האם יש לכם דיאטה מומלצת?

  • הוסף לסימניות
  • #61
נכתב ע"י chayki8;692422:
עוד משו, התרסיס כנראה עוצר את התאבון. כי היו ימים שלא עברתי את ה 250 קלוריות.

אני לא רוצה להפחיד אותך, אבל נראה לי שאת גורמת לעצמך נזק בלתי הפיך!!!!
תתיעצי בדחיפות עם דיאטנית בקופת חולים, ותביני.
 
  • הוסף לסימניות
  • #62
נשמע לא כל כך טוב משום מה....

דבר ראשון, סתם מעניין, HCG ידוע כהורמון שגורם לבחילות ההריון, האם גם לטיפות יש תופעות לואי שכאלו? כי זה נשמע נורא תופעות לואי של הריון בשביל דיאטה......

דבר שני, לדעתי מי שתאכל 40 יום 500 קלוריות תרד באותה מידה. צום של 40 יום ברור מניב תוצאות, ובכיף של 10 קילו....
 
  • הוסף לסימניות
  • #63
אגב מנין ההנחת יסוד שההורמון מפרק רק שומנים מיותרים?

אחד הדברים שהקב"ה ברא בחוכמתו זה שלילוד לא יחסר דבר חיוני להתפתחותו גם על חשבון האמא, ולכן היא עלולה להגיע לתת ברזל, תת תזונה, תת בויטמינים אבל העולל הנולד יקבל את צרכיו.

כאן אומנם אין מי ששואב את הברזל הויטמינים ושאר דברים אבל מנין ההנחת היסוד שההורמון מפרק רק שומנים מיותרים ולא כמו כל דיאטה נורמלית?

זאת אומרת איפה ההוכחה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #64
נכתב ע"י mig;692725:
אבל מנין ההנחת היסוד שההורמון מפרק רק שומנים מיותרים ולא כמו כל דיאטה נורמלית?

זאת אומרת איפה ההוכחה?

לא שאני בטוחה שבדיאטה הזו זה נכון,
אבל נראה לי שיכול להיות שזה פרמטר מדיד - איזה סוג שומנים מתפרק -
כי אומרים למשל שפעילות גופנית ב20 דקות הראשונות מפרקת את רקמת השריר ורק לאחר 20 דקות השומנים המיותרים מתחילים להשרף-
כנראה שיש לזה איזו שהיא הוכחה או אפשרות בדיקה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #65
נכתב ע"י tamar;692733:
לא שאני בטוחה שבדיאטה הזו זה נכון,
אבל נראה לי שיכול להיות שזה פרמטר מדיד - איזה סוג שומנים מתפרק -
כי אומרים למשל שפעילות גופנית ב20 דקות הראשונות מפרקת את רקמת השריר ורק לאחר 20 דקות השומנים המיותרים מתחילים להשרף-
כנראה שיש לזה איזו שהיא הוכחה או אפשרות בדיקה.

שוב תזה מופרכת,
רק לאחר 20 דקות השומן מתחיל להתפרק לפני זה הגוף בחימום ולא מתפרק כלום.

אחרת כבר מזמן היינו חסרי שרירים... (כל הליכה של 10 דקות למכולת...)
 
  • הוסף לסימניות
  • #66
נכתב ע"י מר נחמיאס;692402:
הם אומרים שיש 3 סוגי שומן (שריר, שומן בריא, שומן מיותר) וזה מפרק רק את השלישי, הגרוע, המיותר וכו'.

ניצול של בורות ותמימות הקהל,

הקב"ה ברא את העולם בחוכמתו שכאשר יש עודפים בכל מקרה הגוף יתחיל את הפירוק מאותם המיותרים...

לפירוק השומנים/רקמות חיוניות אחרות מגיעים רק אנורקסים מושבעים לאחר הרעבה עצמית כבידה ביותר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #67
קצת נסחפת.
כושר לא נכון ודיאטה לא נכונה יכולים בהחלט לפרק רקמות ושריר ועוד לא לגעת בשומן.
יש את אלו שהעור שלהם מדלדל כזה ונראה שיש ש"הבגד לא מתאים לגזרה" - להם זה קרה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #68
קיבלתי הרבה פניות במייל והחלטתי לא להתערב במכירות בכלל. אף פעם לא הייתי שם, תנו לי להביא קריאייטיב ולהמשיך הלאה.

בקטנה: אני קורא את ההודעות כאן וזה משעשע לראות תגובות של אנשים שאין להם שום מושג מה זה, ומגיבים כאילו היו רופאים.
אני לא משווק את המוצר, אבל לפני שאני משחרר מודעה אני עושה קצת חקירות, והמוצר הזה לא ילד בכלל. הוא עשה מהפכה בעולם וכבר שנים בישראל, בשנה האחרונה הם יצאו בפרסום. המוצר לא הזיק בחיים לאף אדם, כמובן לאלו שפעלו ע"פ ההדרכה המקורית ולא החיקויים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #69
נכתב ע"י מר נחמיאס;692790:
קצת נסחפת.
כושר לא נכון ודיאטה לא נכונה יכולים בהחלט לפרק רקמות ושריר ועוד לא לגעת בשומן.
יש את אלו שהעור שלהם מדלדל כזה ונראה שיש ש"הבגד לא מתאים לגזרה" - להם זה קרה.

זה בגיל מבוגר כשהעור כבר אינו גמיש דיו להתכווץ באופן חלק גם עם דיאטות נכונות (בהיכרות) כמוכן אני מדברת רק על דיאטות וכושר בהשגחה והכוונה וממש לאלו שפועלים ע"פ קריזה.

נכתב ע"י תותים;692799:
בקטנה: אני קורא את ההודעות כאן וזה משעשע לראות תגובות של אנשים שאין להם שום מושג מה זה, ומגיבים כאילו היו רופאים.

אנשים כאן אינם רופאים, לו היו כאלו היו מגיבים כנראה אחרת, האנשים כאן הם כאלו ששומעים דברים מהצד וע"פ המושגים הקיימים אצלם מתעוררות אצלם תמיהות ותהיות, אדרבא, אם יש לך הפניה למקורות מידע ואסמכתאות למה שלא תביא?
כל מי שנפגשתי איתה עד כה והיא עושה את הדיאטה לא היו בידה תשובות מניחות את הדעת וכל מה שהיא ידעה לנפנף בזה היו ההבטחות.

(וכן, אני מוכרחה לציין גם תוצאות, רק שאותן נשים ממש לו היו עוברות ל500 קלוריות ביום הן גם היו יורדות את מה שירדו כל הבעיה שלהן היא ההפרזה בגדול...)
 
  • הוסף לסימניות
  • #70
שלום mig,
אני יכולה להפנות אותך למישהי שתיתן לך תשובות... אם את מעוניינת לברר על העניין הזה.
אחת שעשתה אותו ירדה מדהים! היתה בכושר מעולה(ואולי יותר מבכל דיאטה אחרת)
 
  • הוסף לסימניות
  • #71
נכתב ע"י topo;692830:
אחת שעשתה אותו ירדה מדהים! היתה בכושר מעולה(ואולי יותר מבכל דיאטה אחרת)

"ירדה מדהים" זו עדיין לא הוכחה שלגוף שלה לא נגרם נזק מהותי.
אני מכירה אנורקטית (לשעבר, ברוך ה') שגם ירדה מדהים... אז מה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #72
נכתב ע"י מי;692833:
"ירדה מדהים" זו עדיין לא הוכחה שלגוף שלה לא נגרם נזק מהותי.
אני מכירה אנורקטית (לשעבר, ברוך ה') שגם ירדה מדהים... אז מה?

צודקת, אבל היא לא התחילה לפני שלא הבינה לעומק את העניין ואיך הדיאטה עובדת.
ובנוסף כמו שכבר רשמתי היא בכושר מעולה, ומרגישה מצוין!!

ואם היתה לי אפשרות גם הייתי עושה אותה כעת.(הדיאטה לא מתאימה לנשים הרות ומניקות.)
 
  • הוסף לסימניות
  • #73
סתם רק בשביל שתדעו:
כל מי שהולך כ-20 דקות ומעלה שאז הגוף מתחיל לפרק את השומנים, חובה לאכול משהו עם אנרגיה לאחר ההתעמלות, כגון לאחר 40 דקות הליכה או שעה, לאכול תפוח, בשביל שהגוף יפרק את מסת השומן.
כי אם לא אוכלים כלום והגוף מרגיש שחסר לו אנרגיה הוא יפרק קודם כל את מסת השריר.
לכן, תמיד תמיד, אחרי התעמלות, תאכלו פרי.
ואם אתם גם עושים "כוח" כלומר התעמלות לחיזוק שרירים כגון משקולות וכדו', אזי חוץ מהפרי, תעשו הפסקה של יום בין התעמלות כוח אחת לשניה, בכדי שהשריר ייבנה את עצמו.

אם רוצים אפשר להמשיך ביום ההפסקה בהתעמלות הרגילה.

כל הנ"ל נמסר לי במהלך התעמלות של שנתיים ע"י מדריך כושר אישי מוינגייט (הנ"ל חזר בתשובה ,מקצת ע"י הורי, ועזר לי בעניין באופן אישי)

בהצלחה :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #74
אני שמעתי ממדירכת כושר שעדיף לאכול משהו עם חלבונים כגון שקדים/אגוזים (כמובן שלא להיסחף עם כמות אלא כמה בודדים).
 
  • הוסף לסימניות
  • #75
האם אפשר להתחיל דיאטה בהריון? ואיך?
 
  • הוסף לסימניות
  • #76
נכתב ע"י rivkabrk;693098:
האם אפשר להתחיל דיאטה בהריון? ואיך?

הרופאה שלי אמרה לי,
להתייחס אל עצמך (מבחינת תזונה) כאילו יש לך סכרת.
זה עוזר פלאים!!
אני לא הצלחתי..
אבל ראיתי מישהי שעשתה זאת וירדה וירדה פשוט פלאים!
 
  • הוסף לסימניות
  • #77
נכתב ע"י rivkabrk;693098:
האם אפשר להתחיל דיאטה בהריון? ואיך?
אפשר. רק תעברי לקמח מלא והפחיתי סוכרים ופחמימות ריקות: תפו"א, פסטות ושאר מוצרי קמח לבן. תוצאות מובטחות.
בכל מקרה חשוב להתיעץ עם דיאטנית.
 
  • הוסף לסימניות
  • #78
נכתב ע"י rivkabrk;693098:
האם אפשר להתחיל דיאטה בהריון? ואיך?
אפשר בהחלט!
ואפילו מומלץ אם יש לך עודפים מלפני ההריון כמובן.
אם לא את יכולה להקפיד על תזונה וככה להשאר במשקל שלך ללא עליות או עליות קטנות בלבד. אם יש עודפים אפשר גם לרדת. ואז שיולדים את פשוט רזה.

ממליצה בחום! אן את הכבדות שיש שלא שומרים.

מה שכן רצוי להתייעץ בתזונאית או דיאטנית כדאי שלא יהיו נזקים.

מה שכתבתי לך זה מנסיון אישי...
 
  • הוסף לסימניות
  • #79
מי מכירה וממליצה על שיטת שרה רז?
 
  • הוסף לסימניות
  • #80
שרה רז - זה השיטה שאוכלים כל שלוש שעות?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה