- הוסף לסימניות
- #1
שבוע טוב!
כבר כמה שבועות שאני רוצה לכתוב על הנושא הזה
אחרי האשכול של גזל שינה בערב סוכות הגיע הזמן לכתוב על גזל שינה של שבת בצהריים
הרגשתי שהשבוע עבר כל גבול
אני ובעלי עובדים כל השבוע ומחכים לנוח בשבת בשעות בין 13.00-15.00
מכניסה את הילדים בגילאי 2.5-13 לחדר מוציאה כמה משחקים ומביאה לגדולה ממתק לחלק אחרי שעה שיהיו רגועים לא מרשה לשחק גומי וחבל!!!!!
נכנסת למיטה והופ.... השכנים מהחצרות... ההורים הולכים לישון ומוציאים את הילדים לשחק בחוץ בחצר איזה רעש!!!!!
שכנים 2 קומות מעל משחקים גומי או חבל ולא קולטים שזה עובר אפילו 2-3 קומות
שכנים שהוציאו מרפסת תלויה של סורגדור כל השכונה רועשת שקופצים על זה.....
ולא מדברת על בימבות....
אתם אפילו לא יודעים לכמה אנשים זה מפריע!!!!
זהו, פרקתי,
כבר כמה שבועות שאני רוצה לכתוב על הנושא הזה
אחרי האשכול של גזל שינה בערב סוכות הגיע הזמן לכתוב על גזל שינה של שבת בצהריים
הרגשתי שהשבוע עבר כל גבול
אני ובעלי עובדים כל השבוע ומחכים לנוח בשבת בשעות בין 13.00-15.00
מכניסה את הילדים בגילאי 2.5-13 לחדר מוציאה כמה משחקים ומביאה לגדולה ממתק לחלק אחרי שעה שיהיו רגועים לא מרשה לשחק גומי וחבל!!!!!
נכנסת למיטה והופ.... השכנים מהחצרות... ההורים הולכים לישון ומוציאים את הילדים לשחק בחוץ בחצר איזה רעש!!!!!
שכנים 2 קומות מעל משחקים גומי או חבל ולא קולטים שזה עובר אפילו 2-3 קומות
שכנים שהוציאו מרפסת תלויה של סורגדור כל השכונה רועשת שקופצים על זה.....
ולא מדברת על בימבות....
אתם אפילו לא יודעים לכמה אנשים זה מפריע!!!!
זהו, פרקתי,
הנושאים החמים