- הוסף לסימניות
- #1
איך אני מקבלת את החבילה שלי?
הזמנתי חבילה ולפי המס' מעקב היא כבר בישראל או אולי בדואר כבר להבנתי
המס' מעקב לא עובד בדואר ישראל- הוא עם קידומת GWD
איך מקבלים את החבילה- עם שליח עד הבית? או אצטרך ללכת לדואר?
או אולי מקבלים מס' מעקב חדש תואם דואר ישראל?
אשמח לכל עזרה בענין היות שזו פעם ראשונה שאני מזמינה מאמזון- תודה!!
הזמנתי חבילה ולפי המס' מעקב היא כבר בישראל או אולי בדואר כבר להבנתי
המס' מעקב לא עובד בדואר ישראל- הוא עם קידומת GWD
איך מקבלים את החבילה- עם שליח עד הבית? או אצטרך ללכת לדואר?
או אולי מקבלים מס' מעקב חדש תואם דואר ישראל?
אשמח לכל עזרה בענין היות שזו פעם ראשונה שאני מזמינה מאמזון- תודה!!
הנושאים החמים


Reactions: ה. רז ו-רפאל כ2 //