עזרה החלקת שיער קרטין מומלץ?

  • הוסף לסימניות
  • #44
אשמח לשמע מנסיון על מי שעשתה החלקת קרטין ואם היו תוצאות יפות,
וכן שמות של כאלו בבני ברק
שימי לב שזה מאוד מדקק את השיער
מי שיש לה שיער מלא - זה יכול לצאת מהמם
אבל מי שיש לה שיער דק (כמוני למשל) זה עלול לצאת ממש לא יפה.
אבל בכל זאת, אני לא מכירה אף אחת שהתחרטה על ההחלקה שלה.
אני
חפפתי בהיסטריה אחרי הההחלקה כדי להוריד כמה שיותר את החומר
זה דיקק לי את השיער בצורה הזויה, היה נראה נורא
לא חזרתי על הטעות הזו
ולמדתי לאהוב את התלתלים
 
  • הוסף לסימניות
  • #46
וואי תודה.. רציתי לעשות אצלה והתלבטתי..
עכשיו אני רגועה יותר
טנק'ס
אני עשיתי אצלה
מרוצה מאדדדד
אח"F עשיתי שורשים אצל מישהי אחרת והייתי הרבה פחות מרוצה
עכשיו חוזרת אליה...
היא ממש תותחית
עושה טבעי ממש
 
  • הוסף לסימניות
  • #48
אני
חפפתי בהיסטריה אחרי הההחלקה כדי להוריד כמה שיותר את החומר
זה דיקק לי את השיער בצורה הזויה, היה נראה נורא
לא חזרתי על הטעות הזו
ולמדתי לאהוב את התלתלים
אוחחח
איזה מבאס!!!!
לפחות למדת לאהוב את התלתלים, אולי רק בשביל זה ההחלקה הייתה שווה;)
 
  • הוסף לסימניות
  • #49
שמעתי שבהחלקת קראטין יש לפעמים חומרים מסוכנים, איך אפשר לבדוק את הענין
לוודא שהחומר שמשתמשים בו מאושר מטעם משרד הבריאות ולגבי השאלה עשיתי אצל אחת מרגלית משולם תותחיתת פשוט זה המס שלה 0542666673 עשיתי לפהי שנה וחוץ משורשים פעם אחת ההחלקה ניראית כמו חדשהה
 
  • הוסף לסימניות
  • #50
לוודא שהחומר שמשתמשים בו מאושר מטעם משרד הבריאות ולגבי השאלה עשיתי אצל אחת מרגלית משולם תותחיתת פשוט זה המס שלה 0542666673 עשיתי לפהי שנה וחוץ משורשים פעם אחת ההחלקה ניראית כמו חדשהה
עשית קרטין אצלה או אורגנית?
איפה היא גרה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #55
בני ברק והסביבה
אז אינלי איך לעזור לך:(
אני מכירה מהצפון.
בכל מקרה, בהצלחה וכל מחליקה שאת הולכת אליה את יכולה לבקש לראות את הבקבוק של החומר החלקה ולראות שכתוב שם אם זה ברשיון משרד הבריאות.
את יכולה לבקש גם מהמחליקה לראות תעודה שהיא בכלל למדה איך לעשות את זה, הרבה משתמשות בחומרים מאושרים אבל לא למדו איך לעשות את זה בכלל, זה הרבה יותר מסוכן וגם לא בריא- השיער נהיה דק יותר כתוצאה מתלישת יתר של שערות, שמות את החומר על הקרקפת עצמה ולא על השורש וכו'.
תבדקי את זה גם, וגם מחירים, אני עשיתי ב550 ואני הולכת לשורשים פעם בשנה ב350.
תבדקי שלא סוחטים אותך בכסף, יש הרבה שרלטנות בתחום הזה כיום.
תצליחי:)
 
  • הוסף לסימניות
  • #56
אז אינלי איך לעזור לך:(
אני מכירה מהצפון.
בכל מקרה, בהצלחה וכל מחליקה שאת הולכת אליה את יכולה לבקש לראות את הבקבוק של החומר החלקה ולראות שכתוב שם אם זה ברשיון משרד הבריאות.
את יכולה לבקש גם מהמחליקה לראות תעודה שהיא בכלל למדה איך לעשות את זה, הרבה משתמשות בחומרים מאושרים אבל לא למדו איך לעשות את זה בכלל, זה הרבה יותר מסוכן וגם לא בריא- השיער נהיה דק יותר כתוצאה מתלישת יתר של שערות, שמות את החומר על הקרקפת עצמה ולא על השורש וכו'.
תבדקי את זה גם, וגם מחירים, אני עשיתי ב550 ואני הולכת לשורשים פעם בשנה ב350.
תבדקי שלא סוחטים אותך בכסף, יש הרבה שרלטנות בתחום הזה כיום.
תצליחי:)
הבנתי, תודה לך,
 
  • הוסף לסימניות
  • #60
מכירה הרבה שעשו.
מהמם והכללל אבל----------- לחצי שנה. אחרי חצי שנה בערך גדלים שורשים והשיער נראה רע.
צריך לעסק הזה תחזוקה וכסף נזיל.
אבל בכל זאת, אני לא מכירה אף אחת שהתחרטה על ההחלקה שלה.
זה רק לכאלה שהתלתלים שלהן מתחילות מהשורשים
מי שיש לה שיער גלי- זה נראה מאד יפה רק שאחרי כמה חודשים מתחיל לחזור למצב הקודם
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה