- הוסף לסימניות
- #21
נכתב ע"י yosher2005;1476297:בהמשך לשאלה זו, האם מדובר רק על מחלקת האשפוז לאחר הלידה? או שיש שם גם חדרי לידה?
מדובר רק על אשפוז לאחר לידה. חדרי הלידה נשארו במקום הרגיל ומספרם הרגיל, אם כי אני יודעת שנוספים נמצאים בבניה.
נכתב ע"י אני לייקי;1476309:משיהי באמת הייתה במחלקה החדשה בשערי צדק? איך שם ? ואיך הצלחת להגיע לשם?
את יכולה לבקש מיד בתום הלידה איפה את רוצה להתאשפז. הם משתדלים להיענות.
אבל לגבי יולדות ד', לדעתי ממש לא ביג דיל. אמנם הכל חדש שם, אבל לדעתי שע"צ סימפטי גם במחלקות הישנות. (לא מכירה איך זה בבתי חולים אחרים).
מחלקה ד' כ"כ מבודדת ורחוקה, והדרך אליה כ"כ ארוכה עבור מבקרים, שזה ממש שיקול לוותר עליה לדעתי.
שימי לב שיש שם ביות מלא, לא לכל אחת זה מתאים.
אם את רוצה להתפנק, בקשי את ג'. מחלקה קטנטנה, תינוקיה קטנטנה. חדר אוכל נפרד. אני תמיד הולכת לשם. מצד שני, ביות מלא ממילא לא מדבר אליי כי התינוקות שלי באור הכחול מיד עם לידתם תמיד. אז אני מעדיפה מחלקה קטנה עם יותר צומי לכל תינוק ולכל יולדת.
הנושאים החמים