הגרלה סינית אסם

  • הוסף לסימניות
  • #1
יש לי את החוברת ביד, אבל אני מתלבטת... האם זה אמיתי??
האם מישהו זכה או ידוע לו על מישהו שזכה שנה שעברה?
כי בכל מקרה יש לי אריזות בבית, השאלה אם שווה להשקיע זמן וסבלנות לשמירת האריזות עד התאריך...
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
למה לא?
מה אכפת לך לשמור?

שנה שעברה בהחלט זכו
(לא אני :()
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
כנ"ל לגבי מבצעים נוספים כמו עילית שהבטיחו שוקולד אצבעות לכל משתתף ומשחק קלפים.. מי שקיבל שיעדכן..
וכמו במבצע של מטרנה משכורת לשנה שלא ידוע מי הזוכה המאושרת.
וכו וכו'..
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
נכתב ע"י ניקול;1484328:
למה לא?
מה אכפת לך לשמור?

שנה שעברה בהחלט זכו
(לא אני :()

גם לא אנחנו :(
מה הפסדנו?
אז ככה: זמן - שטיפת הבקבוקים .... האכסון תפס מקום....
וגם כסף - בערב פסח נתקענו עם כל האטריות ורוטב פטריות וכו' שקנינו בגלל המבצע ואמרנו בטח עד פסח זה יגמר.. אבל לא.

ובסוף משכו ומשכו את פרסום הזוכים (היה בשעתו אשכול בפרוג עם כל מיני הסברים תמוהים:cool:)

אבל - - -
גם השנה אנחנו מתכננים לאסוף!!! (כמובן שנסיק מסקנות משנה שעברה )

פשוט אנחנו אוהבים לדמיין ולחלום על הזכיות :D
ואם זה בחינם - למה לא :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
נכתב ע"י יעל;1484331:
כנ"ל לגבי מבצעים נוספים כמו עילית שהבטיחו שוקולד אצבעות לכל משתתף ומשחק קלפים.. מי שקיבל שיעדכן..
וכמו במבצע של מטרנה משכורת לשנה שלא ידוע מי הזוכה המאושרת.
וכו וכו'..

דוקא את האצבעות של עלית אכלנו בתיאבון רב
שלחו לנו בטעות פעמיים
אולי על חשבונך:eek:
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
יש למישהו את הקטלוג שלהם?
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
טוב, שכנעתם אותי...
אולי סתם ככה לא נעים לי להרגיש הפראיירית של אסם.
אבל מה שבטוח אני לא בשביל זה אקנה מוצרים דווקא של אסם, מקסימום אני מוכנה לתרום מה שיש אצלי בכל מקרה בבית
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
ההגרלה של המכירה הסינית הקודמת התקיימה באירוע הנשים של המבשר

מי שהייתה שם יכולה לספר לך איך הזוכות עלו אחת אחת לבימה לקבל את הזכיות.

לינק לחוברת : http://osemsinit2.blogspot.co.il/
 

קבצים מצורפים

  • DSC_4142.jpg
    KB 36.2 · צפיות: 14
  • הוסף לסימניות
  • #9
למה לא פרסמו בעיתון את רשימת הזוכים?
חוצמזה שווי המתנות שהם כותבים.... אין קשר בינו לבין המציאות
למשל מנוי זמן לשנה בשווי 900 ש"ח... מי שישמע ... עולה פחות מ-300
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
יש אפשרות להעלות את החוברת לחסומים?
תודה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
נכתב ע"י צילומנציה;1484383:
למה לא פרסמו בעיתון את רשימת הזוכים?
חוצמזה שווי המתנות שהם כותבים.... אין קשר בינו לבין המציאות
למשל מנוי זמן לשנה בשווי 900 ש"ח... מי שישמע ... עולה פחות מ-300

גם אני שמתי לב לזה.
אבל הם כתבו 5 זכיות
אז אולי 5 הזכיות ביחד שוות 900 ש"ח
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
לגבי מגזין זמן

צדק מי שכתב שזה טעות.
זה באמת טעות טכנית שראו אותה רק אחרי ההדפסה ותוקנה בטלאול.

לפרטים נוספים אפשר להתקשר לטלאול :03-94-11-444
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
שכנה שלי זכתה אבל זה היה אחרי הרבה זמן והם כבר לא שמרו את האריזות אז הם לא קיבלו את המתנה!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
שכנה שלי זכתה אבל זה היה אחרי הרבה זמן והם כבר לא שמרו את האריזות אז הם לא קיבלו את המתנה!!!
כנראה עושים הגרלה חוזרת כי נשארו עם הרבה מתנות..
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
נכתב ע"י rber;1484378:
מי שהייתה שם יכולה לספר לך איך הזוכות עלו אחת אחת לבימה לקבל את הזכיות.

לינק לחוברת : http://osemsinit2.blogspot.co.il/

תודה על הלינק
רואים את התמונות רק ברמת חסימה הנמוכה ביותר שיש.. :(
ועמוד מס' 6 בכל לא מוצג..
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
מתי הודיעו לה שהיא זכתה שהיא כבר זרקה הכל?

גם לי עלו המירמורים מסוף המבצע שלא שמעו כלום על מנצחים, אי אפשר לפרסם כ"כ בגדול הגרלה ובסודי סודות ללחוש את הזוכים! (או ש'המבשר' מחמיא לעצמו שהוא פופולרי עד כדי כך ;) )

אבל, עדיין זה מבצע בעצם בחינם ואם יש מקום לאחסן זה לא מזיק (:

מה שכן חשבתי שאולי כל מי שזה הציק לו שנה שעברה שישלח תלונה או מכתב לאוסם בנושא(היום זה אפילו לא עולה בבול...) -אולי זה ישפר משהו הפעם!
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
נכתב ע"י יעל;1484331:
כנ"ל לגבי מבצעים נוספים כמו עילית שהבטיחו שוקולד אצבעות לכל משתתף ומשחק קלפים.. מי שקיבל שיעדכן..

וכו וכו'..

דווקא אנחנו קיבלנו לכל הגיסים והאחיינים.
הילדים חגגו על זה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
נכתב ע"י CSDesign;1485192:
דווקא אנחנו קיבלנו לכל הגיסים והאחיינים.
הילדים חגגו על זה.

למי פונים לגבי המבצע של עלית??? הילדים שלי עוד מחכים.
נראה לי שצריך לפנות למשרד פרסום.
מישהוא זוכר איזה משרד פרסום זה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
דווקא אנחנו זכינו באוסם שנה שעברה
צילצלו אלינו די מהר
וקיבלנו את הפרס
אז-----
מומלץ להשתתף
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
נכתב ע"י פרות הדר;1485246:
דווקא אנחנו זכינו באוסם שנה שעברה
צילצלו אלינו די מהר
וקיבלנו את הפרס
אז-----
מומלץ להשתתף

במה זכיתם? מענין לשמוע!
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

רציתי להתייעץ
הציעו לנו משהו שלא מריח טוב בכלל בכלל.
אני אקדים ואומר שאין לי צל של ספק אם לגשת לעסקה או לא.
כי אני לא עושה את זה בכל מקרה.


השאלה שלי רק האם משהו נתקל בזה, והאם מישהו יכול להצביע לי נקודתית היכן העוקץ?

אוקיי אז הסיפור בערך ככה:
אחד שמייבא רכבים מחו"ל. רוצה לייבא רכב מאד מאד יקר, לרשום אותו על שמנו, שאנחנו נוציא את המימון- ההלוואה ל 50 אחוז, ו50 אחוז הוא מביא מזומן.
הוא יעביר לנו שכר נאה, וכן כמובן כל חודש את סכום ההלוואה..
מתחייב תוך שנה לסדר את העניין למכור את הרכב ולכסות את ההלוואה
ולנו יש בתמורה, וכעירבון, רכב יקר מאד הרשום על שמנו.. שאם הוא לא ישלם/יאבד אז הרווחנו גם את חלקו...
מצד שני הרכב אצלו...
כמה מכרים שלנו כבר עשו את זה ובנתיים הכל דופק.

ניסיתי לשאול הגימיני הוא ממש לא התלהב וגם נימק..לדעתו הסיכון כאן גבוה מדיי.. להוציא הלוואה ככ גדולה.. אבל הוא מביא כל מיני דברים שכבר כן שללתי את זה.. ודברים שניתן גם להכניס לחוזה

מעניין אותי האם מישהו נתקל בכזה סוג הצעה?
  • חחח
Reactions: aabb1 //
7 תגובות
שלום,
יש לי מחשב נייד עסקי של דל (ליטיטיוד 5430) שקניתי לפני כמעט 3 שנים ועדין בתקופת האחריות.
לאחרונה הוא התחיל להציק לי עם כיבויים פתאומיים או מקשים שלא מגיבים,
אמנם אפשר להמשיך איתו במצב הזה, אבל לאור זה שתקופת האחריות שלי עומדת להסתיים בעוד חודש
אז פיניתי לשירות לקוחות של דל ולאחר בדיקה הם קבעו שצריך להחליף כמה חלקים במחשב, אבל אין את החלקים במלאי
ולכן הם מנפיקים לי אישור להחלפת המחשב בחדש או שווה ערך או יותר יקר בתוספת תשלום. צירפתי צילום של ההודעה ששלחו לי.
אבל אני זה שצריך לפנות לחנות שקניתי בה את המחשבו והם יטפלו בזה בהתאם לאישור שנשלח אליהם מדל.
תכל'ס התקשרתי לטכנאי מחשבים שממנו קניתי את המחשב (
מוכר מאוד בב"ב) ורק אמרתי לו שיש לי אישור למחשב חדש,
הוא מיד התחיל להגיד שממש לא שווה לי כי זה כאב ראש ובלאגן גם לי וגם לו, כי צריך לעבור שרשרת של משווקים וכו' עד ליבואן שהוא זה שאמור לקבל את המחשב הישן ולתת חדש ולרדוף אחריהם בטלפון וכו' וכו',
וגם הוא טען שכיום אין מחשב מהסוג שלי במלאי והמחשבים ניידים העסקיים של דל התייקרו מאוד, וכמעט בטוח שהיבואן יציע לי רק מחשב שיקר בכמה אלפי שקלים בתוספת תשלום ולא שווה לי. את המחשב שלי קניתי ממנו במחיר ממש זול של 3,500 ש"ח.
תוך כדי שיחה אמרתי לו שאני רואה בכמה אתרים אמינים שיש במלאי מחשב עסקי מסדרת פרו פלוס המקבילה לשלי,
והמחיר באזור 5,000 ויתכן ששווה לי להשקיע 1,500 ש"ח ולקבל מחשב חדש, אז הוא אמר שיכול להיות, אבל שאני אקח בחשבון
שאני צריך למסור לו כבר עכשיו את המחשב הישן ולחכות כמה חודשים עד שיגיע לי המחשב החדש וגם אין לו כוח לזה וכו'.
בסופו של דבר הוא ממש טוען שלא שווה לי ולו כל העסק הזה, אולם הוא לא שלל לחלוטין את הזכות שלי ללכת על זה בכל זאת
עם כל ההמתנה הכרוכה והתוספת שכנראה אני אצטרך לשלם על מחשב חדש.
השאלה שלי מאלו שאינם נגועים בדבר האם באמת כדי לסגת מזה, או כן לנצל את ההזדמנות למחשב חדש?
האם יש מישהו שהתנסה בשירות הזה של החלפת חשב מטעם דל?
אשמח ממש לייעוץ בעניין.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה