התייעצות גזירת המעונות- הפיתרון?

מצב
הנושא נעול.
יש ערך גם ליהדות האישית של ראש הממשלה. מעבר לכך שבהמשך פירטתי את המישור הציבור שלהם.
שום ערך
נראה לך שזה במערכת השיקולים?
חחחח

ב. ערך ערך בועל מחלל שבת בומבי ע"י משרדו . נמצא המסעדות של "אוכלים כל מה שזז"
סה"כ שיטה יפה לרכוב על פשוטי העם המסורתי....
 
להביא את הרב שך בסעיף א ואז בסעיף ב את הרב עובדיה זה יצירה מחודשת ומענינת
ויכוח הוא ויכוח
מקסימום אתה יכול לשאול למה ש"ס עם הימין ולא עם השמאל
לה הבנתי מה זה סותר. יש שם שלושה סוגיות כל סוגיה הבאתי מה שרלוונטי ומה שגדולי ישראל הורו עליה. זה שהם נחלקו בסוגיה אחת זה לא סותר אלא אם כן לא הבנתם את דברי ואת המהלך שם.
אבל הכי חשוב שתיהם דנו את זה בראי מה טוב ליהדות ולא מה יעשה טוב למגזר החרדי
גם וגם.
 
שום ערך
נראה לך שזה במערכת השיקולים?
חחחח
אני לא מדבר על מערכת השיקולים, אני מדבר עלי כבן אדם שחי במדינה הזו ואני אישית נותן לזה ערך.
ב. ערך ערך בועל מחלל שבת בומבי ע"י משרדו . נמצא המסעדות של "אוכלים כל מה שזז"
סה"כ שיטה יפה לרכוב על פשוטי העם המסורתי....
זה מורכב מאוד.
מצד אחד ברור שהוא עושה מה שבא לו מבחינת יהדות (וזה בדיוק מה שכתבתי) מצד שני לא הייתי אומר שזו שיטה יפה לרכוב כי הוא מחובר לשרשרת הדורות יותר מאלו שנגדו, ועם זה העם מזדהה (+++++ עוד סיבות למה העם איתו)
 
נערך לאחרונה ב:
יש פה בעיה מצד חלק מהציבור.
גם אם יש פה קולות לא הגיוניים מכל מיני סיבות, אם הן פרקטיות הלכתיות או השקפתיות, יש פה המון כאב.
תחושת הפגיעה של אנשים צעירים שמנסים לבנות את חייהם וניטלות מהם זכויות בסיסיות על עצם היותם לומדי תורה היא נוראית.
העול הכלכלי גם ככה לא קל, אנשים קורעים את עצמם בשביל הערכים שלהם ומגיעה מרשעת אחת ופשוט הורסת להם את החיים, אני לא אוהב שיח מוקצן, אבל המילים דיקטטורה והתעללות הכי משקפות את המצב.
החוסר צדק פשוט מרתיח, אברך שלא קיבל צו גיוס, על סמך מה נשלל ממנו הדרגה, הכל פה כל כך מעוות, וזו רק ההתחלה.
החכי"ם היו צריכים לפחות לצעוק על זה בכל מקום אפשרי שוב ושוב ושוב, התחושה היא שהם לא מחוברים.
מפלגת דגל התורה יכלה לעשות את מה שאמת ליעקב עושים בעצמה, מתקציביה, זה חלק מתפקידם (אם הם ממומנים ע"י דגל קבלו ביטול).
 
מפלגת דגל התורה יכלה לעשות את מה שאמת ליעקב עושים בעצמה, מתקציביה, זה חלק מתפקידם (אם הם ממומנים ע"י דגל קבלו ביטול).
חד משמעית
ושום ביטול
אמת ליעקב וארגון שמורה מימנו מעצמם עורכי דין ועתרו בעצמם לבג"ץ
חכי המפלגות החרדיות ממשיכים להנות מכסאות מרופדים בממשלה...

ושוב- גם אם אין לחכים הנכבדים מה לשעות
אבל הטרמינולוגיה גם משמעותית,
כשליברמן העלה את מחיר הח"פ והשתיה המתוקה
למחרת השער ביתד היה "גזירות ליברמן נגד החרדים"
כאילו משפחה חרדית תתמוטט כלכלית מלשטוף כמה כלים, או לשתות מים
ועכשיו?
כשמשפחות צעירות נמצאות במצוקה כלכלית אמיתית?
כלום!
 
לה הבנתי מה זה סותר. יש שם שלושה סוגיות כל סוגיה הבאתי מה שרלוונטי ומה שגדולי ישראל הורו עליה. זה שהם נחלקו בסוגיה אחת זה לא סותר אלא אם כן לא הבנתם את דברי ואת המהלך שם.
ניסית להסביר למה החרדים עם הימין והבאת את הרב שך אבל הרב שך לא התיר להצטרף לממשלה עם השמאל
גם כשהרב עובדיה שהבאת בסעיף ב סבר שנכון להכנס
 
ניסית להסביר למה החרדים עם הימין והבאת את הרב שך אבל הרב שך לא התיר להצטרף לממשלה עם השמאל
גם כשהרב עובדיה שהבאת בסעיף ב סבר שנכון להכנס
זה שתי סוגיות.
למה החרדים - מעיקרא - הלכו עם הימין? זה הסברתי והבאתי את הרב שך.
אחר כך יש סוגיה נוספת האם האנטרס המגזרי גובר על הלאומי היהודי ובעקר האם אפשר לסתום את האוזניים מהצהרות צורמות וכואבות בשביל לפעול לטובה, ובזה הרב עובדיה והרב שך נחלקו.
אלו שתי סוגיות נפרדות.
 
בקורונה בגלל איזה דרדל'ה שושן פורים מי שזוכר, המפלגות החרדיות ירדו באלפי קולות, מענין מה יהיה בבחירות הבאות כשהציבור כועס פי אלף
 
בקורונה בגלל איזה דרדל'ה שושן פורים מי שזוכר, המפלגות החרדיות ירדו באלפי קולות, מענין מה יהיה בבחירות הבאות כשהציבור כועס פי אלף
בגדול בבחירות הבאות חבל על הקמפיין.
הסיבה היחידה שהציבור יצביע יהיה הוראת גדולי ישראל ואת זה אפשר להביא בדף שחור לבן פשוט.
 
הציבור מטומטם ולכן הציבור ישלם
א. למה מטומטם (כלומר למה את חושבת ככה וגם למה השפה הזו)
ב. מה הוא ישלם. בוא נגיד שבבחירות הבאות המפלגות החרדיות לא עוברות את אחוז החסימה. מה יהיה יותר גרוע מעכשיו?
 
ב. מה הוא ישלם. בוא נגיד שבבחירות הבאות המפלגות החרדיות לא עוברות את אחוז החסימה. מה יהיה יותר גרוע מעכשיו?
מה אני חושב שצריך להחליף כבר את החברי כנסת אין מה לעשות זה שוחק
שוט על 2 קדנציות חברה אחרים צעירים....
א"א לדרוש מחברי כנסת שכבר מכירים וחברים של החברי כנסת החילונים יותר מהציבור שלנו, שילחמו בשבילנו......!
אבל קטונתי
 
מה אני חושב שצריך להחליף כבר את החברי כנסת אין מה לעשות זה שוחק
שוט על 2 קדנציות חברה אחרים צעירים....
א"א לדרוש מחברי כנסת שכבר מכירים וחברים של החברי כנסת החילונים יותר מהציבור שלנו, שילחמו בשבילנו......!
אבל קטונתי
החכי"ם של ש"ס הרבה מהם צעירים, גם בדגל יש לך את פנדרוס יחסית חדש וגם באגודה יש את ברוכי
 
נכו
החכי"ם של ש"ס הרבה מהם צעירים, גם בדגל יש לך את פנדרוס יחסית חדש וגם באגודה יש את ברוכי
נכון אבל הם לא רלוונטים
וגם הם באו לשבת המון זמן אין להם דדליין שאז היה להם לחץ לעשות משהו.....
 
ביהדות המטרה לא מקדשת את האמצעים.
אי אפשר להבטיח את אי גיוס החרדים תמורת תמיכה באיסורי תורה. זה לא עובד ככה. הלכתית.
מאיפה אני יודעת שדבר זה לא דוחה את השני? מההחלטות של גדו"י שלפיהם פועלים הנציגים בכנסת.
די להטיף על סדר עדיפויות וערכים כשיש תורה, רבנים ופסיקות שלהם.
נכון מאוד.
אך האם גדו"י מודעים לתואר הלא נכבד של יו"ר הכנסת?
האם הם הורו לחכינו הנכבדים ללכת ולברך אותו(ם)?
העבירות שרואים שנעשו פה לא רחוקות בהכרח מחילולי שבת שיקרו כשהשמאל יהיה בשלטון.
 
לכאורה לא משנה צעירים או מבוגרים
אלא פריימריז
ואז כל חכ ידע שאם הוא לא מספיק עושה בשביל הציבור שבחר בו
הוא לא יבחר בפעם הבאה
 
א. למה מטומטם (כלומר למה את חושבת ככה וגם למה השפה הזו)
ב. מה הוא ישלם. בוא נגיד שבבחירות הבאות המפלגות החרדיות לא עוברות את אחוז החסימה. מה יהיה יותר גרוע מעכשיו?
אוהו
אם הוא חושב שאין הבדל הוא מטומטם
(זה פשוט ביטוי ידוע , לא סתם בחרתי במילה הזו)
 
נכון מאוד.
אך האם גדו"י מודעים לתואר הלא נכבד של יו"ר הכנסת?
האם הם הורו לחכינו הנכבדים ללכת ולברך אותו(ם)?
העבירות שרואים שנעשו פה לא רחוקות בהכרח מחילולי שבת שיקרו כשהשמאל יהיה בשלטון.
א. גדו"י מודעים ומחו על כך בזמנו.. (לא הורו לפרוש אבל בהחלט כאבו את זה)
ב. "לכאורה" לא...........
ג. חילולי שבת יש גם בממשלות נתניהו, בפרהסיה ובצפצוף ארוך ארוך
ד. תח"צ בשבת ע"י העיריות יש כמה ראשי ערים של הליכוד שמפעילים/הפעילו
ה. תח"צ בשבת ע"י הממשלה בזמנו "ממשלת השמד" מכאלי נסתה להפעיל ובנט עצר
ו. אם כבר משהו דומה זה הדגל שלפיד שם בבניין משרד החוץ כשהיה שר שמה
לכאורה לא משנה צעירים או מבוגרים
אלא פריימריז
ואז כל חכ ידע שאם הוא לא מספיק עושה בשביל הציבור שבחר בו
הוא לא יבחר בפעם הבאה
לא מבין איך ניתן להעלות על הדעת שנקיים את הוראת חז"ל "אין מעמידין פרנס על הציבור אלא אם כן נמלכין בציבור תחילה"?? ה"י!

וברצינות? זה יהיה מאוד מסובך ויכול להיות מסוכן. בכל אופן למעשה - הפוליטיקה החרדית בנויה בצורה שונה מאוד מכולם. (אם בליכוד יש חברים ופריימריז והמתפקדים בוחרים את הנציגים והעם בוחר אם להצביע להם, אם בשאר המפלגות ראש המפלגה או לבדו או בהוועצות בוחר את הרשימה והעם בוחר אם להצביע להם, אזי אצלנו גדו"י - בערך - הם בוחרים את הנציגים והם מורים לעם להצביע להם. אנחנו כמובן לא זזים מההוראות שלהם ימין ושמאל. הלכות מדינה כמו הלכות שבת)
אוהו
אם הוא חושב שאין הבדל הוא מטומטם
(זה פשוט ביטוי ידוע , לא סתם בחרתי במילה הזו)
דבר ראשון אני מבין שלדעתך גם אני זכאי לתואר הנכבד, תודה.
דבר שני לעיל הסברתי את כל הסיבות למה מי שחושב ככה הוא דווקא לא מטומטם.
דבר שלישי אלו שלא הצביעו הם לא מטומטמים אלא לא קיימו את דברי רבותיהם והפסידו מצווה וחבל.
דבר רביעי אני יודע שזה ביטוי ידוע אבל בכל זאת מותר לדבר יפה ליהודים טובים בטח בפורום כאן.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה