- הוסף לסימניות
- #21
אני לא חושבת שאפשר לכנות את שיטת המכירה כאגרסיביות. יתכן שיש נערות צעירות שבאופיין מתנהגות בצורה זו, ונראה לי שמחובת ראשי הצוותות להזהירן בעניין הזה. כמובן שא"א ממקרים בודדים להסיק מסקנות ולהשליך השלכות, בוודאי שלא על אגודת חסד חשובה כ'עזר מציון'.
בכל מקרה, אני פונה כעת לנישה של הנשים (או בחורות שסיימו סמינר), וזה בהחלט שונה. בטוחני שנשים אינן מתנהגות בצורה כזאת.
קהל היעד הוא שונה, נשים יכולות להגיע גם למגזרים אחרים שמגיעים איתם במגע, כמו חברות מהעבודה, לקוחות וכד' שיתכן שהם לא שייכים לציבור שכבר נחשף למכירה מאחייניות וכד' כפי שתיארו כאן.
אם יש נשים נוספות שרואות את עצמן מתאימות לתפקיד החשוב, ורוצות לצבור זכויות, וגם להנות מהתגמולים מן הצד.. מוזמנות ליצור קשר באישי או במייל <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>
בכל מקרה, אני פונה כעת לנישה של הנשים (או בחורות שסיימו סמינר), וזה בהחלט שונה. בטוחני שנשים אינן מתנהגות בצורה כזאת.
קהל היעד הוא שונה, נשים יכולות להגיע גם למגזרים אחרים שמגיעים איתם במגע, כמו חברות מהעבודה, לקוחות וכד' שיתכן שהם לא שייכים לציבור שכבר נחשף למכירה מאחייניות וכד' כפי שתיארו כאן.
אם יש נשים נוספות שרואות את עצמן מתאימות לתפקיד החשוב, ורוצות לצבור זכויות, וגם להנות מהתגמולים מן הצד.. מוזמנות ליצור קשר באישי או במייל <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>
הנושאים החמים

Reactions: צפונבון ו-שמחת אחים - הנהלה2 //