ירחמיאל שני
משתמש מקצוען
- הוסף לסימניות
- #21
מהנסיון שלי בתחום.
יש אברכים שפתאום רואים בדפי חשבון שהם לא מקבלים מהכולל...
אתה שואל למה? והוא עונה: כי צריך לרשום שמירת סדרים, ואני לא זוכר לרשום.
אז ההוא מפסיד 3000 שח בחודש!
כן! הוא לא מקבל מלגה מהכולל כי אין לו כח להגיש שמירת סדרים.
ולקופה הוא ידע לבוא ולבקש.
מישהו הגיע עם בקשה לתמיכה , כי אשתו לא עובדת כי היא רוצה להיות עם הילדים בבית ולכן הפסיקה לעבוד.
מישהו הגיע עם בקשה ומסביר שהוא אברך ואשתו עקרת בית , ואתה שואל איך אתם חיים והוא מסביר "רק מהכולל" ואתה שואל איך? והוא לא יודע לענות ורק מסביר שהכל בסדר וחסר להם עכשיו כסף רק 1000 שח בחודש.. ואז אתה מגלה שהוא סופר סת"ם ומרויח יפה..
בנוסף
יש אנשים שאם צריכים להביא דפי חשבון וכד' הם לא מגיעים לבקש, כי הם שכחו לבוא ושכחו להוציא וכו' ופתאום אתה רואה כשאתה קצת מכביד על האנשים (קצת, לא הרבה) יש כל מיני כאלה שכבר שוכחים לבוא ולהגיש את הבקשה.
(אגב, יש גם כוללים שמחלקים את המלגה בצ'קים, כי יש כאלה שלא באים לקחת את הצ'ק והוא נשאר במשרד)
תבינו
זה כספי צדקה! יש אחריות רצינית לשמור עליהם ולדאוג שהנזקקקים מקבלים את זה אחרי שהם עצמם עשו את כל אשר ביכולתם.
בתמיכות לחגים כבר נותנים בקלות יותר כי זה נועד להוסף שמחת חג בבתים ולכל אחד יעזור עוד כסף בבית.
יש אברכים שפתאום רואים בדפי חשבון שהם לא מקבלים מהכולל...
אתה שואל למה? והוא עונה: כי צריך לרשום שמירת סדרים, ואני לא זוכר לרשום.
אז ההוא מפסיד 3000 שח בחודש!
כן! הוא לא מקבל מלגה מהכולל כי אין לו כח להגיש שמירת סדרים.
ולקופה הוא ידע לבוא ולבקש.
מישהו הגיע עם בקשה לתמיכה , כי אשתו לא עובדת כי היא רוצה להיות עם הילדים בבית ולכן הפסיקה לעבוד.
מישהו הגיע עם בקשה ומסביר שהוא אברך ואשתו עקרת בית , ואתה שואל איך אתם חיים והוא מסביר "רק מהכולל" ואתה שואל איך? והוא לא יודע לענות ורק מסביר שהכל בסדר וחסר להם עכשיו כסף רק 1000 שח בחודש.. ואז אתה מגלה שהוא סופר סת"ם ומרויח יפה..
בנוסף
יש אנשים שאם צריכים להביא דפי חשבון וכד' הם לא מגיעים לבקש, כי הם שכחו לבוא ושכחו להוציא וכו' ופתאום אתה רואה כשאתה קצת מכביד על האנשים (קצת, לא הרבה) יש כל מיני כאלה שכבר שוכחים לבוא ולהגיש את הבקשה.
(אגב, יש גם כוללים שמחלקים את המלגה בצ'קים, כי יש כאלה שלא באים לקחת את הצ'ק והוא נשאר במשרד)
תבינו
זה כספי צדקה! יש אחריות רצינית לשמור עליהם ולדאוג שהנזקקקים מקבלים את זה אחרי שהם עצמם עשו את כל אשר ביכולתם.
בתמיכות לחגים כבר נותנים בקלות יותר כי זה נועד להוסף שמחת חג בבתים ולכל אחד יעזור עוד כסף בבית.
הנושאים החמים