הדרכה מצולמת - פטיפור פסק זמן

  • הוסף לסימניות
  • #61
העני, יש משהו דומה לזה, אבל לא אגוזים.
הייתי היום החנות ולקחתי פסק זמן, כשלפתע אחזתי שהוא עם אגוזים. סכנת נפשות לכמה צאצאים בבית, ולא 'פייר להעמיד אותם בכזה נסיון.
אולי יש משהו דומה? קל, טעים וזמין?
 
  • הוסף לסימניות
  • #62
העני זה נראה סוף!
הכנסת בפנים גם אגוזי לוז?
 
  • הוסף לסימניות
  • #65
העני, יש משהו דומה לזה, אבל לא אגוזים.
הייתי היום החנות ולקחתי פסק זמן, כשלפתע אחזתי שהוא עם אגוזים. סכנת נפשות לכמה צאצאים בבית, ולא 'פייר להעמיד אותם בכזה נסיון.
אולי יש משהו דומה? קל, טעים וזמין?
ריבת חלב....
העני זה נראה סוף!
הכנסת בפנים גם אגוזי לוז?
לא. יש בממרח אגוזי לוז
יכולה אולי לתת לי כמויות?
על כל כוס ממרח שוקולד איכותי תוסיפי 3 כפות קרם נוגט.
נשלח לך בעז"ה כשאכין. נעשה "החלפות".
 
  • הוסף לסימניות
  • #66
העני...
יהיה גם את המתכון של המוס????
פנטזתי עליו כבר שבוע שעבר כמנה אחרונה;)
 
  • הוסף לסימניות
  • #68
העני יקרה,
ראשית אלפי תודות על כל המתכונים והדרכות המפורטות עם התמונות, בזכותם אפילו אני עם הידיים השמאליות שלי - מצליחה.

יש מצב שתעלי את המתכונים בקובץ PDF, נראה לי אותה עבודה אולי אפילו פחות
כך נוכל להדפיס אותם בקלות.
כי כשאני עושה העתק לוורד הוא לא מעתיק עם התמונות ואז אני צריכה אחד אחד להעתיק ולערוך.
 
  • הוסף לסימניות
  • #69
אין לך תבנית שקעים אבל את גם רוצה להכין את הפטיפור? אין בעיה.
ערבבי שוקולד מומס עם קרם פסק זמן. 3 כפות מהקרם על כל 100 גרם שוקולד. רפדי תבנית אינגליש בניילון וצקי את התערובת לתבנית. דחסי אל תוך השוקולד גליליות לרוחב התבנית ברווחים קטנים זה מזה.
העבירי למקרר להתקשות.
פרסי בסכין חדה ולא משוננת.

צפה בקובץ המצורף 326716

בהצלחה


לרפד בניילון הכוונה לנילון נצמד?
 
  • הוסף לסימניות
  • #70
@hbecker
עשיתי באנגליש קייק ולא נחתך לי יפה אולי שמתי מידי הרבה גליליות:( כמה גליליות צריך לשים ולכמה אנגליש קייק אמור להספיק?
אני רוצה להכין עוד פעם ולשים את כל התערובת ביחד עם הגליליות בתבניות שקעים פלסטיק, זה משתחרר בקלות מהתבנית?
אני חיייבת שיצא לי משהו מרשים:rolleyes:
 
  • הוסף לסימניות
  • #72
כמה שאלות [-הראשונות נשאלו קודם לכן ולא נענו]:
1. לרפד בניילון הכוונה לניילון נצמד או שקית הקפאה?
2. מהם הכמויות שצריך בשביל תבנית אנגליש אחת?
3. איך ממיסים שוקולד חלבי [המיקרו שלי בשרי]?
 
  • הוסף לסימניות
  • #73
גם לי יש שאלה, וסליחה מראש על הבורות.
כשאני ממיסה שוקולד כפי שהסברת בשלב א' ומצפה איתו את התבנית שקעים ומקפיאה, זה אמור לצאת שלם? תמיד אני שומעת שצריך לטמפרר את השוקולד או משהו וזה כבר ממש מסובך בשבילי ולכן מעולם גם לא ניסיתי (לא להתעלף, אני נשואה טריה חחח) מספיק פשוט להמיס לשפוך לבפנים ולהוציא את השאריות?
 
  • הוסף לסימניות
  • #74
גם לי יש שאלה, וסליחה מראש על הבורות.
כשאני ממיסה שוקולד כפי שהסברת בשלב א' ומצפה איתו את התבנית שקעים ומקפיאה, זה אמור לצאת שלם? תמיד אני שומעת שצריך לטמפרר את השוקולד או משהו וזה כבר ממש מסובך בשבילי ולכן מעולם גם לא ניסיתי (לא להתעלף, אני נשואה טריה חחח) מספיק פשוט להמיס לשפוך לבפנים ולהוציא את השאריות?

כן זה יוצא שלם, טמפרור של שוקולד זו כבר יותר מומחיות וזה רק אם את רוצה שיצא מושלםםםםם-שלא ימס,ויהיה יותר מבריק,וכו',
אבל בשביל משהו רגיל ואפילו לארוע מספיק להוסיף לשוקולד כמה כפות שמן ולהמיס, ולשפוך לתבניות, להקפיא, ולשחרר,
בהצלחה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #76
רוצות לפתוח אשכול נפרד שהנושא שלו להכין פטיפורים בבית- משתלם או לא? בכיף. זה מעניין.


האם האשכול נפתח, ואם כן אשמח לקישור (והאם יש מקום מרוכז לכל הפטיפורים - הבנות בחופש, וקיבלו חשק להכין...)
 
  • הוסף לסימניות
  • #77
האם האשכול נפתח, ואם כן אשמח לקישור (והאם יש מקום מרוכז לכל הפטיפורים - הבנות בחופש, וקיבלו חשק להכין...)
אין אשכול מרוכז לפטיפורים

ממליצה לערוך חיפוש ל "הדרכה מצולמת" שפורסם על ידי, תצמאו המון הדרכות לפטיפורים.
רק מה? האתר עבר שדרוג וכל התמונות התפקששו עם תמונות בלי קשר.
אם תרצו משהו מסוים אוכל לחפש תמונה של הפטיפור הספיציפי ההוא
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה