- הוסף לסימניות
- #1
שלום לתותחי אינדי' ואילוס'
יש לי בעיה שאני מייגעת את מוחי ולא מצליחה להבין את הפתרון.
אני מעצבת ספר 2 צבעים, שמשולבים בו גרפים. את הגרפים עיצבתי באילוס' וצבעתי בפנטון ושחור, כשאני מעבירה את הגרפים לאינדי' אני רואה את הצבע הנכון, ובאילוס' וPDF הגרפים נראים רק בגווני אפור. וכשאני מייצאת את קובץ אינדזיין לPDF הוא מופיע באפור בלבד.
מצרפת צילומי מסך להבהרת העניין (עליון - PDF, תחתון - אינדי')
אנא פתרון? מישהו?
תודה רבה
יש לי בעיה שאני מייגעת את מוחי ולא מצליחה להבין את הפתרון.
אני מעצבת ספר 2 צבעים, שמשולבים בו גרפים. את הגרפים עיצבתי באילוס' וצבעתי בפנטון ושחור, כשאני מעבירה את הגרפים לאינדי' אני רואה את הצבע הנכון, ובאילוס' וPDF הגרפים נראים רק בגווני אפור. וכשאני מייצאת את קובץ אינדזיין לPDF הוא מופיע באפור בלבד.
מצרפת צילומי מסך להבהרת העניין (עליון - PDF, תחתון - אינדי')
אנא פתרון? מישהו?
תודה רבה
הנושאים החמים