profession
משתמש פעיל
- הוסף לסימניות
- #1
הכנתי בצק לפיצה(-זו של ה10 דק' הטפחה שיש פה באתר-פשוט אלוף!)
הברוך הוא, שאחרי 2 פיצות נגמר לי הרסק... עכשיו או שאגמור גם את הקטשופ (:
או שיש למשהי רעיון מה אפשר לעשות מבצק פיצה מוכן?(לא נראה לי יתאים ללחמניה...)
(להקפיא לא בא לי-אם כבר, שיהיה לגמרי מוכן ואז קפוא-נשמר לדעתי יותר טוב...)
תודות רבות לכל העונים!!!
הברוך הוא, שאחרי 2 פיצות נגמר לי הרסק... עכשיו או שאגמור גם את הקטשופ (:
או שיש למשהי רעיון מה אפשר לעשות מבצק פיצה מוכן?(לא נראה לי יתאים ללחמניה...)
(להקפיא לא בא לי-אם כבר, שיהיה לגמרי מוכן ואז קפוא-נשמר לדעתי יותר טוב...)
תודות רבות לכל העונים!!!
הנושאים החמים