עזרה הזמנתי מנקסט לפני 3 שבועות ועדיין לא קיבלתי

  • הוסף לסימניות
  • #1
שלחו לי לפני 5 ימים הודעה כזו:

אנו מצטערים להודיע לך שהזמנתך מתעכבת.
אנו עושים כמיטב יכולתנו על מנת שהזמנתך תגיע ליעדה בהקדם האפשרי ומתנצלים על האכזבה.
אנא הרשה/י 3-5ימי עסקים נוספים (מעבר לזמן המובטח) להגעת הזמנתך.
מספר המעקב ישלח לאימייל עם משלוח החבילה.
אנו מודים לך על הסבלנות ותודה שאת/ה קונה בנקסט.
בכבוד רב,
חברת נקסט


משהי נתקלה בזה? מה עושים?
הבגדים כ"כ נצרכים...
ולא קיבלתי שום זיכוי אפילו חלקי
(למרות שהיתי שמחה לבטל את ההזמנה ולקנות בארץ...)
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
את יכולה להגיד להם שאת רוצה איזה זיכוי או לבטל
הם לפעמים נותנים
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
לוקח להם הרבה זמן לענות
לי ענו אחרי שבוע.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
גם אני הזמנתי לפני 3 שבועות, ועוד לא קיבלתי,
וגם קיבלתי את ההודעה הזו,
אבל היום בדקתי במעקב משלוחים בדואר, וכתוב לי שהיום זה הגיע למודיעין,
אחרי שהיה המון זמן תקוע על נשלח מחו''ל,
אז אולי משהו מתחיל להתקדם,
בדקת בדואר איפה זה נמצא?
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
גם אני הזמנתי לפני 3 שבועות, ועוד לא קיבלתי,
וגם קיבלתי את ההודעה הזו,
אבל היום בדקתי במעקב משלוחים בדואר, וכתוב לי שהיום זה הגיע למודיעין,
אחרי שהיה המון זמן תקוע על נשלח מחו''ל,
אז אולי משהו מתחיל להתקדם,
בדקת בדואר איפה זה נמצא?
לכאורה היא לא קבלה מס' מעקב
הם שולחים את ההודעה הנ"ל
על עיכוב בשליחה
אני באותו מצב בדיוק :( :mad:
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
יש סגר באנגליה, והכל מתעכב. הזמנתי נעליים לפני 7 שבועות. עד שתפסתי אותם בטלפון אמרו לי או לחכות שבוע-שבועיים נוספים שזה יגיע אליהם כי זה חסר בלאי, או שיזכו אותי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
לידיעתכם--
על איחור במשלוח-
(יותר משבועיים) זכאים לפיצוי מנקסט.
כמה-- 50 ש"ח או מחצית מסכום הקניה- תלוי בגודל האיחור.
דרךהשירות לקוחות---להתקשר ולבקש.
(לפעמים אני ממש מקווה שהמשלוח יתאחר בעוד יומיים...)
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
הפעם באמת מגיע לי פיצוי שכזה!
אני מחכה חודש ושלוש שבועות!!!!! ובסוף-
הגיעה רק שמלה אחת מתוך 2 שהזמנתי:(
תתקשרי ותדרשי פיצוי.
הם מאוד אדיבים.
ואם את מזכירה את המילה ''מאוכזבת'' הם ממש מנסים לרצות אותך.
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
גם אני מחכה כבר שלושה שבועות.. מה עושים?
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
אם אני מחכה שבועיים, ז"א שיש לי לפחות עוד שבוע?
אני מיואשת אני חיבת את הבגדים והנעליים...
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
גם אני בסרט הזה :(
ניסיתי לדבר איתם בצא'ט והם מאוד מרובעים.. מתנצלים ומתנצלים אבל כלום לא עוזר. דיברתי עם פיצוי ולא התיחסו...
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #19
לנו קרה אותו מקרה
חיכינו לאיזה 4 חבילות והכל התעכב וגרם למפחי נפש..
ביררנו בדואר ובממ"ס ליד הבית וכמובן גם אצל נקסט מה קורה, וקיבלנו כמה תשובות
*מטוס עם מאנגליה לא יצא.
*קונטיינר עם 15 אלף חבילות 'נשכח' איפשהו והם בפיגור. ובדואר ישראל כמו בדואר ישראל אף אחד לא מוסיף שעות
*עקב תקלה בדואר ישראל עובדי החברה לא עבדו עד העשירי לחודש והם לא מצליחים להדביק את הפער.

---
מה שאנחנו הבנו, ככל הנראה הייתה תקלה ביחסים של נקסט עם דואר ישראל. כי שאר החבילות ממש מתקתקות.. (מסין או מישראל)

אנו מצטערים להודיע לך שהזמנתך מתעכבת.
אנו עושים כמיטב יכולתנו על מנת שהזמנתך תגיע ליעדה בהקדם האפשרי ומתנצלים על האכזבה.
אנא הרשה/י 3-5ימי עסקים נוספים (מעבר לזמן המובטח) להגעת הזמנתך.
מספר המעקב ישלח לאימייל עם משלוח החבילה.
אנו מודים לך על הסבלנות ותודה שאת/ה קונה בנקסט.
בכבוד רב,
חברת נקסט
הודעה כזאת קיבלנו מהם אחרי שהמשלוח כבר היה בישראל... כנראה שזה איכשהו אוטומטי..

ממש מתסכל!

אגב נקסט ודואר ישראל, לאחרונה אי אפשר להפנות דואר לממ"ס רק לסניף דואר. מה נסגר איתם???? :(
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
אף אחת לא קיבלה את החבילה מהר?
כי עשיתי הזמנה היום לבגדים ונעלים שממש דחופים לי.
להתייאש מראש?
אפשרי לבטל?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה