התייעצות גם לכם הודיעו שאין צהרון בחנוכה?

  • הוסף לסימניות
  • #1
ביום שישי האחרון אני מקבל את הפתק על סדרי הלימודים בחנוכה בכיתה גן, ואני מגלה שאין צהרון בחנוכה,
ולא זו בלבד אלא שבמקום לגמור ב - 13:30 גומרים ב - 13:00
מה אמור לעשות זוג עובדים (כמוני) שבחנוכה עובדים כרגיל?
למי נוסדו הצהרונים אם לא בשבילנו
האם זה חוקי?
כמובן במדובר בצהרונים של עיריית ירושלים שפועלים בחיידר רגיל
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
ביום שישי האחרון אני מקבל את הפתק על סדרי הלימודים בחנוכה בכיתה גן, ואני מגלה שאין צהרון בחנוכה,
ולא זו בלבד אלא שבמקום לגמור ב - 13:30 גומרים ב - 13:00
מה אמור לעשות זוג עובדים (כמוני) שבחנוכה עובדים כרגיל?
למי נוסדו הצהרונים אם לא בשבילנו
האם זה חוקי?
כמובן במדובר בצהרונים של עיריית ירושלים שפועלים בחיידר רגיל
אתה יודע שלפי משרד החינוך יש חופש בחנוכה, כן?
תגיד תודה שיש ת"ת עד אחד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
ביום שישי האחרון אני מקבל את הפתק על סדרי הלימודים בחנוכה בכיתה גן, ואני מגלה שאין צהרון בחנוכה,
ולא זו בלבד אלא שבמקום לגמור ב - 13:30 גומרים ב - 13:00
מה אמור לעשות זוג עובדים (כמוני) שבחנוכה עובדים כרגיל?
למי נוסדו הצהרונים אם לא בשבילנו
האם זה חוקי?
כמובן במדובר בצהרונים של עיריית ירושלים שפועלים בחיידר רגיל
אולי תשאל הפוך האם זה חוקי שיש לימודים בכלל?
חנוכה עפ"י חוק זה ימי חופש
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
  • הוסף לסימניות
  • #8
כל הימים?

תודו לד' שיש קיטנה בחנוכה
בעבר זה היה עוד פרויקט...
היום הקיטנה כבר חלק מהגנים...
לא זוכרת בדוק אבל לא כל השבוע
בתלמוד תורה תמיד למדו בחנוכה
ההבדל שעכשיו צריך לשלם- כי אם אפשר אז למה לא לקחת מההורים
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
ביום שישי האחרון אני מקבל את הפתק על סדרי הלימודים בחנוכה בכיתה גן, ואני מגלה שאין צהרון בחנוכה,
ולא זו בלבד אלא שבמקום לגמור ב - 13:30 גומרים ב - 13:00
מה אמור לעשות זוג עובדים (כמוני) שבחנוכה עובדים כרגיל?
למי נוסדו הצהרונים אם לא בשבילנו
האם זה חוקי?
כמובן במדובר בצהרונים של עיריית ירושלים שפועלים בחיידר רגיל
למרות שהקיטנה נועדה בדיוק בשביל הורים עובדים, ועל אף שהצהרון הוקם עבור אותם הורים עובדים, אין סנכרון בין 2 היוזמות כך שבימי קיטנה אין צהרון (והגן בד"כ נפתח גם מאוחר יותר מהרגיל)
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
לא זוכרת בדוק אבל לא כל השבוע
כי ביום חמישי גם בגנים יש צהרון עד כמה שידוע לי.
בתלמוד תורה תמיד למדו בחנוכה
נכון
ההבדל שעכשיו צריך לשלם-
בעקרון קיטנות החנוכה הם בחינם..
אולי משלמים על הצהרון...
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
עד לפני תקופה הייתי באותו ראש.
מתעצבנת על חוסר ההבנה כלפי ההורים העובדים
וחוסר ההתאמה של מסגרות הילדים וכו'.

היום אני קצת שיניתי כיוון
גם הילדים צריכים מדי פעם שינוי בשגרה, גיוון, שחרור...
אז כן. אני עובדת. ולא יכולה לקחת חופש מעבר לאולי יום אחד
אבל נמצא פתרון שיהיה לילד חוויתי יותר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
ככל שחולפות השנים יש יותר ויותר שעובדים במשרה מלאה מחוץ לבית ופחות עובדי הוראה... ובטח במשפחות שאין בנות גדולות שתשמורנה וכו' חובה שתהיינה מסגרות מסודרות לקטנים.
בגני העירייה בבני ברק כמדומני יש קיטנה עד 1 וצהרון עד 3 וחצי
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
יש פה חוסר צדק מסויים

בחיידרים תמיד למדו בחנוכה לימודי בוקר ותוספת ימי הלמידה האלו היו כלולים בשכר הלימוד.
היום כשהערייה מממנת את תוספת ימי הלימוד ברוחב יד ובתשלום מלא, מן ההגינות שהחיידר יתן ימי לימוד רגילים כולל צהרון.
(במיוחד שיש מקומות בהם הגננת/הרב אינם מקבלים תוספת על ימי החנוכה וימי העבודה האלה נכללים בשכרם הקבוע)
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
אולי נעשה סדר?
בחופשת חנוכה אין למודים מטעם משרד החינוך,
כן מפעיל משרד החינוך את קייטנות "ניצנים בחופשה" בגני הבנות, והתשלום לפי אשכולות, ז"א לפי המצב הסוציואקונומי של העיר, אשכול 0-4 היה בעבר ללא תשלום ומאז המלחמה עלה ל-50 ש"ח אשכולות 4-7 100 ש"ח וכו'.
לגבי הצהרונים -בתוכנית ניצנים בלבד, (לא כל הצהרונים עובדים תחת ניצנים של משרד החינוך שבהם התשלום לפי דירוג) יש למפעיל אפשרות בחירה בין 2 תוכניות: תוכנית שכוללת צהרון רק בימי הלימודים בגן, והשנייה שכוללת "בוקרונים" בימים שאין צהרון (תענית אסתר וכד') לנו כהורים אין אפשרות בחירה, הבחירה היא רק אצל המפעיל, אצלינו זה מתבטא בדירוג : צהרון עם בוקרונים עלות הדרגה יקרה בכ80 ש"ח לערך לחודש המצהרון ללא.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה