דרוש מידע החזר כספי ליולדות בעין כרם

  • הוסף לסימניות
  • #1
אודה ואשמח לקבל מידע בכל הנוגע לקבלת החזר למי שיולדת בהדסה עין כרם:

1) באיזה עמותה מדובר?
2) האם נותנים גם לתושבי בי"ש?
3) מה בדיוק מקבלים מהעמותה, והאם מקבלים גם בנפרד מביה"ח עצמו לילה בבית החלמה?
4) מה הפרוצדורה (רישום וכו' )?

תודה רבה לכולם
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
אולי עכשיו מישהו יכול לנדב מידע, זה ממש נחוץ לי...
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
1. ארגון החסד מחיה נפשות מניחה שזה תחת הארגון ר' ישעיה מקרסטיר כי יש על הטופס גם את הלוגו שלהם.
2. לא יודעת
3. מקבלים לילה נוסף בבית החלמה אם ילדו בעים כרם / הר הצופים / שערי צדק, וזה בנוסף ללילה שמקבלים בעין כרם/הר הצופים.
4. יש טופס שצריך למלא ולשלוח כמה שבועות לפני הלידה. צריך למלא בטופס באיזה לאיזה בית חולים הולכים.

שיהיה בשעה טובה ובידיים מלאות בבריאות ובשמחה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
1) באיזה עמותה מדובר?
2) האם נותנים גם לתושבי בי"ש?
3) מה בדיוק מקבלים מהעמותה, והאם מקבלים גם בנפרד מביה"ח עצמו לילה בבית החלמה?
4) מה הפרוצדורה (רישום וכו' )?
יש את עמותת שערי רווחה,הם נותנים גם לתושבות בית שמש(וגם מפרסמים זאת בעיתונים)
כאמור מדובר על לילה נוסף מעבר ללילה שמקבלים דרך הדסה, נרשמים דרך העמותה-כמובן רק לפני הלידה. (אח"כ לא עוזר)
ואחרי הלידה המימוש הוא דרך מועדון יולדות הדסה שם את אומרת להם לאיזה בעת החלמה את הולכת ובאיזה תאריך ולשם שולחים השובר.
אני(לפני חודש) הלכתי לביכורים ושם הם נותנים אפשרות לשלם ואז לקבל החזר לחשבון כחודש וחצי אחרי (עוזר אם את רוצה לקבל החזר גם מהקופ"ח-ככה יש לך קבלה על תשלום,במיוחד את משדרגים שאז יוצא יקר).
מס' הטלפון של שערי רווחה029669064
בהצלחה!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
יש את עמותת שערי רווחה,הם נותנים גם לתושבות בית שמש(וגם מפרסמים זאת בעיתונים)
כאמור מדובר על לילה נוסף מעבר ללילה שמקבלים דרך הדסה, נרשמים דרך העמותה-כמובן רק לפני הלידה. (אח"כ לא עוזר)
ואחרי הלידה המימוש הוא דרך מועדון יולדות הדסה שם את אומרת להם לאיזה בעת החלמה את הולכת ובאיזה תאריך ולשם שולחים השובר.
אני(לפני חודש) הלכתי לביכורים ושם הם נותנים אפשרות לשלם ואז לקבל החזר לחשבון כחודש וחצי אחרי (עוזר אם את רוצה לקבל החזר גם מהקופ"ח-ככה יש לך קבלה על תשלום,במיוחד את משדרגים שאז יוצא יקר).
מס' הטלפון של שערי רווחה029669064
בהצלחה!!!
אפשר גם לקבל חינם 2 לילות וגם לקבל על זה החזר מקופ"ח (כפול?), או שרק אם משדרגים את החדר מעבר לשובר או לחילופין נשארים לעוד לילות מעבר ל- 2 שבחנם, אז מקבלים החזר מקופ"ח רק על לילות/ השדרוגים שמעבר?

נ.ב. דווקא היולדת עצמה צריכה לדבר עם העמותה או שגם בעלה זה טוב?

תודה על הכל!
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
1. ארגון החסד מחיה נפשות מניחה שזה תחת הארגון ר' ישעיה מקרסטיר כי יש על הטופס גם את הלוגו שלהם.
2. לא יודעת
3. מקבלים לילה נוסף בבית החלמה אם ילדו בעים כרם / הר הצופים / שערי צדק, וזה בנוסף ללילה שמקבלים בעין כרם/הר הצופים.
4. יש טופס שצריך למלא ולשלוח כמה שבועות לפני הלידה. צריך למלא בטופס באיזה לאיזה בית חולים הולכים.

שיהיה בשעה טובה ובידיים מלאות בבריאות ובשמחה!
מה ההבדל בין "שערי רווחה" לבין "מחיה נפשות", יש מעלות מסוימות לכאן או לכאן?
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
לא מכירה את שערי רווחה
ניתן באמת לקבל החזר מקופ"ח על הלילות האלו שהם בחינם, או שרק אם משדרגים או נשארים עוד לילות מעבר למה שמקבלים בחינם, מקבלים החזר רק על היתרה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
ניתן באמת לקבל החזר מקופ"ח על הלילות האלו שהם בחינם, או שרק אם משדרגים או נשארים עוד לילות מעבר למה שמקבלים בחינם, מקבלים החזר רק על היתרה?
לא יודעת אם הבנתי את שאלתך אבל מה שאני יודעת לגבי החזרים זה הולך ככה-
בעיקרון את אמורה לקבל 3 (או אפילו 5) לילות בבית חולים, בד"כ מביאים שתיים בהדסה מביאים את הלילה השלישי בהדסה בייבי, אם את נשארת עוד לילה בבית חולים את לא מקבלת את הלילה בהדסה בייבי, אולי אם את קיסרית אז את כן מקבלת גם וגם.
חוץ מזה עמותת מחיה נפשות נותנת עוד לילה בבית החלמה למי שיולדת בבתי חולים בנ"ל ופונה אליהם מספיק מוקדם לפני הלידה. *חשוב לראות שקיבלתם אישור לפני הלידה מהארגון על עוד לילה*
בנוסף יש החזרים של הקופות חולים למי שבביטוח הכי גבוה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
לא יודעת אם הבנתי את שאלתך אבל מה שאני יודעת לגבי החזרים זה הולך ככה-
בעיקרון את אמורה לקבל 3 (או אפילו 5) לילות בבית חולים, בד"כ מביאים שתיים בהדסה מביאים את הלילה השלישי בהדסה בייבי, אם את נשארת עוד לילה בבית חולים את לא מקבלת את הלילה בהדסה בייבי, אולי אם את קיסרית אז את כן מקבלת גם וגם.
חוץ מזה עמותת מחיה נפשות נותנת עוד לילה בבית החלמה למי שיולדת בבתי חולים בנ"ל ופונה אליהם מספיק מוקדם לפני הלידה. *חשוב לראות שקיבלתם אישור לפני הלידה מהארגון על עוד לילה*
בנוסף יש החזרים של הקופות חולים למי שבביטוח הכי גבוה.
הכוונה בשאלה היא, על מה הולך ההחזר של קופ"ח אם מקבלים 2 לילות חינם?
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
הכוונה בשאלה היא, על מה הולך ההחזר של קופ"ח אם מקבלים 2 לילות חינם?
נכון ללפני 3 שנים זה למי שרוצה עוד ימים, וגם לא כולן מקבלות 2 לילות חינם
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
הכוונה בשאלה היא, על מה הולך ההחזר של קופ"ח אם מקבלים 2 לילות חינם?
ההחזר מהדסה ומ"שערי רווחה" (לא מכירה את "מחיה נפשות") הוא בערך 520 ש"ח ללילה (המינימום האפשרי - אשה שלישית בחדר)
ואם את משדרגת - זה כבר עולה יותר
למשל אני לקחתי חדר פרטי ב-850 ש"ח קיבלתי החזר על סך 520 ש"ח + החזר מקופ"ח על סך 280 ש"ח ללילה
כך שיצא לי חדר פרטי ללילה - 50 ש"ח!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
כדי לקבל לילה דרך "שערי רווחה" בעצם נרשמים ללידה דרכם
כלומר, אם את רוצה לקבל את ההחזר אל תירשמי בעצמך ללידה אלא רק דרכם...
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
ההחזר מהדסה ומ"שערי רווחה" (לא מכירה את "מחיה נפשות") הוא בערך 520 ש"ח ללילה (המינימום האפשרי - אשה שלישית בחדר)
ואם את משדרגת - זה כבר עולה יותר
למשל אני לקחתי חדר פרטי ב-850 ש"ח קיבלתי החזר על סך 520 ש"ח + החזר מקופ"ח על סך 280 ש"ח ללילה
כך שיצא לי חדר פרטי ללילה - 50 ש"ח!!
לפי מה שהבנתי הקופה נותנת עד 3 ימים בבית החלמה. השאלה, אם ניתן להיות 2 לילות חינם מהדסה ומהעמותה, ואז להיות עוד 3 ימים שעליהם לקבל את ההחזר מהקופה, או שא"א, כי הלילות שבחינם גם נחשבים מבחינת הקופה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
קופ"ח נותנת החזר על מספר לילות (3 או 6 , תלוי במספר הלידה וברמת הביטוח)
ההחזר בסביבות 280 ש"ח ללילה, תמורת כל לילה שמראים בחשבונית ששילמתם.
לא משנה כמה לילות שהו בפועל ואם קבלו החזר ממקור נוסף (כגון הארגונים שהוזכרו לעיל)
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
לפי מה שהבנתי הקופה נותנת עד 3 ימים בבית החלמה. השאלה, אם ניתן להיות 2 לילות חינם מהדסה ומהעמותה, ואז להיות עוד 3 ימים שעליהם לקבל את ההחזר מהקופה, או שא"א, כי הלילות שבחינם גם נחשבים מבחינת הקופה?
א. מאיפה הקופה אמורה לדעת שקיבלת ימים בחינם?
ב. הנושא של 3 ימים - שאת יכולה לקבל עד 3 ימים החזר. ועל הימים שקיבלת בחינם - לא קיבלת החזר. ולכן מגיע לך בנוסף החזר על עד 3 ימים
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
הכוונה בשאלה היא, על מה הולך ההחזר של קופ"ח אם מקבלים 2 לילות חינם?
נכון ללפני 3 שנים זה למי שרוצה עוד ימים.
ההחזר מהדסה ומ"שערי רווחה" (לא מכירה את "מחיה נפשות") הוא בערך 520 ש"ח ללילה (המינימום האפשרי - אשה שלישית בחדר)
את בטוחה שבהדסה זה החזר כספי ולא לילה חינם בחדר פרטי?
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
נכון ללפני 3 שנים זה למי שרוצה עוד ימים.

את בטוחה שבהדסה זה החזר כספי ולא לילה חינם בחדר פרטי?
זה נקרא לילה חינם - אבל זה המינימום
כלומר, לילה בחדר של 3 (שכשאני הייתי, בכלל לא היתה כזו אופציה בגלל הקורונה....)
והערך של זה שווה בערך 520 ש"ח
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
זה נקרא לילה חינם - אבל זה המינימום
כלומר, לילה בחדר של 3 (שכשאני הייתי, בכלל לא היתה כזו אופציה בגלל הקורונה....)
והערך של זה שווה בערך 520 ש"ח
מעניין אז מי שדרג לי את זה לחדר פרטי :giggle:
טוב לדעת, עד לרגע זה הייתי בטוחה שזה לילה חינם בחדר פרטי.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה