עזרה החלקת שיער קרטין מומלץ?

  • הוסף לסימניות
  • #21
עשיתי כמה וכמה החלקות קראטין בעבר, בכמה מקומות שונים,
זאת ההחלקה הכי טובה מבחינת מראה, השיער נראה מעולה, רך, חלק, טבעי וטוב
אבל,
ככל שעובר הזמן רוב הספריות מפסיקות להשתמש איתו, אלו שעשיתי אצלם כולן עברו לאורגנית, הררתי המון על הענין, בכל החלקות הקראטין יש פורמולין שהוא חומר מסוכן ולא בריא.

ממליצה על האורגנית גם, מבחינת מראה הקראטין יותר טובה, אבל גם היא מצוינת, אם עושים במקום טוב ומקצועי, אז לא רואים כמעט הבדל.

מבחינת המחזיק או לא, החזיקו פחות או יותר אותו דבר, בפעם הראשונה והשניה פחות חזק, אח"כ כבר השיער נשאר תמיד חלק. שורשים ברור שגדלים ואז צריך לעשות אותם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
עשיתי כמה וכמה החלקות קראטין בעבר, בכמה מקומות שונים,
זאת ההחלקה הכי טובה מבחינת מראה, השיער נראה מעולה, רך, חלק, טבעי וטוב
אבל,
ככל שעובר הזמן רוב הספריות מפסיקות להשתמש איתו, אלו שעשיתי אצלם כולן עברו לאורגנית, הררתי המון על הענין, בכל החלקות הקראטין יש פורמולין שהוא חומר מסוכן ולא בריא.

ממליצה על האורגנית גם, מבחינת מראה הקראטין יותר טובה, אבל גם היא מצוינת, אם עושים במקום טוב ומקצועי, אז לא רואים כמעט הבדל.

מבחינת המחזיק או לא, החזיקו פחות או יותר אותו דבר, בפעם הראשונה והשניה פחות חזק, אח"כ כבר השיער נשאר תמיד חלק. שורשים ברור שגדלים ואז צריך לעשות אותם.
לא קימת החלקת קראטין ללא החומר המסוכן?
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
לא קימת החלקת קראטין ללא החומר המסוכן?
לפי מה שאני בררתי , ואצל הרבה - אין

יש מישהי ותיקה בבני ברק שאני יודעת שהיא עושה משולב והיא טוענת שאצלה זה רק מחומר טוב ומאושר, אבל כל האחרות טוענות שאין כזה דבר. תעשי גוגל על החומר הזה ותראי מה רשום, אומרים שממש מסוכן
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
לפי מה שאני בררתי , ואצל הרבה - אין

יש מישהי ותיקה בבני ברק שאני יודעת שהיא עושה משולב והיא טוענת שאצלה זה רק מחומר טוב ומאושר, אבל כל האחרות טוענות שאין כזה דבר. תעשי גוגל על החומר הזה ותראי מה רשום, אומרים שממש מסוכן
מי זאת שעושה משולב?
אפשר לקבל מספר?
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
בלת"ק
כל החלקה זקקוה לתחזוק, זה ממש לא משנה איזו.
ההחלקה משפיעה אך ורק על השיער הקיים אין דרך לשנות את המבנה הגנטי של השיער שעדיין לא צמח (שזה בעצם מה שההחלקה עושה)
אני אישית עשיתי קראטין ואני מרוצה מאוד מוד, עברה כבר חצי שנה+ ועדיין ב"ה לא יצאו שורשים נוכחים (אבל זה קשור כבר לשיער בעצמו)
השיער נראה בריא יותר, חי יותר, הנשירה (אצלי לפחות) הופחתה משמעותית עד כמעט כלום, וההחלקה נראת טבעית טבעית, אף אחת לא מאמינה לי שאני מוחלקת ושזה לא השיער שלי במראה הטבעי שלו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
לגבי החומרים המסוכנים, אני אשית התוודעתי לנושא רק אחרי,
אבל באמת חשוב מאוד מאוד לבדוק שהספרית משתמשת בחומרים שמאושרים על ידי משרד הבריאות (כיום)
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
לגבי החומרים המסוכנים, אני אשית התוודעתי לנושא רק אחרי,
אבל באמת חשוב מאוד מאוד לבדוק שהספרית משתמשת בחומרים שמאושרים על ידי משרד הבריאות (כיום)
למשהי ידוע על החלקת קראטין שמאושרת ע"י משרד הבריאות?
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
מניסיון של כמה שנים בתחום,ואחרי הרבה בירורים ונסיונות עם כמה בנות משפחה וחברות,
הכי מומלץ החלקה אורגנית. בקראטין יש פורמלין -חומר מסוכן ממש שהביא אישה לאי ספיקת כליות!!-אל תתחילי עם זה , ומי שאומרת שיש לה אישור ממשרד הבריאות תבקשי לראות בעיניים אישור.
אני אישית עשיתי החלקה אורגנית על שיער תלתלים של ביסלי... אף אחת לא האמינה לי אח"כ איזה שיער היה לפני- כמובן שחובה לתחזק את השורשים, אבל חוץ מהשורשים החומר שאיתו עשו לי עמיד בצורה מדהימה והחזיק לי עד שהתארך בלי סוף וגזרתי... נראה טבעי ומהמם
אשמח לתת בשמחה את הטלפון של מי שעשיתי אצלה-נמצאת בשערי העיר בירושלים-אישה אמינה ומושלמת...
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
דניאל היום זאת בת ;)
נכון שיש בנות בשם הזה
אבל במקרה הזה דניאל זה שם של גבר
המכון שלו אבל עובדות שם נשים.

יש מישהי בירושלים קוריאם לה אורטל ג'קי- השיטה שלה מעולה
ויש לה תלמידות שעובדות בשיטה שלה בכמה מקומות בארץ
אני יודעת על כמה בבניברק.

לי אישית זה ההחלקה היחידה שהחזיקה
(שיער עבה מאד ונפוח מאד)
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
מכירות מישהי בבני ברק שעושה אורגנית טוב?
אני מכירה כמה, אבל רוצה מישהי מומלצת מאוד..
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
יש מישהי תותחית בכמה רמות מעל כולן- רבקה חוברה.
היא ממודיעין עילית. מגיעים אליה מכל הארץ.
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
למי שלא רוצה להחליק אפשר לעשות קרטין בלי השלב של ההחלקה- מה שנקרא שיקום קרטין
זה נע בין גלי למתולתל עדין
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
יש אחת אלופה בביתר שמגיעות אליה מכלללל הארץ!
רונית כהן
אני ואחותי עשינו אצלה ואנחנו מרוצות בטירוף!
ממש ממליצה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
אבל אין לי אפשרות ללכת רחוק.. אני חייבת מישהי מבני ברק והסביבה הקרובה..
מישהי מכירה?
מישהי שמעה על איילת עושמי? איך היא?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה