דרוש מידע בקשה רצינית לגבי נעילת אשכולות

  • הוסף לסימניות
  • #41
כל אחד מהמשתמשים כאן באתר תורם בדרכו, בין אם זה באמצעות חשיפה לפרסומות, סיוע לאחרים בתגובות וקידום משתמשים דרך לייקים וכ'ו. פותח האשכול לא בא לכאן כדי להתלונן אלא כדי לשפר ולייעל. כאשר משתמש מרגיש שנפגע מהתנהלות מסוימת, אין סיבה שיישאר עם תחושת תסכול, חשוב שיקבל הסבר מדוע אשכול נמחק או ננעל, כדי שידע להבא וגם כדי לשמור על שקיפות והוגנות.
כוונתי למתלוננים בצורה שאינה מכבדת אותם ואת הנהלת האתר גם יחד
 
  • הוסף לסימניות
  • #42
אפשר להעיר בעדינות שיש אשכולות שלא היו צריכים להימחק/להיסגר, ואולי היה צריך לחשוב פעמיים כמה הם חשובים לציבור.
אבל מאד חשוב לא לבא בטענות בשפה שאיננה מכבדת כלפי הנהלת האתר
מכמה סיבות א. אני מאמין מתוך ההכירות שלי עם חלקם שהם עושים את הכל מתוך שיקול ענייני (וגם איומי תביעה ובריונות מכוונת אישית היא בהחלט שיקול ראוי)
ב. זה בכלל לא ראוי ולא מכובד למתוח ביקורת על הפלטפורמה שבה אתה מתארח ברגע, ולנצל את משאביה נגדה עצמה, שקול הדבר לאורח שיושב בסלון ומתחיל להתלונן ולהתקצף על טעמו של בעל הבית בבחירת צבעי הרהיטים. קצת טקט רבותי!
כוונתי למתלוננים בצורה שאינה מכבדת אותם ואת הנהלת האתר גם יחד
מצטרף להנ"ל
 
  • הוסף לסימניות
  • #43
ואע"פ שיחסם עם כל זה אכתוב זאת
גם אני מתחייב שלא ליקח רכב מסיטי קאר לאחר העלאת המחיר החדה לכל הפחות למשך ג' חודשיים בעז"ה ובלנ"ד טל"ח בט"ח בע"מ......
אחרי זה תשאלו למה חוסמים אשכולות
אז הנה התשובה
 
  • הוסף לסימניות
  • #46
אם מוחקים אשכול כל הלייקים גם נמחקים?.....🤔
 
  • הוסף לסימניות
  • #50
כמובן שאני את ולא אתה
לא, איני חושבת ככה.
למה שפרוג יעשו את מה שהכי טוב לך? התבטאות מאד מוזרה בעיני על גוף מסחרי.
מאיפה בכלל הציפיה שמישהו שאפילו לא מכיר אותך יעשה את ההכי טוב עבורך?
הוא עושה את ההכי טוב עבורו. בעיני זה פשוט מאד
בבקשה
שמתם לב שכל המתלוננים כאן הם משתמשים ללא מנוי פרימיום?
על מה אתם מתלוננים בכלל? אתם מקבלים פלטפורמה בחינם לחלוטין ואתם מעיזים להתלונן נגד המנהלים שעובדים קשה מאוד ימים ולילות? מילא הייתם משלמים על זה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #51
אחרי הכל זה ההחלטה של המנהלים אם לנעול או לא!, אני מאמין שהם עושים הכל לטובתינו!! אז אם אתה רוצה שיפתחו חזרה אתה מוזמן להגיש פניה!!! ויחליטו בעצם אם לפתוח או לא!!
כפרה עליך, את המילים היפות וההדגשות תשאיר לסדר מוסר ותכוון בזה לקב"ה...
פה מנסים לדבר עניינית
 
  • הוסף לסימניות
  • #52
שמתם לב שכל המתלוננים כאן הם משתמשים ללא מנוי פרימיום?
על מה אתם מתלוננים בכלל? אתם מקבלים פלטפורמה בחינם לחלוטין ואתם מעיזים להתלונן נגד המנהלים שעובדים קשה מאוד ימים ולילות? מילא הייתם משלמים על זה...
פרוג זה רשת חברתית שמבוססת על גלישת ההמונים ולא רק פורום מקצועי [למרות שיש גם] אני מכיר שתי אברכים לא פרימיום שהיום הם פרימיום פשוט כי הם למדו משהו בפרוג מפרסומים באתר, וזה עוד לפני פרסומות חיצוניות שמכניסות הרבה כסף.
לגופו של ענין בפרוג יש תופעה לפעמים של חסימת תכנים אולטרא שמרניים, פעם היה אשכול שמישהו שאל על סמארטפון שהוא רוצה לקנות ובעזרת ה' יעשה חסימה, שאלתי אותו למה לגבי הסמארטפון הוא בטוח והחסימה רק בעזרת ה' ואופס האשכול נחסם. כל נושא של נגד גיוס לצה"ל או נגד אינטרנט וודאי אקדמיה יחסם מייד. תבדקו.
בהזדמנות זו מן הראוי שפרוג יפרסמו נהלים ברורים על חסימות, בדיוק כמו שכל הרשתות אתה יכול להגיש עתירה על חופש הביטוי. אני כמובן כותב רק על דברים שעמוק בתוך גבולות השיח.
 
  • הוסף לסימניות
  • #53
אם לא אכפת לך, פרוג זה רשת חברתית ולא באמת פורום מקצועי [למרות שיש גם] אני מכיר שתי אברכים לא פרימיום שהיום הם פרימיום פשוט כי הם למדו משהו [לצערי] בפרוג מפרסומים באתר, וזה עוד לפני פרסומות חיצוניות שמכניסות הרבה כסף.
לגופו של ענין בפרוג יש תופעה לפעמים של חסימת תכנים אולטרא שמרניים, פעם היה אשכול שמישהו שאל על סמארטפון שהוא רוצה לקנות ובעזרת ה' יעשה חסימה, שאלתי אותו למה לגבי הסמארטפון הוא בטוח והחסימה רק בעזרת ה' ואופס האשכול נחסם. כל נושא של נגד גיוס לצה"ל או נגד אינטרנט וודאי אקדמיה יחסם מייד. תבדקו.
בהזדמנות זו מן הראוי שפרוג יפרסמו נהלים ברורים על חסימות, בדיוק כמו שכל הרשתות אתה יכול להגיש עתירה על חופש הביטוי. אני כמובן כותב רק על דברים שעמוק בתוך גבולות השיח.
כללי האתר
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #54
ב. זה בכלל לא ראוי ולא מכובד למתוח ביקורת על הפלטפורמה שבה אתה מתארח כרגע, ולנצל את משאביה נגדה עצמה, שקול הדבר לאורח שיושב בסלון ומתחיל להתלונן ולהתקצף על טעמו של בעל הבית בבחירת צבעי הרהיטים. קצת טקט רבותי!
זה יחסי WIN WIN
אין פורום בלא עם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #55
כללי האתר
אוי נו, הכללים האלו נאכפים לפעמים כן ולפעמים לא
קח את זה לדוגמא
  1. אין לפתוח שום דיון שאינו תחת ההגדרה של עזרה אישית.
מישהו אוכף את זה? אולי בצורה של, אני צריך עזרה מה לענות למישהו ששאל אותי מה דעת הרבנים על...
 
  • הוסף לסימניות
  • #56
אוי נו, הכללים האלו נאכפים לפעמים כן ולפעמים לא
קח את זה לדוגמא
  1. אין לפתוח שום דיון שאינו תחת ההגדרה של עזרה אישית.
מישהו אוכף את זה? אולי בצורה של, אני צריך עזרה מה לענות למישהו ששאל אותי מה דעת הרבנים על...
בעיקרון זה אמור להיאכף וישנם מנהלים שממונים על זה, אבל בגלל טרולים רבים הם פשוט עסוקים בדברים חשובים יותר
 
  • הוסף לסימניות
  • #57
היה אשכול חשוב ועניני שניק או שתיים טרולים כתבו בו תגובות לא לעניין והוא נחסם.
בכפתור "דווח שלילי" כתבתי שהשכול עניני ויעיל ואם אפשר למחוק את התגובות הבעייתיות (ובעיני גם לחסום את הניקים הבעייתיים) ולפתוח שוב את האשכול התועלתי.
ועשו מה שבקשתי והאשכול נפתח שוב בלי הפוסטים הבעייתיים.
כך שתמיד אפשר לבקש ולהסביר בכפתור של "דווח שלילי" ולנסות לשחרר שוב אשכול נעול.
 
  • הוסף לסימניות
  • #58
פרוג זה רשת חברתית שמבוססת על גלישת ההמונים ולא רק פורום מקצועי [למרות שיש גם] אני מכיר שתי אברכים לא פרימיום שהיום הם פרימיום פשוט כי הם למדו משהו בפרוג מפרסומים באתר, וזה עוד לפני פרסומות חיצוניות שמכניסות הרבה כסף.
לגופו של ענין בפרוג יש תופעה לפעמים של חסימת תכנים אולטרא שמרניים, פעם היה אשכול שמישהו שאל על סמארטפון שהוא רוצה לקנות ובעזרת ה' יעשה חסימה, שאלתי אותו למה לגבי הסמארטפון הוא בטוח והחסימה רק בעזרת ה' ואופס האשכול נחסם. כל נושא של נגד גיוס לצה"ל או נגד אינטרנט וודאי אקדמיה יחסם מייד. תבדקו.
בהזדמנות זו מן הראוי שפרוג יפרסמו נהלים ברורים על חסימות, בדיוק כמו שכל הרשתות אתה יכול להגיש עתירה על חופש הביטוי. אני כמובן כותב רק על דברים שעמוק בתוך גבולות השיח.
הפורום, לפחות בעיקרון, פתוח לדיון חופשי, בפועל המנהלים מוחקים תגובות בעקבות דיווחים ממשתמשים. נכון שזה יוצר תחושה של חוסר איזון ופוגע בחופש הביטוי, אבל אפשר גם להבין אותם, מי מחפש כאב ראש? כשתגובה מקבלת 2–3 דיווחים שליליים, יותר קל פשוט למחוק ולהמשיך הלאה. גם אני קיבלתי לא מעט אזהרות, ומחקו לי תגובות רק בגלל שכתבתי את דעתי. זה כואב ופוגע, במיוחד כשתגובות חריפות יותר מהצד השני דווקא נשארות. ובכל זאת, אני חושב שיש כאן איזשהו איזון, ותמיד אפשר לשפר ולייעל. הלוואי!
 
  • הוסף לסימניות
  • #59
פרוג זה רשת חברתית שמבוססת על גלישת ההמונים ולא רק פורום מקצועי [למרות שיש גם] אני מכיר שתי אברכים לא פרימיום שהיום הם פרימיום פשוט כי הם למדו משהו בפרוג מפרסומים באתר, וזה עוד לפני פרסומות חיצוניות שמכניסות הרבה כסף.
לגופו של ענין בפרוג יש תופעה לפעמים של חסימת תכנים אולטרא שמרניים, פעם היה אשכול שמישהו שאל על סמארטפון שהוא רוצה לקנות ובעזרת ה' יעשה חסימה, שאלתי אותו למה לגבי הסמארטפון הוא בטוח והחסימה רק בעזרת ה' ואופס האשכול נחסם. כל נושא של נגד גיוס לצה"ל או נגד אינטרנט וודאי אקדמיה יחסם מייד. תבדקו.
בהזדמנות זו מן הראוי שפרוג יפרסמו נהלים ברורים על חסימות, בדיוק כמו שכל הרשתות אתה יכול להגיש עתירה על חופש הביטוי. אני כמובן כותב רק על דברים שעמוק בתוך גבולות השיח.
כל הדוגמאות שהבאת הם דוגמאות קלאסיים של וויכוחי השקפה בין שתי פלגים בציבור הליטאי,
וזה פשוט שאין מקום הוויכוחים האלו בפרוג.
 
  • הוסף לסימניות
  • #60
למה שפרוג יעשו את מה שהכי טוב לך? התבטאות מאד מוזרה בעיני על גוף מסחרי.
מאיפה בכלל הציפיה שמישהו שאפילו לא מכיר אותך יעשה את ההכי טוב עבורך?
הוא עושה את ההכי טוב עבורו. בעיני זה פשוט מאד
אם האתר כ"כ בעייתי בעינך:
  • למה את עדיין גולשת כאן?
  • איך הם עדיין לא נעלו את האשכול *הזה*?
אני רואה בתגובות מהסוג הזה משהו בין כפיות טובה לצביעות.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה