- הוסף לסימניות
- #21
"הי, בואי הנה, אכפת לך להביא לי... נו! את ה... את ה... את הזה של הזה מ-האיך קורים לזה?"
"בכיף, אם רק תגידי לי מה."
"נו את האיך קורים לזה- אהם, בום בום" אחותי הגדולה מרימה את ידה הקמוצה ומנחיתה.
אני מהנהנת בהבנה "פטיש. למה את צריכה פטיש?".
"כן" היא שמחה "פטיש של ה" היא אוכלת משהו דמיוני.
"שניצלים?".
"בול! תודה".
אני מגישה לה את הפריט המיוחל מהמגירה שלידי ומחייכת, "שתהי בריאה. את עם ה-נו, איך קוראים לזה?"
שוב מתקמט מצחה במאמץ, "אוף, ברחה לי המילה. קשיי, קשיי..." היא שולפת טישו דמיוני מהשיש ולפתע מריעה "קשיי שליפה!".
"בכיף, אם רק תגידי לי מה."
"נו את האיך קורים לזה- אהם, בום בום" אחותי הגדולה מרימה את ידה הקמוצה ומנחיתה.
אני מהנהנת בהבנה "פטיש. למה את צריכה פטיש?".
"כן" היא שמחה "פטיש של ה" היא אוכלת משהו דמיוני.
"שניצלים?".
"בול! תודה".
אני מגישה לה את הפריט המיוחל מהמגירה שלידי ומחייכת, "שתהי בריאה. את עם ה-נו, איך קוראים לזה?"
שוב מתקמט מצחה במאמץ, "אוף, ברחה לי המילה. קשיי, קשיי..." היא שולפת טישו דמיוני מהשיש ולפתע מריעה "קשיי שליפה!".
הנושאים החמים