלם את טיפולי הפוריות למי שצריך.
אכן במסע הבחירות של הנשיא טראמפ הוא הבטיח במצע שלו להעביר את החוק.
כמובן שהחוק הזה עורר התנגדות עזה הן מצד חברות הביטוח שלהם יש את עיקר ההשפעה בבית המחוקקים שלא רוצים לממן את הטיפולים, והן מצד גורמים נוספים שונאי ישראל.
כעת אנו עומדים במצב קריטי כשהמתנגדים לחוק מנסים לשכנע את הנשיא שאין תמיכה ציבורית לחוק הזה וכי אנשים שכחו את הבטחתו וכו' צדק יוצאת בקמפיין לציבור לחתום על עצומה שתוגש לבית הלבן בו יראו שאנו תומכים בחוק וכי יש לזה תמיכה ציבורית רחבה.
אנא חתמו כעת על העצומה ועזרו למאות הזוגות מאחינו בית ישראל המצפים לישועה!!! חתמו על העצומה פה
לבית הלבן,
אנו, החתומים מטה, קוראים לממשל למלא את הבטחתו של הנשיא טראמפ להבטיח שחברות הביטוח יכסו או שהממשלה תממן טיפולי פוריות. התחייבות זו חיונית למשפחות המתמודדות עם בעיות פוריות, ולמימושה תהיה השפעה משמעותית על התמודדות עם הירידה הארצית באוכלוסייה ובירידה באוכלוסייה בעקבותיה.
חשיבות כיסוי פוריות
אי פוריות משפיעה על מיליוני אמריקאים וגורמת ללחץ רגשי וכלכלי. כיסוי פוריות (IVF) יביא ל:
– הקלה על הנטל הכלכלי: על ידי כיסוי טיפולי IVF, משפחות יכולות להתמקד בבניית עתידן ללא נטל של עלויות רפואיות מופרזות.
– תמיכה בתכנון המשפחה: גישה לטיפולי פוריות מאפשרת לזוגות לקבל החלטות מושכלות לגבי הקמת משפחותיהם או הרחבתן.
– טיפול בירידה באוכלוסייה: לירידה בילודה הארצית יש השלכות מרחיקות לכת על הכלכלה שלנו, הביטחון הלאומי והמבנה החברתי שלנו. על ידי תמיכה במשפחות באמצעות כיסוי IVF, אנו יכולים לסייע במתן מגמה זו.
קריאה לפעולה
אנו מבקשים בכבוד רב מממשל טראמפ:
– לחייב כיסוי ביטוחי: לדרוש מחברות הביטוח לכסות טיפולי פוריות, תוך הבטחת גישה למשפחות לטיפול להן הן זקוקות.
– לספק מימון ממשלתי: להקצות כספים לתמיכה בטיפולי פוריות עבור אלו שאינן יכולות להרשות לעצמן אותם, ובכך לקדם שוויון והגינות בשירותי הבריאות.
הטבות לאמריקה
על ידי כיבוד הבטחה זו, הממשל יכול:
– לחזק משפחות: על ידי תמיכה באלו המתמודדות עם בעיות פוריות, נוכל לבנות משפחות חזקות ועמידות יותר.
– להגביר את גידול האוכלוסייה: על ידי התמודדות עם הירידה בילודה הארצית, נוכל להבטיח עתיד בר-קיימא יותר עבור ארצנו.
– לקדם יציבות כלכלית: אוכלוסייה הולכת וגדלה ומשפחות חזקות יותר יכולות לתרום לצמיחה כלכלית וליציבות.
חתימה למטה
אנו, החתומים מטה, קוראים לממשל לנקוט פעולה ולהבטיח שטיפולי פוריות יכוסו על ידי חברות הביטוח או הממשלה. יחד נוכל לבנות עתיד טוב יותר עבור משפחות אמריקאיות.
בשורה שכתוב למה אתה תמך בעצומה כתבו "Tzedek Association"
בזיפ קוד ניתן לדפוק כל מספר שעולה בדעתכם (5 ספרות)
בתודה מראש
אנא חתמו וכתבו חתמתי כדי שיראו את האשכול צפה בקובץ המצורף 1972648
ממש לא יפה לדבר ככה על ארגון כל כך חשוב
שאולי מי שלא נזקק להם ברוך ה' לא מבין את זה
אבל עצם זה שיש מישהו שמבין ונותן כתף למי שנמצא במצוקה עצומה זו של המתנה לישועת ה'
זה כל כך מחזק
ותודה לה' שהם מתקשרים אליך ולא אתה אליהם...
מה שהיינו צריכים לעשות בכדי להודות לה' על כך שלנו ברוך ה' יש )