התייעצות הזמנתם לאחרונה סבון הכלים עם משאבה (של טאצ') ממשנת יוסף?

  • הוסף לסימניות
  • #1
שואלת, כי אני מתלבטת אם לפנות אליהם.
הסבון מעולה, המשאבה דפוקה ולא עובדת :(
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
הזמנתי לא מזמן ובאמת לקח לי הרבה זמן להצליח להפעיל את המשאבה
אבל בסוף היא עבדה
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
למה שלא תפנו ולו כדי ליידע אותם לא להביא מזה להבא, ואולי גם תקבלו החזר על הדרך
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
המשאבה על הפנים, אבל זה בגלל שזה מאוד איכותי,
כלומר זה 36% חומר פעיל -מאוד לא נוזלי,
כך שזה עולה לאט במשאבה,
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
אהה. אז יש מה לפנות אליהם.
אדבר איתם מחר.
לפחות שישימו פקק אחר. למה חייבים משאבה? זה המון, המון פלסטיק! אפשר פקק כמו פיירי או ר.שמאי, וזה יהיה מצויין לגמרי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
התכוונתם לאלה?
כי אחרי סיבוב של הראש הוא מתחיל לעבוד- סוג של נעילה...
1608668691547.png
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
  • הוסף לסימניות
  • #14
הזמנו לפני חצי שנה היה פקק אחר עובד חבל"ז.
הזמנו לפני כמה שבועות שוב, כי כל כך נהננו, ואז הגיע הפקק הזה - והמשאבה ממממממש דפוקה. יותר אני לא אזמין עד שלא יהיה שינוי במשאבה.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

לכל המנוטפרים שלום.
מי שמתעסק מול נטפרי עם כלים טכנולוגיים ולא רק בבקשות לפתיחת סרטונים וקבצי תוכן,
מכיר ומבין את המתואר:

דוגמא א':

אני:
"שלום, אנא פתחו לי את הטופס/אתר הזה,
מדובר בטופס שמיועד ל... ותפקידו.... וישמש רק למטרות כשרות ולא יכיל תוכן פוגעני או לא הולם"

כעבור מספר שעות:
נציג איקס:
"מהו הטופס הזה? למי הוא מיועד? אנא פרטו"

כעבור מספר דקות:
אני:
"כפי שציינתי, הטופס מיועד לאיקס וואי זד ותפקידו .... וקהל היעד שלו הוא...."

כעבור יום וחצי:
נציג איקס:
"עליך להצהיר שהטופס לא ישמש למטרות אסורות ולא יכיל תוכן לא כשר וכו וכו"

כעבור מספר דקות:
אני:
"כבר הצהרתי בהודעתי הראשונה שהטופס/אתר לא יכיל מידע או תוכן לא הולם אלא כשר בלבד,
תעשו לי טובה, אולי פשוט תכתוב לי במרוכז את כל השאלות שיש לך, ע"מ לחסוך זמן יעיל לכולנו?"

כעבור מספר דקות:
נציג איקס:
"טופל, האתר/טופס נפתח בהצלחה!"

דוגמא א' מייצגת מנעד קלאסי של פניות, שכאמור מטופלות בשיטה זו שאנחנו מכבדים אותה, כל עוד הנדון הינו אתר / טופס ספציפי והגיוני לבדיקה.
אבל מה קורה כשמדובר, למשל, בהקמת שרת??

דוגמא ב', התקנת שרתים:

אין צורך לפרט את תהליך החתחתים הנוראי שעוברים בתהליך זה. תסריט די דומה לנ"ל רק שהפעם מדובר בפרוייקט ענק של פניות לנטפרי,
כזה שעל כל צעד הכי קטנטן צריך לבקש מנטפרי שיפתחו.

אנקדוטה מעניינת בהקשר זה:
קראתי לקובץ/כלי מסוים בשם נפיץ כלשהו, נניח "פרוג ניסוי" - קבלו התקפת שאלות וחפירות על כשרות הכלי/קובץ, בעוד שעמיתיי פתחו גם הם קובץ/כלי בעל מאפיינים זהים ותוכן זהה לגמרי, אבל בשם אחר, נניח "סתם ניסוי" - אפס חפירות כדוגמה המקבילה.


השיבושים הלשוניים במקור:

- כושי קטן הלך לגן.
- איזה גן?
- גן חיות
- איזה חיות?
- חיות טורפות
- איזה טורפות?
- טורפות בנאדם
- איזה בנאדם?
- בנאדם שמן
- איזה שמן?

- שמן דובון
- איזה דובון?
- מלא סבון
- איזה סבון?
- סבון רחיצה
- איזו רחיצה?
- רחיצת ים
- איזה ים?
- ים המלח
-איזה מלח?
- מלח בישול
- איזה בישול?
- בישול עוף
- איזה עוף?
- וזה הסוף.

(בתקווה...)


הידעתם מדוע כל ההלוך ילך הזה?
מתברר שאין לנטפרי מחלקת הייטק (לא בקטע של תכנות, פשוט- טכנולוגיה קצת פחות בסיסית),
אין להם אנשים שמבינים בקוד, בתוכנות קצת פחות בסיסיות
אין להם אנשים שמבינים בשרתים
ויש להם אפס הבנה במונחים מסויימים (ודי בסיסיים למי שקצת מונח בעולם טכנולוגי מתוקן) שלפעמים כותבים להם
מסופקני אם הצליחו להפנים סופסוף מה_זה_API. וחבל שא"א להעלות פה שרשור מתסכל עד דמעות שנערך בנושא זה בדיוק איתם.

האם יש דרך לפנות אליהם שפשוט יקימו מחלקת הייטק ייעודית? שתיתן מענה לקהל היעד הזה.

הבהרה חשובה וקריטית:
אני מאד מעריכה את השירות של נטפרי והסינון שלהם
יש להם סינון מעולה, הטוב יותר
ולא היינו רוצים לעבור ממנו
הנ"ל נכתב באמת מתוך כוונה לשפר טכנית את היעילות המערכתית ולא מכוונה לפגוע או לקנטר חלילה.


הזדהיתם? הייתם רוצים לחתום על עצומה אם היתה כזו? (לא תהיה בע"ה, לא מדובר בגוף לעומתי. ארצה לבדוק אפשרות של הידברות כנה ובדיקה עניינית בלבד) - כתבו פה!


"**עריכה: הבהרה חשובה: ניקים האירו את עיני כי הנכתב בנוגע לחוסר ידע בתכנות וכיוצ"ב נכון רק לגבי הדרג הנמוך אולם לא כל שכן בדרג הגבוה, תודתי נתונה להם על הארה זו.**"
שלום,
יש לי מחשב נייד עסקי של דל (ליטיטיוד 5430) שקניתי לפני כמעט 3 שנים ועדין בתקופת האחריות.
לאחרונה הוא התחיל להציק לי עם כיבויים פתאומיים או מקשים שלא מגיבים,
אמנם אפשר להמשיך איתו במצב הזה, אבל לאור זה שתקופת האחריות שלי עומדת להסתיים בעוד חודש
אז פיניתי לשירות לקוחות של דל ולאחר בדיקה הם קבעו שצריך להחליף כמה חלקים במחשב, אבל אין את החלקים במלאי
ולכן הם מנפיקים לי אישור להחלפת המחשב בחדש או שווה ערך או יותר יקר בתוספת תשלום. צירפתי צילום של ההודעה ששלחו לי.
אבל אני זה שצריך לפנות לחנות שקניתי בה את המחשבו והם יטפלו בזה בהתאם לאישור שנשלח אליהם מדל.
תכל'ס התקשרתי לטכנאי מחשבים שממנו קניתי את המחשב (
מוכר מאוד בב"ב) ורק אמרתי לו שיש לי אישור למחשב חדש,
הוא מיד התחיל להגיד שממש לא שווה לי כי זה כאב ראש ובלאגן גם לי וגם לו, כי צריך לעבור שרשרת של משווקים וכו' עד ליבואן שהוא זה שאמור לקבל את המחשב הישן ולתת חדש ולרדוף אחריהם בטלפון וכו' וכו',
וגם הוא טען שכיום אין מחשב מהסוג שלי במלאי והמחשבים ניידים העסקיים של דל התייקרו מאוד, וכמעט בטוח שהיבואן יציע לי רק מחשב שיקר בכמה אלפי שקלים בתוספת תשלום ולא שווה לי. את המחשב שלי קניתי ממנו במחיר ממש זול של 3,500 ש"ח.
תוך כדי שיחה אמרתי לו שאני רואה בכמה אתרים אמינים שיש במלאי מחשב עסקי מסדרת פרו פלוס המקבילה לשלי,
והמחיר באזור 5,000 ויתכן ששווה לי להשקיע 1,500 ש"ח ולקבל מחשב חדש, אז הוא אמר שיכול להיות, אבל שאני אקח בחשבון
שאני צריך למסור לו כבר עכשיו את המחשב הישן ולחכות כמה חודשים עד שיגיע לי המחשב החדש וגם אין לו כוח לזה וכו'.
בסופו של דבר הוא ממש טוען שלא שווה לי ולו כל העסק הזה, אולם הוא לא שלל לחלוטין את הזכות שלי ללכת על זה בכל זאת
עם כל ההמתנה הכרוכה והתוספת שכנראה אני אצטרך לשלם על מחשב חדש.
השאלה שלי מאלו שאינם נגועים בדבר האם באמת כדי לסגת מזה, או כן לנצל את ההזדמנות למחשב חדש?
האם יש מישהו שהתנסה בשירות הזה של החלפת חשב מטעם דל?
אשמח ממש לייעוץ בעניין.
שלחתי היום תלונה למשרד הבריאות עבור ביתי בת ה-3.8 השוהה במסגרת גן עירייה שיקומי, טשטשתי פרטים אישיים אבל באופן כללי מובן המסר העיקרי..
מה הייתם עושים במקומי במצב כזה?
זה לשון התלונה:
ילדה מיוחדת המאובחנת כ"ספינה ביפידה", הילדה מטופלת בבי"ח שיקומי אלי"ן בירושלים, תל השומר, וסורוקה במגוון מקצועות הנמצאים תחת התחום הנ"ל.
ע"פ הידוע לנו אצל ילדי ספינה ביפידה אין שליטה על סוגרים והם מצונטרים ע"י קטטר לסירוגין, אביגיל מצונטרת בערך כל 3 שעות (תלוי לפי המצב- לפעמים פחות מ-3 שעות כשצריך),
אנחנו יודעים שיש חוקים של משרד הבריאות:
1. אין להביא ילד עם חום לגן עד שעוברים 24 שעות מסיום החום.
2. ילד שנעדר 5 ימים רצופים מתבקש להמציא אישור רפואי שיכול לחזור לגן.
ע"פ בידוע לנו בעניין ספינה ביפידה- תמיד, תמיד, תמיד יש חיידק בשתן בגלל הצינטורים, ולכן לא בכל מצב נותנים אנטיביוטיקה, אלא רק מתי שיש חום שאינו מלווה בתסמינים אחרים ואין לו הסבר אחר.
במצבים שהשתן עכור, הפרשות, צבע לא תקין, ריח וכו- ע"פ פרופסור יובל בר יוסף וצוות מרפאת ספינה ביפידה באלי"ן, הפתרון הוא- שתיה מרובה וצינטורים צפופים יותר שזה שוטף את שלפוחית השתן ומטפל בבעיה הנ"ל.
הדברים כתובים בצורה ברורה במסמכים שנמצאים אצל צוות הגן- דף מספר 4 בהמלצות בסיכום הרפואי של אלי"ן.
כרגע נמצאת בגן אחות מ"מ, וגננת מ"מ, שביום ראשון שעבר 15/2 שלחו את הילדה לבית בגלל שתן עכור והפרשות- ללא חום! אמרנו להם איך לטפל בילדה ובכל זאת שלחו אותה,
אנחנו טיפלנו בילדה בבית ושטפנו לה את השלפוחית ע"פ מה שלימדו אותנו הצוות הרפואי באלי"ן, השארנו אותה בבית יום נוסף כדי ש"בטוח" הכל בסדר- יש לציין שלא ראינו ממצא חריג בשתן בבית.
למחרת ביום שלישי 17/2 שלחנו את הילדה בריאה ושלימה לגן עם שתן צלול לגמרי, הגננת לא הייתה בגן והייתה גננת מחליפה לא מוכרת, הגננת ביקשה אישור רפואי שהילדה יכולה לבוא לגן- אין באישור כזה שום צורך, לא התווכחנו, התקשרתי לגננת שלא הייתה והגעתי איתה להסדר שנשיג את האישור למרות שאין בו שום צורך בעיקר שהדברים כבר כתובים במסמכים של אלי"ן וגם לא היה לילדה חום בכלל,
בינתיים הזמן בגן עובר והילדה צריכה לעבור צינטור, האחות לא מסכימה לצנטר אותה בלי אישור רפואי- זה הזיה בפני עצמו כי אין צורך באישור לצנטר, ולהיפך זה לבד יוצר יותר נזק אצל הילדה,
התקשרתי לגננת בגן והיא דחפה לי את הטלפון לאחות, האחות אמרה משפט הזוי "אני לא אזרוק את התעודה שלי לפח כדי לטפל בילדה", "אסור לי לטפל בה"- הטיפול בינתיים התאחר בשעה!
בעלי הלך למרפאה בזמן הזה ולא היו רופאים במרפאה כדי להוציא אישור, והאחות התעקשה שאסור לה,
ומה שהכי הזוי זה שבשבוע לפני הילדה הייתה עם דלקת גרון וסיימה אנטיביוטיקה בסוף השבוע- סמוך לזמן הנ"ל.. וזאת אותה אניטביוטיקה שהיא מקבלת עבור דלקת בשתן...
הסברתי את זה לאחות, ובתוספת זה שבכלל לא היה לילדה חום והחזרנו אותה לגן רגילה לגמרי היא התעקשה שלא לטפל בילדה.
בעלי בא לקחת את הילדה מהגן עמ"נ לטפל בה.
זה לא הסוף אבל אני מציגה פה שאלה: אני צריכה ללדת כל רגע, מה היה קורה אם הייתי למשל בחדר לידה עם בעלי ולא היה מי שיוציא את הילדה? או סתם היינו מחוץ לעיר..
ביום שלמחרת הגננת עדיין לא הייתה ולא היה גם עם מי לדבר ומשום מה בשבוע הזה אין לנו רופאים במרפאה.. הילדה נשארה יום נוסף בבית, אני פניתי לצוות הרפואי של אלי"ן- פרופסור יובל בר יוסף וקרן פוקס אחות סוגרים- כשסיפרתי להם את הסיפור הזה הם היו בהלם טוטאלי ואמרו שאם יש משהו שיכול לזרוק לאחות הזאת את התעודה לפח זה דווקא זה שהיא לא הסכימה לצנטר את הילדה! זה יוצר לה נזק! וגם במצב שיש חום אין שום מניעה מלצנטר, ולהיפך חייב לצנטר! זה לא שנשאיר את השתן בפנים אם יש הפרשות או חום וכו.. (השיחות הנ"ל מוקלטות)
זה לא יוצר נזק אם מצנטרים אלא אם לא מצנטרים.
אין כל קשר לאישור הרפואי לצורך הצינטור..
אגב ברור שיש להם בגן אישור מרופא למתן צינטורים בגן ע"י אחות מתחילת השנה.
ביום חמישי הגננת חזרה לגן אחרי יומיים של היעדרות והתקשרה לשאול למה הילדה לא באה.. אמרתי לה שהצוות הרפואי של אלי"ן ביקשו שייצרו איתם קשר מהגן (נתתי מספר טלפון אישי של הצוות- ודווקא של מי שלא ירים צעקות על ההתנהלות בגן כדי לא לפגוע..) בשביל להסביר להם אחת ולתמיד את ההתנהלות הנכונה במצבים הנ"ל כדי למנוע את מה שהיה, הצוות בגן לא הסכים בטענה שזה "העברת מידע רפואי", וצריך אישור בכתב ושההורים ידאגו לאישור וזהו... אמרתי להם שכתוב בצורה מפורשת את הדברים כמו שהזכרתי לעיל והם לא צריכים יותר מזה, אני והגננת היינו על הקו ביחד וקראנו את הדברים מתוך הכתב ביחד, היא אמרה "נכון זה מפורש אבל זה כללי מידי, צריך שזה יהיה ממש מפורט ושזה יהיה אישור מיוחד לגן"..
למרות שהם לא צודקים ואין פה על מה להביא את האישור, ביקשתי מהצוות הרפואי של אלי"ן להנפיק להם אישור מפורט, האישור מתעכב בגלל בעיה בתיאום בין הצוותים של המקום שצריכים לחתום על האישור, אין לי עדיין רופא שמכיר את הילדה במרפאה, השירות אונליין של כללית סיבך אותי לגמרי,
הילדה בבית בפועל ובא לי רק לבכות, אני לא במצב של תפקוד בכלל, עם פיברומיאלגיה, תת פעילות של בלוטת הטריס, אנמיה, ושבוע 33 של הריון, הקצת שאני מבקשת זה המנוחה שאני יכולה להרשות לעצמי בבוקר... (לא קראתי לזה שמירת הריון כי אני לא עובדת, אבל זה בדיוק זה)
אמרתי לגננת בגן שגם אם היה יוצא נזק מהטיפול בילדה בגן הייתי מחפה על האחות, אני רואה שהאטימות גוברת ואין עם מי לדבר בעיקר שהם כ"כ בטוחים בעצמם אז אני פונה למקום שאולי יתן לי מענה..
לציין: במצב שאין צינטורים סדירים הילדה סובלת מכאבים עזים בשעת הצינטור ולאחריה שרק משכך כאבים עוזר.. ובמקרה זה הילדה סבלה יומיים!
גם אנחנו וגם הרופאים הבכירים שחתומים במכתבים המצורפים, כולנו הרגשנו שהמלחמה פה היא על עמדת כוח שבאה על חשבון הגב שלנו ושל הילדה.
מצורף הסיכום של אלי"ן משנה שעברה שהיה ברשות הגן+ מכתב מפורט שכתבו עבור נושא זה במיוחד+ סיכום ביקור בהתפתחות הילד בסורוקה במרפאה משותפת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה