המחלקה החדשה בשערי צדק

  • הוסף לסימניות
  • #21
נכתב ע"י yosher2005;1476297:
בהמשך לשאלה זו, האם מדובר רק על מחלקת האשפוז לאחר הלידה? או שיש שם גם חדרי לידה?

מדובר רק על אשפוז לאחר לידה. חדרי הלידה נשארו במקום הרגיל ומספרם הרגיל, אם כי אני יודעת שנוספים נמצאים בבניה.

נכתב ע"י אני לייקי;1476309:
משיהי באמת הייתה במחלקה החדשה בשערי צדק? איך שם ? ואיך הצלחת להגיע לשם?

את יכולה לבקש מיד בתום הלידה איפה את רוצה להתאשפז. הם משתדלים להיענות.
אבל לגבי יולדות ד', לדעתי ממש לא ביג דיל. אמנם הכל חדש שם, אבל לדעתי שע"צ סימפטי גם במחלקות הישנות. (לא מכירה איך זה בבתי חולים אחרים).
מחלקה ד' כ"כ מבודדת ורחוקה, והדרך אליה כ"כ ארוכה עבור מבקרים, שזה ממש שיקול לוותר עליה לדעתי.
שימי לב שיש שם ביות מלא, לא לכל אחת זה מתאים.
אם את רוצה להתפנק, בקשי את ג'. מחלקה קטנטנה, תינוקיה קטנטנה. חדר אוכל נפרד. אני תמיד הולכת לשם. מצד שני, ביות מלא ממילא לא מדבר אליי כי התינוקות שלי באור הכחול מיד עם לידתם תמיד. אז אני מעדיפה מחלקה קטנה עם יותר צומי לכל תינוק ולכל יולדת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
ושוב שאלה נוספת, האם מישהי כאן ילדה בהדסה עין כרם?
האם האשפוז שם הוא בבנין נפרד או בתוך ביה"ח?
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
לא ילדתי שם, אבל הסתובבתי שם לצערי הרבה.
בעין כרם יש בניין "אם וילד" שכולל בתוכו את כל מחלקות האשפוז של ילדים
ובתחתיתו את יולדות.
בכל אופן יש לבניין הזה גישה מחברת מתוך הבניין הכללי. מסדרון צר כזה.
כדאי שתלכי לראות, אולי זה נקרא נפרד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
שוב אני שואלת:
מה עם ביקור חולים כיום, אחרי "שהסתפח לשערי צדק" יש לזה משמעות?
מבחינה מקצועית, רופאים מיילדות וכו'????
אשמח לתשובה... (חשוב לי לדעת - בעלי כהן).
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
מבחינה מקצועית תמיד היה שם מצויין. אני מאמינה שרק השתפר.
לי יצא להיות שם באשפוז לפני לידה, לא ללידה, ולא אהבתי. היה שם קטן, מחניק ובצבע כחול.(מדברת על חדרי ההמתנה ללידה. אומרים שחדרי הלידה מעולים!)
אבל אולי סתם בגלל שאני חסידת המרחבים, האור והאוויר והצבע הורוד המרענן של שערי צדק.
אני מכירה נשים שהולכות דווקא לביקור חולים.
בכל אופן, סיור שם יפתור לך את כל השאלות. זה דבר מקובל מאוד.
כי הוילונות, אעפס, סביר להניח שכבר החליפו אותם. אני מדברת על שש שנים אחורה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
אני ילדתי בהדסה והיה לי פשוט כיף!! את פשוט מרגישה בת יחידה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
נכתב ע"י עפולה;1476011:
אינני בקיאה גדולה בהלכות אבל בכל מקרה לא בהכרח מדובר בטומאת מת ממש שהרי לכל מחלקה יש דלתות משלה וכו'.
ד"א כשנולד בן יש בעיה גם עם הטומאה של התינוק שהרי הוא כהן...

אם אינך בקיאה אז חבל לאמר סתם.. ואולי משהו יטעה בגלל זה..

כן יש טומאת מת גם אם המחלקות עם דלתות סגורות זה לא ממש עוזר..
והטומאה עוברת גם ממחלקות ששם קוטעים איברים מסויימים ל"ע

בתל השומר אסור להגיע וכמעט אין שום התר, היות וכל המבנים הענקיים הללו מחוברים יחד

בכל מקרה- כל הכהנים בד"כ יודעים את ההלכות, ומבררים כל הזמן כך שנראה לי דיון פה הוא די מיותר בעלי שהוא כהן -גדל עם ההלכות הללו כמו שכל יהודי גדל עם מודה אני בבוקר
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
נכתב ע"י yosher2005;1476327:
ושוב שאלה נוספת, האם מישהי כאן ילדה בהדסה עין כרם?
האם האשפוז שם הוא בבנין נפרד או בתוך ביה"ח?

אני עם היתר של רב, ילדתי בהדסה עין כרם, זה רק בדיעבד.
קחי בחשבון שזה ביות, [ו/או ביות מלא כולל לילה]
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
לא כל הכהנים יודעים....
תמיד שואלים
ואני ילדתי פעם בתה"ש והרב התיר כי זה כן מבנה נפרד למיטב ידיעתי....
אבל יש שם מחלקה אחרת (ה.מבחנות) שהיא בעייתית
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה