דרוש מידע החזר כספי ליולדות בעין כרם

  • הוסף לסימניות
  • #62
אודה ואשמח לקבל מידע בכל הנוגע לקבלת החזר למי שיולדת בהדסה עין כרם:

1) באיזה עמותה מדובר?
2) האם נותנים גם לתושבי בי"ש?
3) מה בדיוק מקבלים מהעמותה, והאם מקבלים גם בנפרד מביה"ח עצמו לילה בבית החלמה?
4) מה הפרוצדורה (רישום וכו' )?

תודה רבה לכולם
בלת"ק - מידע מעודכן:
1. ארגון 'שערי רווחה' (029669064) נותן לכל יולדות שנרשמה דרכו להדסה עין כרם - לילה נוסף בבית החלמה.
2. כן.
3. יש לילה אחד שבית החולים נותן, ובנוסף עוד לילה מהארגון = שתי לילות. הזכות ניתנת בהדסה בייבי / ביכורים / טלזסטון
4. מתקשרים ומוסרים פרטים. מעטפה תבוא בהמשך לבית עם מדבקות לאשפוז.
 
  • הוסף לסימניות
  • #64
הלילה הנוסף הוא גם מהדסה בעצם.
יש הסכם בין הדסה לארגון- שהארגון רושם יולדות ללידה בהדסה, והיולדות בתמורה מקבלות לילה שני מהדסה בבית ההחלמה.

שימו לב שצריך לשלם לבית ההחלמה, ואז מקבלים החזר. אז תכינו מסגרת אשראי :)
מצד שני נרשם בקבלה ששילמת על הלילות האלו אז את מקבלת גם החזר מקופת חולים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #67
בהדסה בייבי?
בחינם?
הדסה בייבי נמצא במתחם של עין כרם?
הדסה בייבי זה במתחם של הדסה (יש מעבר בין הבית חולים, הקניון והמלון),
יש את מלון הדסה עין כרם וקומה 4 (מינוס4) שייך להדסה בייבי.
תבררי איתם על נכון לעכשיו אבל בעיקרון הדסה נותנת לילה אחד בהדסה ביבי (אלא אם נשארים לילה נוסף על הנורמה בבית חולים) ושערי רווחה / ארגונים אחרים נותנים עוד לילה.
אם הולכים ישר מבית החולים אז הדסה מעבירים אותך, אם את מגיעה אחרי השחרור אז הקבלה להדסה בייבי היא עצמאית.
 
  • הוסף לסימניות
  • #68
הדסה נותנים לכוווולם לילה שלישי לבחירה במחלקה/הדסה בייבי/ביכורים/טלזסטון.
בנוסף ברישום ללידה דרך הארגונים הם נותנים לילה נוסף בהנ"ל (לא במחלקה)
 
  • הוסף לסימניות
  • #69
קרן ברית אברהם הכהןה מעניקה מענק כספי גבוה לסעודת ברית מילה A0533190177 בגימייל
 
  • הוסף לסימניות
  • #70
הדסה בייבי זה במתחם של הדסה (יש מעבר בין הבית חולים, הקניון והמלון),
יש את מלון הדסה עין כרם וקומה 4 (מינוס4) שייך להדסה בייבי.
תבררי איתם על נכון לעכשיו אבל בעיקרון הדסה נותנת לילה אחד בהדסה ביבי (אלא אם נשארים לילה נוסף על הנורמה בבית חולים) ושערי רווחה / ארגונים אחרים נותנים עוד לילה.
אם הולכים ישר מבית החולים אז הדסה מעבירים אותך, אם את מגיעה אחרי השחרור אז הקבלה להדסה בייבי היא עצמאית.
וזה חל גם על לידה ראשונה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #72
הלילה הנוסף הוא גם מהדסה בעצם.
יש הסכם בין הדסה לארגון- שהארגון רושם יולדות ללידה בהדסה, והיולדות בתמורה מקבלות לילה שני מהדסה בבית ההחלמה.

שימו לב שצריך לשלם לבית ההחלמה, ואז מקבלים החזר. אז תכינו מסגרת אשראי :)
מצד שני נרשם בקבלה ששילמת על הלילות האלו אז את מקבלת גם החזר מקופת חולים.
לא נכון אני לא שילמתי שקל
רק על התוספת 50 שח ליום כי זה לא מכסה הכל
טלזסטון מוציאים חשבונית כאילו שילמתי 2 לילות וא"ח מוציאים זיכוי על השוברים. יוצא שאני מקבלת החזר מהקופה 700 שח
 
  • הוסף לסימניות
  • #74
לא נכון אני לא שילמתי שקל
רק על התוספת 50 שח ליום כי זה לא מכסה הכל
טלזסטון מוציאים חשבונית כאילו שילמתי 2 לילות וא"ח מוציאים זיכוי על השוברים. יוצא שאני מקבלת החזר מהקופה 700 שח
מתי?
כשילדתי לפני שנה חייבו אותי, הוציאו קבלה
וקיבלתי החזר לחשבון בנק תוך פחות משבוע- כשקיבלו את התשלום מהדסה עבורי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #75
לפני חודש .מתקשרים לשערי רווחה והם שולחים מייל עם השובר לבית החלמה
מתי?
כשילדתי לפני שנה חייבו אותי, הוציאו קבלה
וקיבלתי החזר לחשבון בנק תוך פחות משבוע- כשקיבלו את התשלום מהדסה עבורי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #76
אשמח לקבל מידע:
ילדתי לפני שבוע ב"ה.
לא נרשמתי ללידה דרך שום ארגון.
מהם האופציות שלי להבראה בשלב זה?
אני בלאומית זהב ,וכן לא ניצלתי את סל ההריון.
ב"ה לידה שביעית.
תודה לכל העונות!
 
  • הוסף לסימניות
  • #77
מהם האופציות שלי להבראה בשלב זה?
אם ילדת בהדסה בד"כ נותנים לילה אחד חינם
אח"כ מהקופ"ח יש 3 לילות בהחזר של סביבות 300 ללילה
ועוד 3-4 לילות בהחזר של סביבות 400 ללילה על חשבון סל ההריון
את יכולה לבדוק מול הקופ"ח בטלפון או באתר כדי לוודא.

מזל טוב!
גידול קל והרבה נחת
 
  • הוסף לסימניות
  • #79
שערי רווחה עדיין קיים? הבנתי שלא
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה