- הוסף לסימניות
- #1
מנסיון שלי אצל חברת 'טמו' (TEMU) שאלתי אותם בצ'אט שירות לקוחות מה עם ההזמנה וענו לי שיש עיכובים וכו' וכו'.
וכפיצוי הם יתנו לי קופון של 20% לקניה הבאה. האם אתה מרוצה?
- לא כל כך אני צריך את ההזמנה.
- בצעד חריג אנו מחזירים לך את הכסף של ההזמנה, ההזמנה עדין תגיע. מתנה מטמו...
וגם שמעתי מעוד כמה שנושעו... (לפעמים מדובר על מאות שקלים!! בררו אצל בני הבית והמשפחה)
וכפיצוי הם יתנו לי קופון של 20% לקניה הבאה. האם אתה מרוצה?
- לא כל כך אני צריך את ההזמנה.
- בצעד חריג אנו מחזירים לך את הכסף של ההזמנה, ההזמנה עדין תגיע. מתנה מטמו...
וגם שמעתי מעוד כמה שנושעו... (לפעמים מדובר על מאות שקלים!! בררו אצל בני הבית והמשפחה)
הנושאים החמים