שואב שוטף דרימי H14 לא מוציא מים

  • הוסף לסימניות
  • #1
אשמח לעזרתם בשיטוט בין האשכולות לא מצאתי פיתרון תכל'ס.
דרימי H14 שלא מוציא מים מהמכשיר - אחרי ניקוי חדר מיכל המים המלוכלכים נשאר יבש...

מישהו התנסה?
יש אפשרות לתקן זאת עצמאית?
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
אשמח לעזרתם בשיטוט בין האשכולות לא מצאתי פיתרון תכל'ס.
דרימי H14 שלא מוציא מים מהמכשיר - אחרי ניקוי חדר מיכל המים המלוכלכים נשאר יבש...

מישהו התנסה?
יש אפשרות לתקן זאת עצמאית?
יש לי את אותה הבעיה אם יש פיתרון אשמח לשמוע
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
מצאתם פתרון? גם לי נהיה עכשיו הבעיה הזו, (או שצריך לשלוח לחברה? נשמח לדעת פרטים איך).
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
מצטרפת...
ואין שום סימן התראה
מה יכול להיות הבעיה?

חפשתי לא סתום והכל נקי
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
הייתה לי כזו בעיה, שלחתי לתיקון, כתבו לי שניקו את המשאבה.
עכשיו ב"ה עובד מעולה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
כמה זמן לקח לך כל הסיפור של שליחה לתיקון?
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
כמה זמן לקח לך כל הסיפור של שליחה לתיקון?
לקח זמן עד שבאו לקחת והתיקון וההחזרה בערך שבוע וחצי.
הכל לקח בערך 3 שבועות.
אבל הם צירפו לי חומר ניקוי מתנה עם התנצלות על הזמנים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
לי יש בעיה הפוכה
יש לי צד אחד שיוצא ממנו הרבה מים וזה יוצר לי פס קבוע על הרצפה בצד אחד של הדרימי
מה יכולה להיות הסיבה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
הייתה לי כזו בעיה, שלחתי לתיקון, כתבו לי שניקו את המשאבה.
עכשיו ב"ה עובד מעולה.
קרה לנו גם:confused:
מישהו יודע אם יש אפשרות לנקות את המשאבה לבד, בלי לשלוח לתיקון?
יש לנו דגם H12
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

שאלו כאן הרבה על שואב שוטף לריפודים וכו'.
הנני לשתף מניסיוני האישי.
רכשתי את המכשיר של חברת לימו במשנת יוסף.
הרעיון של המכשיר זה בעצם מיכל אחד להתזת מים עם חומר ניקוי. מיכל שני לשאיבת המים המלוכלכים.
המכשיר מתיז את המים עם החומר בנקודה שלפני החלק השואב.
עליו עובר החלק השואב ושואב את המים הספוגים בבד.
הרעיון הוא בעצם לשפוך מים ומיד לשאוב אותם.
כך המים עולים עם הלכלוך והאבק.
אפילו בלי שום חומר, המים מוציאים את האבק שספוג בריפודים והשטיחים.
עד כאן הכל נפלא.
הבעיה הגדולה שנתקלתי בה, זה בעצם להשיג חומר מתאים לזה.
התנאי הוא שיהיה חומר שמותאם לבדים, אבל שאיננו מקציף.
בעלי החנויות כמעט אינם מכירים את המכשיר ואין להם חומר מותאם לו.
ככל הנראה המוצר עדיין איננו חזק בישראל.
חיפשתי רבות ובסוף מצאתי חומר של יעקובי שנקרא KH - 7.
בחנויות הוא עולה 20-27 ש"ח.
בשאול תמרוקים מוכרים אותו 2 יחידות ב20 ש"ח!!
פשוט צריך להתיז אותו ישירות על הספה/הריפודים/השטיח. להמתין חמש דקות ואז לשאוב תוך כדי התזה עם המכשיר.
השטיח שלי יצא פשוט כמו חדש!!!
מצורף תמונה
בהצלחה!
מקוה שהועלתי למישהו.
1774550701962.png
0 תגובות
חייב לשתף כאן במשהו שיושב עליי כבר תקופה. עד שראיתי את הסרטון של "קנייטש", הייתי בטוח שהבעיה היא רק אצלי, אבל פתאום קלטתי שאני ממש לא לבד בסיפור הזה. קניתי את השואב-שוטף במיטב כספי כדי לחסוך זמן ומאמץ לאישה, אבל בפועל? המכשיר הזה פשוט "שואב" לנו את האנרגיות.
כל כמה דקות: לעצור הכל, למלא מים נקיים, להוסיף את החומר.
במקביל: לרוקן את המים המלוכלכים (החלק הכי פחות מהנה ביום שלי).
התחזוקה: לנקות את הגלגלת, לשטוף את המסננים... לפעמים נראה לי שהניקוי של המכשיר לוקח יותר זמן מהניקוי של הבית.
הסוללה: בדיוק כשאני נכנס לקצב – היא מחליטה להיגמר ומשאירה אותי עם חצי סלון רטוב.
והכי מתסכל: הפינות! המכשיר הזה פשוט לא מגיע אליהן. בסוף אני מוצא את עצמי עובר עם סמרטוט על כל המסגרת של החדר.
בקיצור, המכשיר הזה עומד אצלי בצד כמו גוילם ואני פשוט לא משתמש בו.
האם יש מישהו פה שיודע להשתמש בזה בצורה חכמה ויעילה יותר? או שאולי באמת הציפיות שלי היו גבוהות מדי וזה פשוט מכשיר שלא מתאים לניקוי יסודי? אשמח לשמוע את דעת!

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה