גיוס נאמנות לעזר מציון

  • הוסף לסימניות
  • #1
נשים ובנות המעוניינות להיות 'נאמנות' לקראת המכירה הסינית השנתית של עזר מציון,
יכולות לפנות אלי במייל <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי> או בטלפון 058-7142152
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
מה זה אומר להיות נאמנת
מה זה כולל?
ומה התגמול?
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
אין להם מספיק נאמנות עדיין?
האמת שנקרע לי הלב לראות את כל הנאמנות שמחרפות את נפשן ובסוף לא מגיעות אפילו למינימום, שלא זוכרת כבר מה מקבלים בשבילו
לא כדאי לשמור קצת על כללי שוק הוגנים כדי לתת לנאמנות הקיימות אפשרות להצליח?
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
המטרה להגיע לכמה שיותר אנשים, ובשביל זה צריך כמה שיותר נאמנות, מאזורים שונים, ממגזרים שונים..
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
בודאי, אני מבינה את המטרה והיא חשובה מאד
אבל כשבכל כיתה יש כ 15 נאמנות, ובכל בניין עוד 6, ובכל משפחה מורחבת עוד 4-8 - את לא חושבת שהן מתמודדות על אותו קהל יעד, בתחרות לא ממש הוגנת?
מדובר בבנות צעירות, לא באנשי עסקים

אני באופן אישי כבר תרמתי כ 1000 ש"ח בשתי הגרלות רק כדי לעזור לכמה נאמנות להגיע אל המטרה
ומאז - לא עוד, אני לא עומדת בקצב אז פשוט הפסקתי
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
אני כעת במטרה לגייס נשים ולא בנות סמינר! זה קהל יעד שונה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
מה התגמול?
בעוה"ז כמובן... :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
זה מזכיר משום מה את שיטת השיווק ישיר של פוראוור...
חבל, עזר מציון ארגון כל כך מכובד, והשיטה הזו שכל ילדת סמינר שנייה מתנפלת עלייך שתקני כרטיסים דרכה לא עושה טוב לאף אחד.
יש בזה משהו מעבר ללא הוגן, מפני שאף אחד לא באמת צריך את הכמויות המטורפות של הנאמנות הללו בשביל התרומות, ומפני שחינוכית זה מחנך לאגריסיביות ולהפעלת סחטנות. (כשחברה שקניתי דרכה התחילה להפעיל מניפולציות שאקנה עוד כרטיסים, התקוממתי מאד, האמת).
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
זה לא נכון, ולא כל תלמידת סמינר שניה נאמנת,
אני אישית הייתי שנתיים נאמנת, ובאחת מהפעמים פי שתיים. (עזרתי לחברה שהדמגוגיה לא הצד החזק שלה) אז אני מדברת מהשטח.
יש סמינרים מסוימים שזה כמו שאמרתם,
אבל כשבכל כיתה יש כ 15 נאמנות, ובכל בניין עוד 6, ובכל משפחה מורחבת עוד 4-8 -
אבל יש סמינרים רבים שאוסרים על הבנות להתנדב משיקולים שונים, ויש אזורים בארץ שזה בכלל לא כזה הגיע לשם...
והבנות שמפעילות מניפולציות, ואגרסיביות מעט, הן מעטות!!
אני לא מכירה כאלה.
ואחרי הכנס המטורף שעושים לנאמנות, ומראים להם את הפעילות של הארגון המדהים הזה, ויושבות אלפי בנות שהגיעו ליעדים והצליחו ובגדול, הלב מתרחב, ורק בא להמשיך לעשות טוב בעולם, ולעשות מה שאפשר לעזר מציון, כי הרי חוץ מהגרלות סיניות, לא חסרים תחומים התנדבותיים..!
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
אני גם אשמח לשמוע מה התנאים ומה זה כולל בפרטי.. תודה.. ושכולנו נזכה למצוות, זה הכי חשוב:)
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
2 אחיות שלי,
3 גיסות שלי (אחת עובדת שם אז היא חייבת)
4 חברות ושכנות

וכולן רוצות שאקנה כרטיסים דרכן...

שנה שעברה פשוט לא קניתי כי לא היה לי נעים מהשאר...

גם ככה אחוזי הזכיות לא גבוהים מידי... ;/
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
אפשר לקבל גם באישי?
<לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
זה מזכיר משום מה את שיטת השיווק ישיר של פוראוור...
חבל, עזר מציון ארגון כל כך מכובד, והשיטה הזו שכל ילדת סמינר שנייה מתנפלת עלייך שתקני כרטיסים דרכה לא עושה טוב לאף אחד.
יש בזה משהו מעבר ללא הוגן, מפני שאף אחד לא באמת צריך את הכמויות המטורפות של הנאמנות הללו בשביל התרומות, ומפני שחינוכית זה מחנך לאגריסיביות ולהפעלת סחטנות. (כשחברה שקניתי דרכה התחילה להפעיל מניפולציות שאקנה עוד כרטיסים, התקוממתי מאד, האמת).

עזר מצוין הוא ארגון מאד מכובד וגם עם המכירה הסינית הזו הוא נשאר מכובד
הבנות הנאמנות מקבלות זכות להיות חלק מהמערך הענק הזה ולהיות שותפות לעשית חסד
וודאי שצריכים את הכמויות של הנאמנות כמו שמישהיא כבר אמרה-כדי להגיע לכמה שיותר אנשים ולהגדיל את התרומות
נראה לי מוגזם קצת לאמר שזה מחנך לאגרסיביות-הייתי ראש צוות במשך כמה שנים ואף אחת מהנאמנות שלי לא הביאה מעטפות כשהיא מפעילה סחטנות-להסביר לאנשים כמה התרומה שלהם תעזור לא נקרא מניפולציות
והדרך הזו של השגת תרומות כשיש אפשרות לקבל גם בסופו של דבר מתנה בצד(לקונים חבילות גדולות) או סיכוי לזכות בהגרלות-עובדת לאנשים יותר קל לפתוח ככה את הלב והכיסים
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
עזר מצוין הוא ארגון מאד מכובד וגם עם המכירה הסינית הזו הוא נשאר מכובד
הבנות הנאמנות מקבלות זכות להיות חלק מהמערך הענק הזה ולהיות שותפות לעשית חסד
וודאי שצריכים את הכמויות של הנאמנות כמו שמישהיא כבר אמרה-כדי להגיע לכמה שיותר אנשים ולהגדיל את התרומות
נראה לי מוגזם קצת לאמר שזה מחנך לאגרסיביות-הייתי ראש צוות במשך כמה שנים ואף אחת מהנאמנות שלי לא הביאה מעטפות כשהיא מפעילה סחטנות-להסביר לאנשים כמה התרומה שלהם תעזור לא נקרא מניפולציות
והדרך הזו של השגת תרומות כשיש אפשרות לקבל גם בסופו של דבר מתנה בצד(לקונים חבילות גדולות) או סיכוי לזכות בהגרלות-עובדת לאנשים יותר קל לפתוח ככה את הלב והכיסים
במסיבת חנוכה משפחתית 'התנפלו' עלי 3 אחיניות נאמנות. 'השכבתי' שם סכום הגון שלא חלמתי עליו. הסיבות לתרומה: 2% עזרה לעזר מציון, 98% רחמים על האחיינית שבסה"כ רוצה להגיע לאירוע בבנייני האומה.
הרבה מניפולציות רגשיות הופעלו שם, ולולא שאני מעוניין להצטייר כדוד הנחמד, היו לי מספיק שיטות להתמודד איתם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
אשמח לקבל פרטים באישי. תודה.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה