- הוסף לסימניות
- #41
אוישששאני גם מאלו שלא סובלים את הריח עד כדי בחילה, הקאה וכאב ראש,
ולא, בשונה ממה שחושבים זה ממש לא לחץ חברתי או בעיה רגשית, להיפך ניסיתי לעבוד על עצמי במשך שנים ואפילו לטעום בכוח, כי טענו שאם אטעם את הקלמנטינה הסלידה תתאזן עם הטעם.
לצערי לא עבד שום דבר.
וזה בהחלט דורש עבודת המידות לא פשוטה,
במיוחד כשעולים לאוטובוס בתחנה האחרונה בעיר, ביום חורפי גשום, ומישהו מקלף קלמנטינה להנאתו בדיוק כשהמזגן פועל על החום והחלונות כמובן מוגפים!
עכשיו תנו עיצה פרקטית חברתית/רגשית מה לעשות?
אגב-
כל אלו שסולדים מקלמנטינה סולדים גם מריח של הערינג ואמבה??
סתם משום מה נראה לי זה מגיע מאותו מקום חסר שליטה.
סליחה
אני מאוד סולדת מהערינג ואמבה אבל מאוד אוהבת קלמנטינה
הנושאים החמים