בקשת תפילה האברך יצחק מאיר וייס ז"ל - קבלות לע"נ

  • הוסף לסימניות
  • #81
תזכו למצוות!
השלמנו 3 קבוצות!
מזכירה- עד ליום שני הבא לעילוי נשמת "יצחק מאיר בן שמשון" לעילוי נשמת התינוק ולהצלחת האלמנה.
בשורות טובות!
 
  • הוסף לסימניות
  • #82
להביא לעולם ילד ראשון כשהחברים שלך תיכף מברמצים את בכוריהם זה להמתין לילד, לא משנה אם זה לא הפירוש הקלאסי של הביטוי. זה לחכות עד שאתה נכנס בשערי הנורמליות והחיים הקלאסיים.
הם חיכו לילד הזה שלוש שנים וזה המון בהתחשב בעבודה שהם גם נישאו בגיל מאוחר...
תזכו למצוות!
השלמנו 3 קבוצות!
מזכירה- עד ליום שני הבא לעילוי נשמת "יצחק מאיר בן שמשון" לעילוי נשמת התינוק ולהצלחת האלמנה.
בשורות טובות!
רק עכשיו ראיתי את כל השרשור הזה, איך זה עובד עניין הקבוצות? אפשר עוד להצטרף?

תודה ויישר כח!
 
  • הוסף לסימניות
  • #83
תמיד אפשר- כל שעה זו זכות לכולם! הגענו לשלוש קבוצות, ויש עוד כמה בקבוצה הרביעית, תבחרי שעה שנוחה לך ותעדכני אותי.
תזכי למצוות!
 
  • הוסף לסימניות
  • #85
אני יושב וקורא וקורא ולא מפסיק להתרגש !!!
על עם ישראל היהודים היקרים ! שמקבלים על עצמם קבלות לחיזוק והתעוררות בשמירת הלשון !!
בטוח לי שהקב"ה יושב ומסתכל עליכם ואומר למלאכי השרת "חזו חזו בני ! הכיתי אותם בכפליים ובמקום לבעוט, הם מתקרבים אלי ומתחזקים בקבלות טובות !!! "
תזכו למצוות ושלא תדעו שום צער. רק עושר ואושר ונחת מכל ילדיכם ושמחה אמיתית !
 
  • הוסף לסימניות
  • #86
תמיד אפשר- כל שעה זו זכות לכולם! הגענו לשלוש קבוצות, ויש עוד כמה בקבוצה הרביעית, תבחרי שעה שנוחה לך ותעדכני אותי.
תזכי למצוות!

כל הכבוד על היוזמה !
הלוואי שנזכה להתעורר לטוב רק מתוך שמחה והודיה.
מתאימה השעה 16:00-17:00?
 
  • הוסף לסימניות
  • #88
8c5ba58c1105091b00a8.jpg
WhatsApp-Image-2019-12-17-at-21.14.56-741x1024.jpeg
 
  • הוסף לסימניות
  • #89
הם חיכו לילד הזה שלוש שנים וזה המון בהתחשב בעבודה שהם גם נישאו בגיל מאוחר...
שוב, לא קשור כלל לאשכול, רק מדייקת בעובדות.
הילד הזה נולד שנה אחרי החתונה.
לא ממעיט ולא מקטין בכהוא זה מעוצמת הטרגדיה.
אך מצד שני - לא מחבבת את זה שמנפחים ומעצימים (פה האסון כבר עצום גם ככה עד לבלתי יכולת להכיל) כל אירוע. ביחוד אם זה בעובדות לא נכונות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #90
שוב, לא קשור כלל לאשכול, רק מדייקת בעובדות.
הילד הזה נולד שנה אחרי החתונה.
לא ממעיט ולא מקטין בכהוא זה מעוצמת הטרגדיה.
אך מצד שני - לא מחבבת את זה שמנפחים ומעצימים (פה האסון כבר עצום גם ככה עד לבלתי יכולת להכיל) כל אירוע. ביחוד אם זה בעובדות לא נכונות.
אין לי מושג זה מה שאמרה לי חברה קרובה שהיא גם בת משפחה שלו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #91
תמיד אפשר- כל שעה זו זכות לכולם! הגענו לשלוש קבוצות, ויש עוד כמה בקבוצה הרביעית, תבחרי שעה שנוחה לך ותעדכני אותי.
תזכי למצוות!
אני בעז''ה אתחיל מהשעה 11-12 בבוקר. מקווה להצליח בשעות נוספות בהמשך.

יישר כח גדול על היוזמה הברוכה!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #96
אני מעוניינת בין 21:00 ל22:00
עדכני אם אפשרי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #99
אין לי מושג זה מה שאמרה לי חברה קרובה שהיא גם בת משפחה שלו.
אני סתם מתקנת את העובדה היבשה, אף שלא קשור לנושא האשכול -
כי שונאת שעושים מכל טרגדיה פלקט.
זה מתחיל להזכיר את הסגנון של עלוני קופת צדקה, שמפרטים כל אפצ'י שהנפטר עשה בחייו, כל איבחון רפואי שקיבל וכל טראומה שעבר.

אין שום משמעות לכמה זמן חיכה לילד או לזיווג,
ומה עבר בחייו.
אולי אני רגישה מידי לנושא, אבל לי זה מתחבר לרגש המציצנות אותו הוקענו קשות באשכול הסמוך;)
בואו נכבד את הכאב של האבלים, נתחזק לזכותם (כנושא האשכול החשוב!), נקבל קבלה לעילוי נשמתו.
לא נבחש בקורות חייו ובהתמודדויות שעבר.

שוב, אפשר לחלוק עלי, אני רק מניחה פה את דעתי.
:)
 
בואו נכבד את הכאב של האבלים, נתחזק לזכותם (כנושא האשכול החשוב!), נקבל קבלה לעילוי נשמתו.
לא נבחש בקורות חייו ובהתמודדויות שעבר.
יפה אמרת.
כשקורים טרגדיות הרבה בוחשים בקדירה- איך קרה?באיזה אופן? ומה היה שם ב-ד-יוק?...
אולי קשה לאנשים להשיב אל הלב והם מעדיפים להפנות את המחשבה לכאלו מקומות... לא ממש ברור מה הסיבה, מה שברור- שהקב"ה מבקש ממנו משהו, לא ענינו לו בדרך אחרת- אז הוא מבקש כך.
אבל בגמרא כתוב- (לא מצטטת במדויק) אלו הם דברים בטלים? לבדוק איך נפטר פלוני!!
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
פרק קכב:
א) שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד שָׂמַחְתִּי בְּאֹמְרִים לִי בֵּית ד' נֵלֵךְ: ב) עֹמְדוֹת הָיוּ רַגְלֵינוּ בִּשְׁעָרַיִךְ יְרוּשָׁלִָם: ג) יְרוּשָׁלִַם הַבְּנוּיָה כְּעִיר שֶׁחֻבְּרָה לָּהּ יַחְדָּו: ד) שֶׁשָּׁם עָלוּ שְׁבָטִים שִׁבְטֵי יָהּ עֵדוּת לְיִשְׂרָאֵל לְהֹדוֹת לְשֵׁם ד': ה) כִּי שָׁמָּה יָשְׁבוּ כִסְאוֹת לְמִשְׁפָּט כִּסְאוֹת לְבֵית דָּוִיד: ו) שַׁאֲלוּ שְׁלוֹם יְרוּשָׁלִָם יִשְׁלָיוּ אֹהֲבָיִךְ: ז) יְהִי שָׁלוֹם בְּחֵילֵךְ שַׁלְוָה בְּאַרְמְנוֹתָיִךְ: ח) לְמַעַן אַחַי וְרֵעָי אֲדַבְּרָה נָּא שָׁלוֹם בָּךְ: ט) לְמַעַן בֵּית ד' אֱלֹהֵינוּ אֲבַקְשָׁה טוֹב לָךְ:
• • • • • •
לתשומת לבכם, אשכול זה נועד לבקשות תפילה בלבד. פטפטת ודיונים עלולים לגרום לנעילת האשכול או חסימת המשתמש. בברכת רפואה שלימה!

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה