- הוסף לסימניות
- #1
הבת שלי בת 3 חודשים, ניזונה מתמ"ל.
בשבועיים האחרונים היא פשוט לא רוצה לאכול, היא מתחילה למצוץ את הבקבוק ואחרי שניה, מתעצבנת,
עושה כאילו היא רוצה להקיא וכדו'.
אני מצליחה להאכיל אותה רק מתוך שינה, אז היא אוכלת נורמלי.
החלפתי לה פטמה, החלפתי תמ"ל, הלכתי לרופא והוא שלל פטריה בלשון, כאבי אוזנים, וכו'.
בקיצור, מבחינה רפואית אין לה כלום.
אני אובדת עיצות, כי הילדה עצבנית מאוד מאוד, כי אם לא הספקתי להאכיל אותה מתוך שינה, ואז היא לא אוכלת,
היא צורחת ורוצה רק על הידים.
יש למישהו רעיון מה עוד זה יכול להיות?
יום טוב! והרבה נחת לכולם!
בשבועיים האחרונים היא פשוט לא רוצה לאכול, היא מתחילה למצוץ את הבקבוק ואחרי שניה, מתעצבנת,
עושה כאילו היא רוצה להקיא וכדו'.
אני מצליחה להאכיל אותה רק מתוך שינה, אז היא אוכלת נורמלי.
החלפתי לה פטמה, החלפתי תמ"ל, הלכתי לרופא והוא שלל פטריה בלשון, כאבי אוזנים, וכו'.
בקיצור, מבחינה רפואית אין לה כלום.
אני אובדת עיצות, כי הילדה עצבנית מאוד מאוד, כי אם לא הספקתי להאכיל אותה מתוך שינה, ואז היא לא אוכלת,
היא צורחת ורוצה רק על הידים.
יש למישהו רעיון מה עוד זה יכול להיות?
יום טוב! והרבה נחת לכולם!
הנושאים החמים