מידע שימושי דמי השתיקה של התקשורת החרדית

מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #21
הייתי שם נכון שהקנאים זרקו את הבקבוקים אבל הם לא היו יכולים לעשות זאת אם לא היה להם גיבוי מכל הציבור שראה ושמח שיש מי שעושה את העבודה השחורה
ואגב בזכות כך נכנסו לציון השוטרים חטפו המון בקבוקי מים ואחרי שהשוטרים היו מתוסכלים ומותשים ההמון (כולל כל סוגי האנשים מכל המגזרים) הדף אותם ופרץ לציון
זה לא משנה,
אברך שמעיף על שוטר גדר משטרתית הוא שנוא על הציבור בלי כל קשר להשתייכות קהילתית או עדתית
היום בביהכ"נ היה דיון על זה
ואחד הזכיר את האמרה הידועה

כשכואב צועקים
כל אחד על מה שכואב לו


ונכון גם לפוליטיקה פנימית
כל קהילה עם הרגישויות שלה
וכן לפעמים זה מתבטא לצערנו גם באלימות בד"כ מהשוליים

קורה בישיבות / חסידיות הכי מפורסמות,
ובעידן הבחירות בהרבה ערים חרדיות,

וכל אחד אצלו בבית:
על כל עוולה מקוממת:
כשגנב יפרוץ לבית שלך תשתוק?
כששכן יבנה מול החלון שלך תשתוק?
כל אחד מגיב אחרת,
ובתוך ציבור, יש שוליים שמתרגמים כאב לאלימות, (לא מצדיק)

גם במירון יש אנשים שהרגישו כל השנים קרובים לר' שמעון
באים להתרפק כל שבת מברכים ובכל עת רצון
ר' שמעון זה הבית שלהם
וחדרו להם בטריטוריה,
התחיל בז' אדר לסגור את הציון,
המשיך בגניבת ההילולא של ר' שמעון,

הכל בחסות האסון -
מה שבטוח שלא הבטיחות היה נר לרגלם,
עיין ערך חניונים בלי תנאים מינימליים
שם לא יכול לקרות אסון?

אז מה כן היה המטרה?

מה לעשות כשכואב צועקים,
וכן יש גם שוליים שמבטאים את זה בכח על משהו שכואב,
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
רובינשטיין ממשיך במתקפה נגד מתן כהנא על מירון - ״חבל שהחמצתם את הקרדיט הציבורי הרחב, ובזבזתם אשראי של 13 חודש מהאסון הנורא ללא שיפור ותיקון אחד למען הציבור. שנה שלמה שמענו 'מה לא' ולא השכלתם לפעול משהו אחד של 'מה כן'. תפקידו של פרוייקטור הוא להתמודד מול הרשויות ולהכשיר מגרשים לחניונים ולרחבות תפילה וחלאקה, ולא להתעסק עם כרטיסים וצמידים כאחרון הסדרנים. אני כותב בלי כואב ודואב על הרס ההילולא והשפלת הציבור החרדי״.
ר״ע ביתר מאיר רובינשטיין תוקף במכתב מיוחד את מתן כהנא - ״קראתי את דבריך על קבוצת קנאים שצעקו על שוטרים. מטעים אותך! זה לא קומץ קנאים. הציבור כולו כועס ומושפל. פגעתם, רמסתם ואימללתם את כולנו, כלל הציבור החרדי. כלאתם אלפים בחניונים ללא מינימום אחריות, בלי הצללה, בלי מים ובלי שירותים (שם לא היו קנאים שהפריעו לכם..). לא הכנתם את הדבר המינימלי ביותר בהר, אלטרנטיבה״.
עוד מהמכתב התקיף של ר״ע ביתר רובינשטיין למתן כהנא - ״לא הכשרתם שטח אחד נוסף בכל ההר והמושב, כך שניקזתם את כל הציבור אך ורק לציון, ושם הובלתם אותו כעדר בהמות. אמללתם את הציבור! גרמתם לעם ישראל עוגמת נפש! לא השכלתם להבין את הצרכים הבסיסיים של הציבור החרדי. לתת לפרויקטור חילוני או דת״ל לנהל את אירוע מירון - זה כמו לתת לסאטמר לנהל את אירועי ימי הזכרון והעצמאות״.
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
היה צריך לחפש את השוטרים לחרדים
יש חרדים מרגישים שהשוטרים נאצים
ויש שוטרים שמרגישים שהחרדים שקי חבטות
בינינו לבין עצמינו היה מסתדר הכל כי אין את הסטיגמה אחד עלהשני
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
נער הייתי וגם זקנתי ולא ראיתי:
שיהודי אומר לשוטר בוקר טוב ומקבל בתגובה "גדר על הראש" או "מכות אכזריות"
עכשיו זה הזמן להשתתף בצער הציבור, ולא להאשים את הקרבן.
זה מתאים יותר ל'יפה-נפש'ניקים... וד"ל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
אני חושב שצריך לתת לחרדים לנהל את כל האירוע מאלף עד תיו
מהחניונים עד האוכל והציון וההדלקות כולל הכל
ונראה האם זה יצליח ?!?
[אני באמת לא יודע כי מצד אחד יש חתונות וההדלקות של חצרות שמצליח ומצד שני מירון זה משהו גדול]
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
שאלתי אתמול מאבטח ערבי מה היה עושה אם היה מגיע להר הבית ועשו לו כאלו צרות הוא ענה לי את האמת אצלנו זה לא הגיע לכזה מצב שכל כך הרבה מחסומים יעצרו אותך למקום שבא אתה רוצה להגיע אני באמת לא מבין למה עושים את זה לכם ואל תשכחו שלהר הבית הגיעו לפני חודש 250 אלף ביום אחד
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
שאלתי אתמול מאבטח ערבי מה היה עושה אם היה מגיע להר הבית ועשו לו כאלו צרות הוא ענה לי את האמת אצלנו זה לא הגיע לכזה מצב שכל כך הרבה מחסומים יעצרו אותך למקום שבא אתה רוצה להגיע אני באמת לא מבין למה עושים את זה לכם ואל תשכחו שלהר הבית הגיעו לפני חודש 250 אלף ביום אחד
להבדיל אלף אלפי הבדלות חברת הכנסת הערביה השכילה להתפטר בגין ההשפלה שחבריה עברו בהר הבית
תוהה לעצמי איזה חבר כנסת מהציבור שלנו היה מוותר על כסאו על מה שהמגזר החרדי עבר אתמול
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
אני חושב שצריך לתת לחרדים לנהל את כל האירוע מאלף עד תיו
מהחניונים עד האוכל והציון וההדלקות כולל הכל
ונראה האם זה יצליח ?!?
[אני באמת לא יודע כי מצד אחד יש חתונות וההדלקות של חצרות שמצליח ומצד שני מירון זה משהו גדול]
הייתי אתמול בציון ברוך השם אחרי שהמשטרה נעלמה והיה שמה סדר מופתי היו שמה סדרנים חרדים גם בנשים והצליחו לנהל את האיורע בלי שום עזרה מהמשטרה

ציטוט צטט הודעה
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
היא לא ויתרה על כסא על על שיוך לקואליציה
וזאת בגל שלא מונתה עדין לשגרירה.
"נתקלתי באטימות מוחלטת כלפי הצרכים של היישובים הערביים בדגש על תחומי פיתוח הרשויות המקומיות, סוגיות הדיור, התעסוקה והחינוך", כתבה. "חודש הרמדאן היה קשה מנשוא. המראות שראינו מהר הבית של שוטרים אלימים מול קהל מתפללים, הלווייתה של העיתונאית שירין אבו עאקלה, הביאו אותי למסקנה אישית ערכית אחת בלבד: אינני יכולה להמשיך לתמוך בקיומה של הקואליציה שמתנכלת בצורה מחפיה כלפי החברה שבאתי
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
היא לא ויתרה על כסא על על שיוך לקואליציה
וזאת בגל שלא מונתה עדין לשגרירה.
זועבי לא מוותרת על כלום
בסה"כ מסע לחץ על לפיד
הערבים יודעים כבר לסחוט
עיין ערך עבאס וטיבי...
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
כל מילה.
עשו במירון מעשה זמרי. בשום אוכלוסיה בעולם זה לא היה עובר בשקט! הקריאה להביא שוטרות לאזור הגברים - רק על זה התנועות הפמיניסטיות היו אמור להלחם
אלף לייקים!
בעיני ריאתי איך שוטר קורא לחבורת שוטרות להיכנס לתוך מעגל רוקדים ולפנות אותם כדי להפוך את השטח ל"סטרילי"
במוקדים אחרים השוטרות היו אלו שהתעמתו פיזית, והשוטרים רק גיבו מרחוק...
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
עד שלא תחטוף פעם אחת אפ' שלא עשית כלום לא תבין......
מי שראוה את התנהגות שלהם משוללת כל רסן אפ' שלא עשית כלום, פשוט עמדתי והצטופפתי מהדוחס של כולם ופתאום מכות ללא הבחנה. לא משנה מי ומה. והאש והרוע בעיניים....
פעם עמדתי ברמזור בהפגנה של השמאל ופתאום שמאלנית אחת שואלת אותי למה אני לא מזדהה איתה נגד מה שעושים לערבים והכיבוש. אמרתי לה רק דבר אחד, מתי שיכניסו לבן שלך סכין בגב אז תביני אותנו.....
וזה בדיוק אני עונה לך.....
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
נער הייתי וגם זקנתי ולא ראיתי:
שיהודי אומר לשוטר בוקר טוב ומקבל בתגובה "גדר על הראש" או "מכות אכזריות"
נער הייתי וגם זקנתי
ולא ראיתי שוטר שלא זורק גדר על הראש של אנשים
או נותן מכות אכזריות שמקבל צעקה נאצי
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
נער הייתי וגם זקנתי ולא ראיתי:
שיהודי אומר לשוטר בוקר טוב ומקבל בתגובה "גדר על הראש" או "מכות אכזריות"
הייתי במירון במשך 3 שעות וראיתי זוועות שבמדינה נורמאלית היו מפרנסות את כותרות העיתונים למשך שבוע שלם.
אנשים תמימים שחטפו על לא עוול בכפם.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה