דרוש מידע **דירה באופקים** יש לכם מה להוסיף? תכנסו!

  • הוסף לסימניות
  • #21
אני בעיר מרכזית בשפלה ושכירות של 5 חדרים בבנין לא חדש עולה כך.
איך זה מסתדר?
מי אמר שזה נכון שהשכירות 4900 ל4 חדרים
לא לוקח הרבה זמן לכתוב מה שרוצים שיהיה
ממה שבדקתי
באתר יד 2 לא מתקרב
עשיתי בסינון לפי המחיר היקר לזול והיקרים זה וילה
עם 200-500 מ"ר
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
ולמה לא נתיבות?
המחירים שם עוד לפני עליה ויש היצע עצום.
היקף הבניה שם הזוי.
גם באופקים היקף הבניה הוא הזוי, אבל לא באזורים החרדיים.
ולגבי השכירות, מדובר בדירות חדשות, עם גינה, ממ"ד וכל המסתעף.

בנתיבות, חרדים רבים שקנו בפרוייקטים, בסופו של דבר שוכרים דירות ישנות באזורי הקהילה ומשכירים את שלהם.
קשה מאוד לגדל ילדים באוירה חילונית כ"כ כמו בפרוייקים האלו.
כנ"ל לגבי המרחק הגדול ממוסדות החינוך.
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
עד כמה שידוע לי- זה נוגד את מחירי ועדת הדיור שנקבעה ע"י הרבנים במקום
בודדים ממש שומעים לתקנות האלה, הם לא עולות בקנה אחת עם המציאות..... המחירים יקרים הרבה יותר.
אין בניה חדשה והקיים - רק מטפס ועולה מבחינת המחיר.
ייש המון בנייה חדשה, נפתחו לא מזמן כמה בניינים בשכונת הפארק, העוד כמה חודשים מתחילים לאכלם את 'חורשת נח' שזה למעלה מ- 10 בניינים.
ולמה לא נתיבות?
המחירים שם עוד לפני עליה ויש היצע עצום.
טעות.
בנתיבות יש עליה וירידה כל הזמן. מתי שנפתחים מס' בניינים בבת אחת המחירים יורדים, אחרי כמה זמן המחירים עולים, וחוזר חלילה.
אך המחירים לקניית דירה יקרים הרבה יותר מאופקים, ומבחינה בטחונית נתיבות סופגת יותר אזעקות..
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
גם באופקים היקף הבניה הוא הזוי, אבל לא באזורים החרדיים.
החרדים גרים כעת בכל מקום, אא"כ ממש חשוב להיות צמוד לקהילה שרבים מעדיפים שלא...
בנתיבות, חרדים רבים שקנו בפרוייקטים, בסופו של דבר שוכרים דירות ישנות באזורי הקהילה ומשכירים את שלהם.
קשה מאוד לגדל ילדים באוירה חילונית כ"כ כמו בפרוייקים האלו.
ממש לא. בנווה שרון יש המון חרדים וכל הזמן מגיעים עוד ועוד, וההוכחה כמות בתי הכנסת החרדיים והאשכנזים שמתחילים לצמוח שם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
החרדים גרים כעת בכל מקום, אא"כ ממש חשוב להיות צמוד לקהילה שרבים מעדיפים שלא...
לא נכון
יש אזורים מסוימים שגרים שם חרדים, אמנם הם בפריסה רחבה אבל רק במרכז העיר
אין חרדים שמתגוררים בבניה החדשה שנבנית כעת
בודדים ממש שומעים לתקנות האלה, הם לא עולות בקנה אחת עם המציאות..... המחירים יקרים הרבה יותר.
גם זה לא נכון
לרבנים יש כח להכריז שמי שלא שומע למחירים האלו, שלא ישכרו אצלו
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
החרדים גרים כעת בכל מקום, אא"כ ממש חשוב להיות צמוד לקהילה שרבים מעדיפים שלא...
אל תגזימו
יש שכונות אולי שאינכם מכירים
שכונת הפארק, ושכונה ליד הרכבת
שלדעתי אין שם שמץ של חרדי לרפואה
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
לא נכון
יש אזורים מסוימים שגרים שם חרדים, אמנם הם בפריסה רחבה אבל רק במרכז העיר
אין חרדים שמתגוררים בבניה החדשה שנבנית כעת
גם זה לא נכון
לרבנים יש כח להכריז שמי שלא שומע למחירים האלו, שלא ישכרו אצלו
אל תגזימו
יש שכונות אולי שאינכם מכירים
שכונת הפארק, ושכונה ליד הרכבת
שלדעתי אין שם שמץ של חרדי לרפואה
מי תושב אופקים אני או אתם??? למי יש משפחה שפזורה ברחבי העיר לי או לכם??? למי יש חברים שפזורים ברחבי העיר לי או לכם???
ההבדל בינינו שאני כותב מידיעה ברורה, ואתם אולי משמועות ששמעתם ממישהו....
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
מי תושב אופקים אני או אתם??? למי יש משפחה שפזורה ברחבי העיר לי או לכם??? למי יש חברים שפזורים ברחבי העיר לי או לכם???
ההבדל בינינו שאני כותב מידיעה ברורה, ואתם אולי משמועות ששמעתם ממישהו....
מאיפה אתה כותב בכזו נחרצות ?!
איך אתה יודע איפה אני גר ??
כתבתי את הדברים מהכירות עמוקה מאד כבר שנים עוד מלפני שהחרדים התחילו לנהור לעיר ועוד מלפני שהיא נהייתה עיר
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
מי תושב אופקים אני או אתם??? למי יש משפחה שפזורה ברחבי העיר לי או לכם??? למי יש חברים שפזורים ברחבי העיר לי או לכם???
ההבדל בינינו שאני כותב מידיעה ברורה, ואתם אולי משמועות ששמעתם ממישהו....
אני מכירה את אופקים מאז שנולדתי :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
כתבתי את הדברים מהכירות עמוקה מאד כבר שנים עוד מלפני שהחרדים התחילו לנהור לעיר ועוד מלפני שהיא נהייתה עיר
זה לא אומר על המצב היום בעיר.....
אני מכירה את אופקים מאז שנולדתי :)
ומה זה אומר?? שאת יודעת יותר טוב ממי שגר שם ומעורב בעיר?
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
ומה זה אומר?? שאת יודעת יותר טוב ממי שגר שם ומעורב בעיר?
ומי אמר שהיא לא גרה שם כעת ?????
אנשים פה מחליטים על אחרים כאילו רק הם מבינים וכל השאר לא יודעים כלום !
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
ומי אמר שהיא לא גרה שם כעת ?????
אם היא הייתה גרה כעת האופקים, היא הייתה מדברת אחרת.
לידיעתך הרב טשזנר עדכן תקנון שכירות בתים בגלל שאנשים הפסיקו להיות ממושמעים לתקנון, וגם זה לא עזר.
אנשים פה מחליטים על אחרים כאילו רק הם מבינים וכל השאר לא יודעים כלום !
אני לא מחליט כלום, אבל מי שלא גר בעיר, לא יודע על מה הוא מדבר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
כיום בדירות באזורים החדשים השכירות יכולה להגיע ל- 5,000 ש"ח (ארבעה חדרים)

אחותי משכירה שם דירה 4.5 חד' 4900 ש"ח באזור החדש (דירה ממחיר למשתכן)
מאיפה אתם מביאים את המחירים ההזויים הללו?
אנחנו מדברים על אותה עיר?????
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
מאיפה אתם מביאים את המחירים ההזויים הללו?
אנחנו מדברים על אותה עיר?????
תראי, שלושה ניקים שמצהירים שהמחירים האלו לא מוכרים להם והם מכירים את העיר היטב ומגיע מישהו וטוען שרק הוא יודע וכולם לא מכירים את העיר. מוזר לא ?!
זה אחד כנגד שלושה
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
תראי, שלושה ניקים שמצהירים שהמחירים האלו לא מוכרים להם והם מכירים את העיר היטב ומגיע מישהו וטוען שרק הוא יודע וכולם לא מכירים את העיר. מוזר לא ?!
זה אחד כנגד שלושה
בקיצור זה נקרא ניסיון שיווק שלא הצליח
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה