אתגר ברחה לי המילה...

  • הוסף לסימניות
  • #21
"הי, בואי הנה, אכפת לך להביא לי... נו! את ה... את ה... את הזה של הזה מ-האיך קורים לזה?"

"בכיף, אם רק תגידי לי מה."

"נו את האיך קורים לזה- אהם, בום בום" אחותי הגדולה מרימה את ידה הקמוצה ומנחיתה.

אני מהנהנת בהבנה "פטיש. למה את צריכה פטיש?".

"כן" היא שמחה "פטיש של ה" היא אוכלת משהו דמיוני.

"שניצלים?".

"בול! תודה".

אני מגישה לה את הפריט המיוחל מהמגירה שלידי ומחייכת, "שתהי בריאה. את עם ה-נו, איך קוראים לזה?"

שוב מתקמט מצחה במאמץ, "אוף, ברחה לי המילה. קשיי, קשיי..." היא שולפת טישו דמיוני מהשיש ולפתע מריעה "קשיי שליפה!".
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
בס"ד
הן בורחות פשוט נעלמות לשעה שעתיים חצי יום... אם הן שבות עד חצי יום סימןןןןןן שהכל בסדר! מפי מחקר רפואי בינלאומי... כן את בסדר!
סימן שהסיד לא מטפס עדיין רובץ בתחתית רק שולח תזכורות,וגם אם נבהלת נורא לרגע...תרגעי!

בתחילה בורחים שמות האנשים "זאתי נו אחות של זאתי"...נו נו אוף כעבור 40 דקות הו חוזרות , אבל כבר אין למי לספר על שפרינצה אחותה של ...
די מהר מצטרפים המספרים...תמיד שנאתי מתמטיקה, כנראה בגלל זה...
לא גברתי! שוב רק תזכורת! רחוב הירדן מספר אה מספר...
ת.ז. בבקשה כן כן 052 רגע סליחה איפה הארנק שלי?
טוב נזכרתי 052434780 זורקת ספרות במהירות...
סליחה גברתי זה לא המספר הנכון...
מהההההה? מה פרוש?! את תגידי לי מהו מספר הזהות שלי??? אתו נולדתי ואיתו א ...
מהומה רבתי בקופה! עוזבת את כל הקני-ה בעגלה ויוצאת בהתרסה...
בחוץ, פתאם מסתדרות לי הספרות
נעמדות בשורה חייכניות חינניות...
מה הבעי-ה? מספר זהות סך הכל! איזו קופאית חצופה...
ואתן ספרות שובבות אם תעזנה לברוח עוד פעם...
ישכחו ממני לא יספרו אותי
הבנתן?!
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #24
מתחילה בתודה.
לכל מי שנתן למילים לברוח - ואחר כך החזיר אותן לכאן עטופות בסיפור.
כל קטע היה עולם קטן, מצחיק, מרגש או מפתיע - והיה תענוג לרדוף אחריהן יחד אתכם.
ובכן, המילים אמנם ברחו - אבל מסתבר שיש להן חוש הומור ודרמה.
הן חזרו, והביאו איתן סיפורים מכל הכיוונים.
עכשיו תורי לשים משקפי שופטת, לקרוא, לצחוק, להתפעל -
ולנסות לבחור זוכה בלי שהמילים יברחו לי שוב באמצע.

גילוי נאות-
כשקראתי את הקטעים השתדלתי להתעלם מהלייקים.
כי הם אולי מספרים על דעת הרוב. אבל השיפוט - עלי.
לכן הבחירה היא לפי התרשמותי בעת הקריאה.

ואחרי שכל המילים עמדו בתור (ולא ניסוי לברוח), אפשר להכריז :
המילים של @דודה היו הראשונות להגיע לקו הסיום - וגם להישאר שם!
קטע מיוחד המראה את כוחן של מילים לטוב ולמוטב. הלוואי נזכור זאת תמיד.

במקום השני @מוריופ - אהבתי את העולם החדש שיצרת.
וקריצת הסיום הייתה מעולה. (למרות הדידקטיות)

במקום השלישי @צביה ר. - קטע מקסים. לקחת אפיזודה מוכרת והכנסת בה אין אונים של מילים.

לגבי הקטע של @rrrrrrrrrrrrrr חבל לי שהחלפת את הקטע שהעלית קודם לכן.
הקטע הקודם יכל בקלות לזכות מבחינתי.
הקטע העכשווי מזכיר לי חזק מידי את יותם מהספר של ליבי קליין...לכן פחות התחברתי אליו.

@דודה מוזמנת לפתוח את האתגר הבא>>>
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה