הדרכה מצולמת - פטיפור פסק זמן

  • הוסף לסימניות
  • #21
אהבתי את הגירסה המקוצרת.
תודה העני היקרה !
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
ואני שואלת, באמת בשביל לדעת, לא בשביל לקנטר,
האם זה יוצא גם משתלם או רק מספק את חדוות היצירה?
כי הקרם פסק זמן עולה 20+
3 חב' שוקולד עוד 15
הגליליות עוד 4 ש"ח
(את הלכלוך והעבודה אני לא מחשיבה כי זו חדוות היצירה בעצמה)

וממתק טעמי? אותו רעיון|! אפשר להכין ואפשר לקנות!
והכי כיף להכין
אפילו שרק הדבש עולה יותר מחבילה של טעמי. אבל זה לא הענין!

תודה רבה להני
נראה מעולה!!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
קודם כל תודה! כל פעם שאת משקיעה ומעלה גם אם אני לא עושה בסוף, אני נהנת...

שאלה הקרם עצמו טעים? משהו ניסה אותו כממרח?
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
וממתק טעמי? אותו רעיון|! אפשר להכין ואפשר לקנות!
והכי כיף להכין
אפילו שרק הדבש עולה יותר מחבילה של טעמי. אבל זה לא הענין!

תודה רבה להני
נראה מעולה!!!!
הני אולי תמציאי לנו משהו בסגנון ה''טעמי''? החטיף האהוב עלי?

תודה על הכל
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
מעניין אותך שאכתוב משהו נדוש?
תמיד את מצליחה להפתיע
נראה מושלם וטעיםםםםםםםםם!!!!!!!! רוצה ללקק את המסך...

אני נהנית מאוד מאוד מהמתכונים הנגישים שלא כמו חוברות מתכונים של חברות עם מוצרים פנטסטיים ואי אפשר להכין משם כמעט כלום
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
נראה טוב מאודדדדדדדדד...וגם מגרה.
נראה מי לא יגמור!
תכלס',
מי שלא מחפשת ליצור לבד, אולי עדיף שלא תתחיל.
רק מי שאוהבת את שעת היצירה של עצמה או של הילדים, זה בשבילה.
זה כמו כל עוגה קנויה לעומת עשויה, חלות, סלטים וכו'.
ברור שהטעם שונה, ואין על דברים ביתיים ויפים.
וזה שאפשר לשחק עם צורת הפוטיפור, זה גם מגוון.
העני, תודה!!
(כעת התנור שלי 'חולה' מאוד, ולכן כל מתכון שלא צריך תנור מתקבל באהדה גדולה מאוד, אז שוב- תודה!, ואם יש עוד מהסוג נשמח מאוד לקבל.)
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
אני מאמינה שאפשר להשתמש במקום בקרם הנ"ל בשוקולד מעורבב עם קרם נוגט
ואגב- השוקולד של ורד הגליל עולה 16.9 ל-6 יחידות בבר-כל וברב החנויות (המבצעים של עלית לא משתלמים...)
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
קודם כל תודה! כל פעם שאת משקיעה ומעלה גם אם אני לא עושה בסוף, אני נהנת...

שאלה הקרם עצמו טעים? משהו ניסה אותו כממרח?
כן. מזכיר את הטעם של פסק זמן.

הני אולי תמציאי לנו משהו בסגנון ה''טעמי''? החטיף האהוב עלי?

תודה על הכל
יש לי מתכון כזה שמחכה להזדמנות לעלות.

יואו, בא לי נוראות!
נכון זה דיאטטי?:rolleyes::confused::eek:
לגמרי דיאטטי.

אפשר לרסק את הגליליות ואז זה יצא יותר נחמד, לא?
אפשר. יוצא קצת אחרת אבל מניסיון זה גם מאוד טעים
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
תודה הני. רעיון מענין ונראה ממש מגרה.
לשאלה התמימה - למה להכין כשאפשר לקנות, אני מרגישה חיבת לענות... :)
הדברים האלו לא נמדדים בכסף. בכלל! אל תשווי בין כשתגישי לילדים משהו שאת הכנת, או אפילו כשיקחו לבד ויחתכו להם (רק אם הם גדולים מספיק, כמובן) לבין לקחת חטיף קנוי.
החל מזה שהוצאות שבת וחג ה' מחזיר בכפלים (אז מה עדיף, שתוציאי 22 ותקבלי בחזרה 44, או שתוציאי - בהגזמה - 55, ותקבלי בחזרה 110 ש"ח?:) )
דבר שני, כשאת מכינה בבית את יודעת מה את הולכת לאכול. אבל חטיף (ועוד שוקולדי) קנוי? אין לך מושג אילו 'תוצרים נלווים' באים איתו שמשפיעים על התמונה התוך חטיפית בצורה אחרת לגמרי...
ודבר שלישי - התעסוקה והאהבה שאת מראה לילדים, ההשקעה שלך בהם, לא תוכל להיות מובעת אותו הדבר בחטיפים קנוי'ים.
ו - כן, גם אני חושבת שמעצבן להדיח כלים, אבל חוץ מזה - זה שווה, מה גם שיש אפשרויות לעקוף זאת...
אז לבריאות באמת :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
נו באמת..
למה להוציא לאנשים את הרוק?
אי אפשר תמונות קצת פחות ברורות?
אני לא עומד בזה,
מה עושים??
אין לי כעת בבית לא פסק זמן ולא ממרח כזה..
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
תודה הני. רעיון מענין ונראה ממש מגרה.
לשאלה התמימה - למה להכין כשאפשר לקנות, אני מרגישה חיבת לענות... :)
הדברים האלו לא נמדדים בכסף. בכלל! אל תשווי בין כשתגישי לילדים משהו שאת הכנת, או אפילו כשיקחו לבד ויחתכו להם (רק אם הם גדולים מספיק, כמובן) לבין לקחת חטיף קנוי.
החל מזה שהוצאות שבת וחג ה' מחזיר בכפלים (אז מה עדיף, שתוציאי 22 ותקבלי בחזרה 44, או שתוציאי - בהגזמה - 55, ותקבלי בחזרה 110 ש"ח?:) )
דבר שני, כשאת מכינה בבית את יודעת מה את הולכת לאכול. אבל חטיף (ועוד שוקולדי) קנוי? אין לך מושג אילו 'תוצרים נלווים' באים איתו שמשפיעים על התמונה התוך חטיפית בצורה אחרת לגמרי...
ודבר שלישי - התעסוקה והאהבה שאת מראה לילדים, ההשקעה שלך בהם, לא תוכל להיות מובעת אותו הדבר בחטיפים קנוי'ים.
ו - כן, גם אני חושבת שמעצבן להדיח כלים, אבל חוץ מזה - זה שווה, מה גם שיש אפשרויות לעקוף זאת...
אז לבריאות באמת :)
אוי נו, באמת, יש הבדל רציני בין עוגה קנויה לעוגה תוצרת בית וכן גם חלות, אני לא מכניסה הביתה קנויים, וגם אם אכניס אף אחד מהילדים לא מסכים להכניס לפה. אצלנו אוהבים רק אוכל ביתי.
אבל להכין ממתק שנראה כמעט כמו קנוי, לטעמי לא מצדיק. אבל זו כמובן, דעתי אף אחד לא מחייב את אף אחד לקנות, וכל אחת תעשה מה שנוח לה.
ומה הקשר לתוצרים נלווים, את לא קונה בכלל ממתקים, הכל עושה לבד?
והילדים יכולים להכין איתי המון דברים אחרים, עוגות, חלות סלטים וכו׳
וגם יצירות לא אכילות.

ושוב, זה לא סותר, המתכון ממש אלוף, ובעלת המתכון עוד יותר :) ואני נהנית לעקוב אחר המתכונים המקסימים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
חחח...
לא. אני ממש לא מכינה הכל לבד! (ובהשראת חודש אדר הקרוב - עוזרים לי ;):p) סתם.
אני אוכלת קנוי'ים (מודה באשמה) וגם נהנית מהטעם שלהם. כך שלא זה הענין. הענין הוא באמת ה'להכין בבית מול לקנות' - מבחינתי. הלהכין לבד תמיד עדיף. האם זה ישים?
אהמ...
זה ענין לתגובה נפרדת... ;)
תלוי (הפעם האדר יצא בלי כוונה...:cool:)
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
הי, חברות,
גם אני מכינה בבית חלות וכו'
במחיר שעולה חלה אחת במאפיה, אני מכינה תבנית שלימה
(או שאולי עדיף לקנות ולקבל החזר בכפל כפליים ;) )

משתלם - מסתבר שכן, אבל ברור שעדיף לקבל גם החזר זמן וכוח בכפלי'ים ... ;)
אז תהי'י רגועה.. :rolleyes:
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
רוצות לפתוח אשכול נפרד שהנושא שלו להכין פטיפורים בבית- משתלם או לא? בכיף. זה מעניין.

אבל- את האשכול הזה בבקשה תשאירו "הדרכתי" נטו...
אני עלולה לאבד חשק להעלות הדרכות בגלל התגובות האלו....:eek:
ברצינות. כי בסה"כ לוקח לי זמן לצלם כל שלב. להעלות למחשב, לכתוב וכו'. ואין לי..אין לי כל כך הרבה זמן פנוי בימים אלו...כך שאני מוצאת את עצמי לא אחת מתלבטת אם להמשיך או לא....חבל לי לקבל תמריצים להפסיק...
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
רוצות לפתוח אשכול נפרד שהנושא שלו להכין פטיפורים בבית- משתלם או לא? בכיף. זה מעניין.

אבל- את האשכול הזה בבקשה תשאירו "הדרכתי" נטו...
אני עלולה לאבד חשק להלעות הדרכות בגלל התגובות האלו....:eek:
תפתחי אשכול חדש ל"טעמי".
כולנו אחריך...
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה