עזרה גם אתם רגישים בהגזמה לריח של קלמנטינות?

  • הוסף לסימניות
  • #81
בלת"ק
אני אוהבת את הריח, מתענגת עליו, (באוטובוס או חדר חנוק פחות)
אבל לא מרשה לילדים שלי לאכול במקומות ציבוריים או בבית ספר,
פירות הדר אוכלים בבית בכיף,
 
  • הוסף לסימניות
  • #82
כל שנה כשמגיע החורף החרדה המרכזית שלי הוא מהקלמנטינות הבאות איתו..
חרדה כפשוטה.
משנה לשנה אני מפתחת סלידה יתרה לריח החזק הזה ולא ממש מצליחה להבין למה..
זה מעמיד אותי במקום חסר אונים ומביא למצבים לא נעימים, לפעמים אפילו התפרצות לא הוגנת כלפי המנשנש...כי לא באמת יש אפשרות להעיר למישהו שבסך הכל אוכל פרי להנאתו..
בטח שזה לא הבוס שמגיע להתיישב רגע בחדר שלי, בטח שלא בהמתנה לקופ"ח ובטח ובטח שלא מישהו מבני הבית שחובב קלמנטינות מושבע..

אשמח לכל עצה/ פיתרון/ שיתוף של המזדהים עם התופעה .
בתור מישהי שמפריעה לה הריח, אם מקלפים את הקלמנטינה בבית ופורסים את הפלחים, זה גם מפריע לך? כי מרגיש לי שהריח העיקרי הוא כשפותחים את הקלמנטינה, אני לא יודעת כי היא לא מפריעה ריח, ולפעמים הילדים שלי רוצים לקחת לכיתה, אבל אני יודעת שזה מפריע בערך לחצי עולם...
 
  • הוסף לסימניות
  • #83
ברמה שתמיד צוחקים שיצא לי ילד גינגי ...
גם אני ככה!! (יותר עם מיץ תפוזים אמיתי)
וואו, גם עלי צוחקים את זה...
ובעלי מת לילד גינגי:sne:
 
  • הוסף לסימניות
  • #84
גם אני ככה!! (יותר עם מיץ תפוזים אמיתי)
וואו, גם עלי צוחקים את זה...
ובעלי מת לילד גינגי:sne:
חח למיץ תפוזים אין ריח נורא כמו של תפוז כל כך..
וילד ג'ינג'י יעלה לך אסוציאציה של תפוזים?😉 עד כדי כך? וואה וואה
 
  • הוסף לסימניות
  • #85
@חני אחת חחחח לא...
תקראי מה כתבה זאת שציטטתי...
אני דווקא אוהבת ריח של תפוזים...
 
  • הוסף לסימניות
  • #86
וואי מזדהה!!
איכשהו אני רגישה גם לריח של דג סלמון.
כשרוצים אצלנו לפתוח קלמנטינה, תפוז, טונה או להכין סלומון- מודיעים לי ואני בורחתתתתת
אבל למרות שמודיעים לי- צוחקים עלי.
באופן כללי למה לאכול באוטובוסים, בקופ"ח ובכלל- מחוץ לבית??
תאכלו משהו קטנטן נטול ריח חזק שמי שיושב במרק של מטר לא יריח
 
  • הוסף לסימניות
  • #89
ובעלי מת לילד גינגי
מזכיר לי בדיחה משפחתית...
גיסתי באחד ההריונות היה לה חשק מטורף לתפוזים!
אכלה כ--ל יום 2-3 תפוזים.
זה היה בשיא הקיץ ושום דבר לא עזר היא הייתה חייבת תפוז!
כבר צחקנו שהילד שיצא יהיה ג'ינגי בלי ספק בכלל. (כבר תכננו חגיגה שלמה לרגל המאורע...)
תכל''ס יצא בלונדי מתוק בלי קשר לתפוז ולצבע הכתום.
בלת"ק
אני אוהבת את הריח, מתענגת עליו, (באוטובוס או חדר חנוק פחות)
אבל לא מרשה לילדים שלי לאכול במקומות ציבוריים או בבית ספר,
פירות הדר אוכלים בבית בכיף,
לא חושבת שיש בעיה בבית ספר,
תכל''ס בגנים מביאים להם מידי יום, ולמרות שאני די בורחת מהריח משתדלת לא למנוע,
אין לי עניין להעביר ת'שריטה שלי הלאה...
אבל באוטובוס וקופ''ח שזה מקומות חנוקים וסגורים זה וודאי שלא.
 
  • הוסף לסימניות
  • #90
בתור מישהי שמפריעה לה הריח, אם מקלפים את הקלמנטינה בבית ופורסים את הפלחים, זה גם מפריע לך? כי מרגיש לי שהריח העיקרי הוא כשפותחים את הקלמנטינה, אני לא יודעת כי היא לא מפריעה ריח, ולפעמים הילדים שלי רוצים לקחת לכיתה, אבל אני יודעת שזה מפריע בערך לחצי עולם...
נכון. כי עיקר הריח הוא מהקליפה.

אחיין שלי בן 4 ביקש ממני לקלף לו תפוז, קילפתי לו, הוא טעם וירק.
ואמר, איכ, מה זה הפרי הזה?
אמרתי לו- תפוז.
הוא- תפוז? לא. תפוז זה טעים. זה לא היה טעים, והריח חזק מידי.

אז כנראה זה לא רק חברתי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #92
בתור מישהי שמפריעה לה הריח, אם מקלפים את הקלמנטינה בבית ופורסים את הפלחים, זה גם מפריע לך? כי מרגיש לי שהריח העיקרי הוא כשפותחים את הקלמנטינה, אני לא יודעת כי היא לא מפריעה ריח, ולפעמים הילדים שלי רוצים לקחת לכיתה, אבל אני יודעת שזה מפריע בערך לחצי עולם...
גם כאלה שמגיעים עם שקית שזה מחולק לפלחים מריחים עד לקצה השני של הכיתה ...
לדעתי סתם בזיון לילד ששולחים אותו עם תפוז כי ילדים אומרים "בי פתח פה תפוז?" באף סתום.
לא יהיה נעים לו בכלל..
 
  • הוסף לסימניות
  • #94
גם כאלה שמגיעים עם שקית שזה מחולק לפלחים מריחים עד לקצה השני של הכיתה ...
לדעתי סתם בזיון לילד ששולחים אותו עם תפוז כי ילדים אומרים "בי פתח פה תפוז?" באף סתום.
לא יהיה נעים לו בכלל..
ואאאווו
הלכתם רחוק
כל האשכול כאן קצת ניסחף...............
 
  • הוסף לסימניות
  • #98
הלוואי והייתה קצת יותר רגישות ומודעות בסביבה לעניין הזה כמו שכותבים פה.
הרבה אנשים לא מבינים על מה המהומה והתסכול שלי (ואולי בצדק?) כי כמו שכתבתי למעלה- אי אפשר לדרוש ממישהו לא לאכול פרי עונתי. מצד שני ממש מנסה לקבל ולבוא לקראת אבל קצה היכולת שלי תם לדבר הזה.

לא.. זה בכללי מחמיר כל שנה ;)
דבר כזה יכול להחמיר מכל מיני דברים.
לאישה זה יכול להחמיר מלידה ללידה.
לפעמים הטעם משתנה בעקבות לידה - קרה לי באופן אישי.
מאכל שאכלתי על בסיס יומי ולא אכלתי כבר שנההה
 
  • הוסף לסימניות
  • #99
א. מה?
ב. בהחלט, קבלו את התנצלותי בנידון, זה היה נשמע לא פוליטיקלי קורקט, פשוט כך זה הובן לפי התפלגות הדעות הנחרצת. (חוץ מזה כל סלידה היא פסיכולוגית, לא?)
1764275874516.png
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה