הגרלה סינית אסם

  • הוסף לסימניות
  • #21
נכתב ע"י פרות הדר;1485246:
דווקא אנחנו זכינו באוסם שנה שעברה
צילצלו אלינו די מהר
וקיבלנו את הפרס
אז-----
מומלץ להשתתף

וכמה אריזות שמרתם בשביל לזכות?
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
ת'אמת היה כתוב בזכיה 500 ש"ח בחנות בגדים
בסוף זה היה 500 ש"ח מזומן

לא שמרתי הרבה עטיפות כי לא היה לי
השתתפתי ס"ה ב2 פרסים
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
אם כבר עלה הנושא,
שאלה-
מטרנה וחסדי נעמי יצאו גם במצע כל שהו של "שלחו לנו סיפור חסד מרגש ואולי תזכו במטרנה לחצי שנה.."
חוץ מה"אולי" הזה- לא כתבו כלום על תאריך גמר המבצע, עוד פרטים כלשהם... יש לי הרגשה שזה "אולי" לא אמיתי... והם לא באמת מתכוונים מתישהו ליישם את המבצע
מה דעתכם? יש בשביל מה לטרוח ולשלוח?
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
היית צריכה להראות את הקוד של המוצרים שהקשת, או מספיק שהראת מס' מוצרים לפי כמה שהיו צריכים לזכות בפרס זה?
הרי ברגע שמודיעים בטלפון שזכינו, אפשר לרוץ לקנות מוצרים ולהראות עטיפות, לא?

את האמת כמעט ואין לי מוצרים בבית של אוסם, טעמן הרבה יותר שולט - כל הפסטות אטריות שקדי מרק,
מה שיש זה קטשופ וא. מרק.

rber זה נראה שאת שייכת לאוסם, או למשרד פירסום, כן?
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
בהערת צד
לגבי שמירת המוצרים, כולל קטשופ ורטבים וכד'
לא שטפתי ולא טרחתי לנקות שום אריזה! שמתי הכל בשקית בסוף המקרר שלא יסריח... וזהו!

וטוב שכך כי לא זכיתי וחבל שהייתי טורחת....

חסום לי הקטלוג.
משהי יכולה להוריד ולשים כאן לטובת כולן.
תודה מראש
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
את המוצר הספציפי או שקיבלת את הקוד ואת זה היתת צריכה להראות?
כי למשל יש לי שלש קטשופ ולכל קטשופ יש קוד אחר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
נכתב ע"י ר.ב.;1485373:
בהערת צד
לגבי שמירת המוצרים, כולל קטשופ ורטבים וכד'
לא שטפתי ולא טרחתי לנקות שום אריזה! שמתי הכל בשקית בסוף המקרר שלא יסריח... וזהו!

וטוב שכך כי לא זכיתי וחבל שהייתי טורחת....

חסום לי הקטלוג.
משהי יכולה להוריד ולשים כאן לטובת כולן.
תודה מראש

1. קבלו את זה גם בדואר
2. יש את זה בכל סופר שכונתי\מכולת חרדי
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
נכתב ע"י יעל;1484331:
כנ"ל לגבי מבצעים נוספים כמו עילית שהבטיחו שוקולד אצבעות לכל משתתף ומשחק קלפים.. מי שקיבל שיעדכן..
וכמו במבצע של מטרנה משכורת לשנה שלא ידוע מי הזוכה המאושרת.
וכו וכו'..

אנחנו קבלנו ממטרנה משחק (שולחן פעילות)
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
נכתב ע"י tttsarattt;1485384:
1. קבלו את זה גם בדואר
2. יש את זה בכל סופר שכונתי\מכולת חרדי
במכולת בדקתי ולא היה
ובדואר בינתיים קיפחו אותנו......
(גם קטלוג עזר מציון לא הגיע אלינו בינתיים...)

קיפוח:rolleyes:
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
במבצע של מטרנה הם כותבים שעל כל כפית/שקית דייסה של מטרנה ששולחים הם תורמים לנזקקים יותר-אז גם אם לא תיזכי וממילא יש לך-מחסד כזה לא תנזקי!
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
גבינת העמק -
זכינו במארז עד הבית של גבינה צהובה לסוגיה השונים (וברווח), לחמניות, גלגלת לחיתוך פיצה, וטוסטר.

דווקא לגבי המבצע של תנובה שהיה לפני כשנתיים (פלוס מינוס) לא ראיתי זוכים כלל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
ואני נתקלתי שנה שעברה בכמה פריטים שהקשתי אותו קוד, איך זה יכול להיות, וכן מה אני אמורה לעשות אם חלק מהאותיות מטושטש ולא קריא
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
נכתב ע"י צילומנציה;1485803:
ואני נתקלתי שנה שעברה בכמה פריטים שהקשתי אותו קוד, איך זה יכול להיות, וכן מה אני אמורה לעשות אם חלק מהאותיות מטושטש ולא קריא

יש מוצרים עם מספר סידורי זהה זה תלוי באיזה מפעל יוצר וכו'
אני ממליץ על שאלות כאלו לשלוח מייל למייל שמופיע בחוברת....
להכל יש תשובות
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
נכתב ע"י rber;1485833:
יש מוצרים עם מספר סידורי זהה זה תלוי באיזה מפעל יוצר וכו'
אני ממליץ על שאלות כאלו לשלוח מייל למייל שמופיע בחוברת....
להכל יש תשובות

בשביל הסקרנות,
מטעם מי את?
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
האם אני חייבת לשמור מוצרים או שאפשר לצלם אותם מכל הכיוונים ואת המספרים בגדול וכד ואז לזרוק אותם?
לא מתאים לי שקיות של שקדי מרק וקופסאות קטשופ ריקות בבית!!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
נכתב ע"י skl;1486804:
בשביל הסקרנות,
מטעם מי את?

אני לא מטעם אף אחד. אני מכיר מקרוב את הנושא ומשתדל לעזור .

נכתב ע"י bhj;1486820:
האם אני חייבת לשמור מוצרים או שאפשר לצלם אותם מכל הכיוונים ואת המספרים בגדול וכד ואז לזרוק אותם?
לא מתאים לי שקיות של שקדי מרק וקופסאות קטשופ ריקות בבית!!!!

ממה שידוע לי אם זכיתם הם מבקשים את האריזות פיזית כדי לממש את הזכיה מבחינה חוקית..
היו במכירה הקודמת משתתפים שעלו בהגרלה ולא זכו בפועל בגלל שלא היו להם את האריזות כהוכחה ואסם היו צריכים לעשות הגרלה נוספת .
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
אני חושבת שהיה רעיון טוב מצד אוסם לתת אפשרות להחזיר אריזות ריקות לרשתות ותמורתם לקבל כרטיסים
לפחות שלא יסריחו המוצרים הריקים ולא יהוו מטרד לאורך כל תקופת המבצע






 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

רציתי להתייעץ
הציעו לנו משהו שלא מריח טוב בכלל בכלל.
אני אקדים ואומר שאין לי צל של ספק אם לגשת לעסקה או לא.
כי אני לא עושה את זה בכל מקרה.


השאלה שלי רק האם משהו נתקל בזה, והאם מישהו יכול להצביע לי נקודתית היכן העוקץ?

אוקיי אז הסיפור בערך ככה:
אחד שמייבא רכבים מחו"ל. רוצה לייבא רכב מאד מאד יקר, לרשום אותו על שמנו, שאנחנו נוציא את המימון- ההלוואה ל 50 אחוז, ו50 אחוז הוא מביא מזומן.
הוא יעביר לנו שכר נאה, וכן כמובן כל חודש את סכום ההלוואה..
מתחייב תוך שנה לסדר את העניין למכור את הרכב ולכסות את ההלוואה
ולנו יש בתמורה, וכעירבון, רכב יקר מאד הרשום על שמנו.. שאם הוא לא ישלם/יאבד אז הרווחנו גם את חלקו...
מצד שני הרכב אצלו...
כמה מכרים שלנו כבר עשו את זה ובנתיים הכל דופק.

ניסיתי לשאול הגימיני הוא ממש לא התלהב וגם נימק..לדעתו הסיכון כאן גבוה מדיי.. להוציא הלוואה ככ גדולה.. אבל הוא מביא כל מיני דברים שכבר כן שללתי את זה.. ודברים שניתן גם להכניס לחוזה

מעניין אותי האם מישהו נתקל בכזה סוג הצעה?
  • חחח
Reactions: aabb1 //
7 תגובות
שלום,
יש לי מחשב נייד עסקי של דל (ליטיטיוד 5430) שקניתי לפני כמעט 3 שנים ועדין בתקופת האחריות.
לאחרונה הוא התחיל להציק לי עם כיבויים פתאומיים או מקשים שלא מגיבים,
אמנם אפשר להמשיך איתו במצב הזה, אבל לאור זה שתקופת האחריות שלי עומדת להסתיים בעוד חודש
אז פיניתי לשירות לקוחות של דל ולאחר בדיקה הם קבעו שצריך להחליף כמה חלקים במחשב, אבל אין את החלקים במלאי
ולכן הם מנפיקים לי אישור להחלפת המחשב בחדש או שווה ערך או יותר יקר בתוספת תשלום. צירפתי צילום של ההודעה ששלחו לי.
אבל אני זה שצריך לפנות לחנות שקניתי בה את המחשבו והם יטפלו בזה בהתאם לאישור שנשלח אליהם מדל.
תכל'ס התקשרתי לטכנאי מחשבים שממנו קניתי את המחשב (
מוכר מאוד בב"ב) ורק אמרתי לו שיש לי אישור למחשב חדש,
הוא מיד התחיל להגיד שממש לא שווה לי כי זה כאב ראש ובלאגן גם לי וגם לו, כי צריך לעבור שרשרת של משווקים וכו' עד ליבואן שהוא זה שאמור לקבל את המחשב הישן ולתת חדש ולרדוף אחריהם בטלפון וכו' וכו',
וגם הוא טען שכיום אין מחשב מהסוג שלי במלאי והמחשבים ניידים העסקיים של דל התייקרו מאוד, וכמעט בטוח שהיבואן יציע לי רק מחשב שיקר בכמה אלפי שקלים בתוספת תשלום ולא שווה לי. את המחשב שלי קניתי ממנו במחיר ממש זול של 3,500 ש"ח.
תוך כדי שיחה אמרתי לו שאני רואה בכמה אתרים אמינים שיש במלאי מחשב עסקי מסדרת פרו פלוס המקבילה לשלי,
והמחיר באזור 5,000 ויתכן ששווה לי להשקיע 1,500 ש"ח ולקבל מחשב חדש, אז הוא אמר שיכול להיות, אבל שאני אקח בחשבון
שאני צריך למסור לו כבר עכשיו את המחשב הישן ולחכות כמה חודשים עד שיגיע לי המחשב החדש וגם אין לו כוח לזה וכו'.
בסופו של דבר הוא ממש טוען שלא שווה לי ולו כל העסק הזה, אולם הוא לא שלל לחלוטין את הזכות שלי ללכת על זה בכל זאת
עם כל ההמתנה הכרוכה והתוספת שכנראה אני אצטרך לשלם על מחשב חדש.
השאלה שלי מאלו שאינם נגועים בדבר האם באמת כדי לסגת מזה, או כן לנצל את ההזדמנות למחשב חדש?
האם יש מישהו שהתנסה בשירות הזה של החלפת חשב מטעם דל?
אשמח ממש לייעוץ בעניין.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה