האם יש לכם דיאטה מומלצת?

  • הוסף לסימניות
  • #41
נס שהם לוקחים על זה כזה מחיר יקר, ככה זה מונע מאנשים לנסות את זה. למרות שגם אם היו נותנים לי את זה בחינם לא הייתי לוקחת!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #42
נשמע מפחיד.
500 קלוריות ליום זו תת תזונה מטורפת.
בדקתן אילו נזקים עלולים להיגרם לגוף שלכם מהרעבה כזו?
יכול להיות למשל, שמתפרקות רקמות שריר כדי לכסות על המחסור בקלוריות.

ואתן יודעות מה קורה לגוף במצב כזה? הוא נכנס למצב חרום.
מצב חרום זה מצב של אגירה, כך שברגע שמתאפשר, הוא ימלא בחזרה את כל המחסור והרבה יותר. בנוסף גם חילוף החומרים נעשה איטי מאוד, שזה עוד משהו שתורם להרחבת היקפים.

לגבי זו שניסתה את החיקוי ולא ירדה זה ברור לכן שזה פסיכולוגי, נכון?
אם היו מביאים לה את זה באותה אריזה בדיוק היא בטח גם הייתה יורדת.......
 
  • הוסף לסימניות
  • #43
הבנתי שלוקחים באותם ימים מולטי ויטמין טוב שישלים את החגיגה
 
  • הוסף לסימניות
  • #44
מולטי ויטמין זה נחמד, אבל זו עדיין תת תזונה מטורפת
יש מישהו שהשתמש בזה והחזיק משקל נמוך ל-5-10 שנים בלי הרעבה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #45
הם אומרים שיש 3 סוגי שומן (שריר, שומן בריא, שומן מיותר) וזה מפרק רק את השלישי, הגרוע, המיותר וכו'.

אגב, תפסיקו לצעוק על ה-500 קלוריות. אפשר לחיות עם זה תקופה אם מנתבים את הגוף כמו שצריך ובתנאי שיש עודפים.
ומי שעשה טבעת? יכול להכניס יותר מ-500 קלוריות? לא נראה לי, אולי בשניצל מטוגן. ועדיין הגוף מחזיק מעמד. איך? יש עודפים.
הגוף יכול להתקיים מ-500 קלוריות (בטבעת לא יכולים לאכול יותר וב-HCG לא רוצים לאכול יותר-כך הם טוענים) כמובן שחשוב שהקלוריות הללו יהיו מדברים בריאים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #46
נכתב ע"י מר נחמיאס;691952:
הקובץ של "בשמחות" חסך לי הרבה לכתוב על הדיאטה הזו (הייתי בהרצאה ע"ז)
ובכן, מס' דברים:
1. התרסיס אינו מבוסס על "הורמון הריוני" שנשאב חלילה. אלא נעשה מאלמוגי ים ב"רעיון" של HCG ומבצע את אותם הפעולות.
2. ניתן אכן לקנות את אותו תרסיס (בדיוק!) הרבה יותר זול (לא יודע אם עד כדי 80 ש"ח, 200 כן). אלא שזה מגיע ללא הדרכה ולכן זה בהחלט מתאים לסיבוב שני - למי שהחליט ללכת על זה.
3. מה שחשוב לדעת: יש 3 שלבים בדיאטה הזו ויש לשמור על כולם בקפידה כדי להגיע לרמת תזונה נכונה.
4. במהלך השלב הראשון (40 יום) הגוף עובר שינויים דרסטיים שלא קיימים בשום דיאטה אחרת ולכן אסור להתאמץ ולעשות שום פעילות גופנית. אפי' הליכה רגילה - מהבית לסופר - לא יעלה על 20 דק' ביום.
5. סך הקלוריות הנאכלות ביום בשלב זה הוא כ-500 ומורכב (בערך לא מדויק) מפריכייה וקוטג' x2, תה פרי ו100 גר' חלבונים - כך גם בשבת.
ט.ל.ח.

אני, באופן אישי, לא הלכתי על זה - יש לי נסיון עם דיאטות (כרגע אני ב+ מקווה שעוד מעט יהיה יותר טוב...) והשיטה שלי אומרת שהכל בראש! אין קיצורי דרך וכל דיאטה כמוה כהשקעה - הקרן וודאי חוזרת לפעמים גם עם ריבית.
ולכן, הדבר הטוב ביותר זה זה.


תודה, אך בשביל דייאטה לא אעזוב עבודה או לימודים;) .... מה היציאה הזו??? ברור שדיאטה היא סוחטת ונהיים חלשים קצת אבל... לא הגזמת?
 
  • הוסף לסימניות
  • #47
לדעתי הרעיון שעומד מאחורי העניין של לא לעשות פעילות גופנית במהלך התהליך זה כדי שלא יישרפו עוד קלוריות כי גם כך מכניסים רק מעט מאוד והגוף צריך לעכל את זה שהוא מקבל משהו לא להיות בתחושה שעכשיו הוא קיבל ואחרי רגע זה יצא עם פעילות גופנית...
 
  • הוסף לסימניות
  • #48
דיאטת יעל שגב

שמעתם על הדיאטה של יעל שגב?
היא אשה צפתית שבנתה תהליך מיוחד של דיאטה שהיתה בעבר טרנד זה ירד מפני הקשיים של אנשים מכל הארץ לנסוע כל שבוע להשקל וכן פעם בחודשיים כדי לרענן את התפריט השיטה שלה עובדת על:
היא מבקשת בדיקות דם של המעונין, היא לוקחת הקפים וגובה ומשקל וקובעת איזה חילוף חומרים יש לו (גבוה, ביננוני, נמוך) היא נותנת למעוניין דפים עם פרטים אישיים כמו: ילד, מבוגר ,גבר, אשה, עובד, לומד וכו' וכן הרגלי צריכה ודפי תפריט (קרי: רשימת דברי מאכלים) שהוא אוהב שיוכלו להכנס לדיאטה (יש שם אפילו נקניקיות בשריות, פסטרמה, גבינה צהובה, פטריות, שניצל סויה, ועוד)
ויורדים במשקל המון!!!
העיקרון אומנם מעצבן כי בתחילה צריך לשקול מאכלים לספור כמויות עד שזה נכנס לשגרה.
ואני יכולה להעיד אני עשיתי את הדיאטה לפני 4 שנים הדיאטה עצמה לקחה שנה שבמהלכה השלתי 20 קילו ואחר כך שמרתי על הקיים שממילא הופך לדרך חיים במהלך השנה שלאחר מכן נשאיתי ולמרות כל הדעות שאחרי החתונה עולים אני העליתי 2 ק"ג שהורדתי מייד ועכשיו אני לאחר לידה שניה (שלושה שבועות) ומשתוקקת לשוב לשיגרה בכדי לשוב לאכול כהרגלי.
לכל המעונין מספרה הוא: 0777420742
 
  • הוסף לסימניות
  • #49
לא קראתי פה את כל התגובות, אבל אני התחלתי עם התרסיס, זה מטורףףףףףףףףף. דיאטה קשה רצח!!!!
איך לא נרד אם לא מכניסים מעל 500 קלוריות ביום? הכי מעצבן שעלה מעל אלף שקל..... בהתחלה עוד עמדתי.... ותוך עשרה ימים ירדתי כמעט 6 קילו. אבל לא ממליצה את זה לאף אחד!!!!!
זה פשוט לצום!!!!!!!! ושלא יבלבלו תשכל......בחנוכה היה יותר מידי פיתויים אז עצרתי תדיאטה.... אבל משבוע הקרוב מתכוונת לחזור לזה..... וזה רק בגלל שהשקעתי אלף שקל.
אחרת הייתי זורקת את כל הספרים. מתכונים לאלף....
 
  • הוסף לסימניות
  • #50
עוד משו, התרסיס כנראה עוצר את התאבון. כי היו ימים שלא עברתי את ה 250 קלוריות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #51
נכתב ע"י chayki8;692420:
לא קראתי פה את כל התגובות, אבל אני התחלתי עם התרסיס, זה מטורףףףףףףףףף. דיאטה קשה רצח!!!!
איך לא נרד אם לא מכניסים מעל 500 קלוריות ביום? הכי מעצבן שעלה מעל אלף שקל..... בהתחלה עוד עמדתי.... ותוך עשרה ימים ירדתי כמעט 6 קילו. אבל לא ממליצה את זה לאף אחד!!!!!
זה פשוט לצום!!!!!!!! ושלא יבלבלו תשכל......בחנוכה היה יותר מידי פיתויים אז עצרתי תדיאטה.... אבל משבוע הקרוב מתכוונת לחזור לזה..... וזה רק בגלל שהשקעתי אלף שקל.
אחרת הייתי זורקת את כל הספרים. מתכונים לאלף....

ראיתי במפגש חנוכה 2 שעושות את הדיאטה,
הן לא נראו מידי שבעות ודי עשו מאמצים אילעיים לשמר את הדיאטה...
אז אם זה כבר ענין של שליטה אני כבר מייצרת תרסיס פחות פרובלמטי מהורמונים, גובה עליו את 2000 ש"ח עם מתכון של דיאטת "ראש"+ פעילות גופנית בריאה, נראה עכשיו מי יחטא...
 
  • הוסף לסימניות
  • #52
נכתב ע"י mig;692455:
ראיתי במפגש חנוכה 2 שעושות את הדיאטה,
הן לא נראו מידי שבעות ודי עשו מאמצים אילעיים לשמר את הדיאטה...
אז אם זה כבר ענין של שליטה אני כבר מייצרת תרסיס פחות פרובלמטי מהורמונים, גובה עליו את 2000 ש"ח עם מתכון של דיאטת "ראש"+ פעילות גופנית בריאה, נראה עכשיו מי יחטא...
מיג, יש לי רעיון למיזם כלכלי משותף: את תמכרי את התרסיס היקר, אני את החיקוי הזול ונתחלק ברווחים.
הנואשים ישלמו לך, הקמצנים והספקנים לי. אני אנסח את ההמלצות, את תעצבי אותם. כשייגמר הטרנד נמציא שיטה של דר' חדש, נשנה לוגו וצבעים, וכל עוד יהיו שמנים נעשה כסף שמן.:)
 
  • הוסף לסימניות
  • #53
נכתב ע"י נוי;692456:
מיג, יש לי רעיון למיזם כלכלי משותף: את תמכרי את התרסיס היקר, אני את החיקוי הזול ונתחלק ברווחים.
הנואשים ישלמו לך, הקמצנים והספקנים לי. אני אנסח את ההמלצות, את תעצבי אותם. כשייגמר הטרנד נמציא שיטה של דר' חדש, נשנה לוגו וצבעים, וכל עוד יהיו שמנים נעשה כסף שמן.:)

עשינו עסק, 10% הנחה לחברים מכאן?
 
  • הוסף לסימניות
  • #54
אז כנראה הם מידי שמנים שאין להם שליטה על אוכל.... אבסורד פה..שאני ששוקלת כמו 60 ומשו ורוצה לרדת רק 8 עד 10 קילו. צריכה לשמור בדיוק כמו אחת שמשקלה מעל 110, זה נראה לך הגיוני?.???
 
  • הוסף לסימניות
  • #55
אם הקב"ה בהנהגתו את העולם קבע שההורמון הזה יהיה מצוי אצל אישה בתקופת ההריון, מדוע להתחכם ולהכניס אותו בזמנים אחרים, וגם לגברים?! הרי אם זה היה בריא וטוב, הוא היה עושה זאת מלכתחילה, לא?
אי אפשר לדעת מה הנזקים שעלולים להיות משימוש שלא במקום הנכון בהורמון. הורמונים זה לא מים... לדעתי, שומר נפשו ירחק מהדיאטה הזו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #56
אני שוב שואלת - אם תחליף בבית מרקחת עולה 200 ש"ח,
כמה עולה אצלם ערכה לממשיכים - אם זה יותר יקר מ-200, אז זה מריח לא טוב.
 
  • הוסף לסימניות
  • #57
נכתב ע"י נוי;692456:
מיג, יש לי רעיון למיזם כלכלי משותף: את תמכרי את התרסיס היקר, אני את החיקוי הזול ונתחלק ברווחים.
הנואשים ישלמו לך, הקמצנים והספקנים לי. אני אנסח את ההמלצות, את תעצבי אותם. כשייגמר הטרנד נמציא שיטה של דר' חדש, נשנה לוגו וצבעים, וכל עוד יהיו שמנים נעשה כסף שמן.:)

זה לא יפה, אני רוצה גם להכנס לשותפות...:eek: אני מוכנה להצטלם ללפני ואחרי;) כמה אתם מוכנות לתת על זה??:rolleyes:
 
  • הוסף לסימניות
  • #58
נכתב ע"י bbr;692528:
זה לא יפה, אני רוצה גם להכנס לשותפות...:eek: אני מוכנה להצטלם ללפני ואחרי;) כמה אתם מוכנות לתת על זה??:rolleyes:

בשביל זה אני לא אחלק את העוגה...
בשביל מה נולד הפוטושופ?
 
  • הוסף לסימניות
  • #59
נכתב ע"י מי;692307:
בלי להיות אשת מקצוע: זה נשמע חשוד ולמעלה מכך!!!!
הורמונים, גם ממקור "טבעי" כביכול, בלי פיקוח רפואי???? אתם נורמלים????
זה שאסור לבצע שום פעילות גופנית - זה מדליק הרבה יותר מנורת אזהרה. רמזור אדום! מה קורה בינתיים לגוף שלכם? מה מתחולל שם בפנים?
צריכת קלוריות של 500 ביום? מי פה מעוניין להרוס לעצמו את מנגנון חילוף החומרים הטבעי?

בקיצור, שומר נפשו ירחק.
להערכתי, זה עניין של שבועות בודדים עד שכל העסק יתפוצץ, ואז יספרו לנו אלו נזקים הוא גרם.
מי מתנדב לשלוח את החומר לקו החם?
אני לא שמעתי על איסור פעילות גופנית, אלא להיפך עידוד...
אמא שלי גמרה השבוע תהליך והיא מרוצה, היא בכושר מעולה!! ומרגישה חזקה ובריאה מתמיד.
בקשר ל- 500 קלוריות, הטיפות פועלות על הורמון בגוף שפועל גם בהריון, וההורמון הזה שמופרש מפרק שומנים בגוף ובעצם מונע מחוסר.
וכמו שכר פורט גם נשים בהריו יש המון שלא אוכלות מספיק וב"ה יש להם ילדים בריאים ושלמים. הכיצד? נפלאות הבורא.... חוקרים חקרו והגיעו לנוסחה שיכולה לפרק הורמון זה בכל מצב.
 
  • הוסף לסימניות
  • #60
נכתב ע"י chayki8;692420:
לא קראתי פה את כל התגובות, אבל אני התחלתי עם התרסיס, זה מטורףףףףףףףףף. דיאטה קשה רצח!!!!
איך לא נרד אם לא מכניסים מעל 500 קלוריות ביום? הכי מעצבן שעלה מעל אלף שקל..... בהתחלה עוד עמדתי.... ותוך עשרה ימים ירדתי כמעט 6 קילו. אבל לא ממליצה את זה לאף אחד!!!!!
זה פשוט לצום!!!!!!!! ושלא יבלבלו תשכל......בחנוכה היה יותר מידי פיתויים אז עצרתי תדיאטה.... אבל משבוע הקרוב מתכוונת לחזור לזה..... וזה רק בגלל שהשקעתי אלף שקל.
אחרת הייתי זורקת את כל הספרים. מתכונים לאלף....
מעניין, אולי כדאי שתדברי עם מי שמכרה לך.
יש לך מלווה? כי את לא אמורה להיות בכלל רעבה, יכול להיות שאת עושה משהו לא 100%
בכ"א בהצלחה רבה!!!!
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה