מלחמת התקומה הנספח השבועי • שבוע 43

האם אתם חושבים שהאירוע במג'דל שמס' הוא האירוע שבגללו תיפתח המלחמה בין ישראל לחיזבאללה

  • כן

  • לא


תוצאות הסקר יוצגו רק לאחר הצבעתכם.
מצב
הנושא נעול.
דיווח: צרפת הודיעה לחיזבאללה כי ישראל תגיב בכוח מסיבי נגד מטרות חיוניות בלבנון כתגובה לכל מתקפה שבה חזבאללה מפר את כללי הפעילות.
חדשות הבזק
מה זה כללי הפעילות? :unsure::unsure:

כלומר תשגרו כמה שתרצו אבל אל תעברו את חדרה:cautious::cautious:
אכן תגובה במקום.

רק טעית בכתובת של האשכול...
במקרה הזה אני חושב שבאמת היה נדרש במקום, שים לב לכמות הדירוגים.
1722462580613.png
 
בקצב האירועים, כדאי למנהל לשקול פתיחת נספח יומי, איך ייתכן שאותו נספח הוא גם על האירוע במגדל שמס, גם על שדה תימן גם על חיסול שוכר וגם על הנייה, ועוד היד נטויה. ;)
 
איראן(!) קוראת לאזרחיה לעזוב את לבנון לאלתר (הכדור כרגע בידיים שלהם..)
אמריקה לאזרחיה: פעם נוספת לעזוב את לבנון מיד.
חדשות גלובל

מחכה שלבנון תקרא לאזרחיה לעזוב מידית את לבנון
 
נערך לאחרונה ב:
ישראל הודיעה ללבנון ולאיראן בערוצים דיפלומטיים שהיא מוכנה למלחמה כוללת
חדשות גלובל
כמויות המשפטים שברור שהם מומצאים כי אין להם שום מקור ושום דבר מחייב ממש מרקיעות שחקים.
 
כמויות המשפטים שברור שהם מומצאים כי אין להם שום מקור ושום דבר מחייב ממש מרקיעות שחקים.

יתכן שזה באמת נאמר וזה יותר כסוג של איום..
ויתכן שזה כלל לא נאמר וזה יותר כסוג של "אף אחד ממילא לא יכול להכחיש אותי אז למה לא לכתוב מה שבא לי"..
בין כה ובין כה אנו זקוקים לרחמי שמים מרובים ולדעת שהכל מאיתו יתברך - "הנני בידך לבד ואם גם אתאמץ בעצות ותחבולות (בתחבולות תעשה לך מלחמה, מוכר? סלוגן של המוסד..), מבלעדי עוזך ועזרתך אין עזרה וישועה" - מתוך התפילה של בעל האור לשמים שהיום היתה היארצייט שלו, זיעועכי"א
 
ברק בטש: באיראן הודיעו על סגירת המרחב האווירי
זה מראה שהם לא מחכים ליום שישי (כי הרי ברור שישראל לא תתקוף באיראן בלי שהם יתקפו קודם), או שזה סתם להלחיץ (נשמע קצת מוזר, מילא איומים, אבל לסגור את המרחב האווירי בשביל להלחיץ את ישראל.....)?
 
למה להלחיץ סתם?
לא הבנתי מה מלחיץ? רק הראיתי שההודעה הזאת נשמעת פייק, שמי איראן מלאים במטוסים.. זה מתוך אתר מעקב אחרי טיסות למי שלא מכיר
עכשיו אני רואה שכתבו שמ2:00 שעון ישראל נמשיך לעקוב
 
לא הבנתי מה מלחיץ? רק הראיתי שההודעה הזאת נשמעת פייק, שמי איראן מלאים במטוסים.. זה מתוך אתר מעקב אחרי טיסות למי שלא מכיר
עכשיו אני רואה שכתבו שמ2:00 שעון ישראל נמשיך לעקוב
לא פייק.
יש כבר באשכול התיעודים את הנוטאם.
 
מקור באיראן: המרחב האווירי מעל טהראן נסגר מערכות ההגנה האווירית Tor-M1 פרוסות במרכז העיר כדי להגן על חמינאי וגנרלים של משמרות המהפכה במהלך הלוויה של איסמעיל הנייה שתתחיל רק בעוד כמה שעות.
נו נו.
לכן רק עד הבוקר?
 
אין לי מושג מה זה נוטאם ומה רואים שם במסמכים, במעקב טיסות רואים עדיין מלא טיסות מעל איראן. וגם מעל טהראן
בְזַק מִבְצְעֵי טַיִס המוכר בעגה כ-נוֹטָאם[1] (מהמושג האנגלי NOTAM, שהוא ראשי תיבות של: Notice To Airmen או Notice to Air Men או Notice to Air Missions) הוא פורמט מידע המופץ על ידי רשויות התעופה האזרחיות המקומיות לגבי סיכונים אפשריים והגבלות באזור, נתיב או שדה תעופה מסוים המסוגלים להשפיע על הטיסה.
 
אין לי מושג מה זה נוטאם ומה רואים שם במסמכים, במעקב טיסות רואים עדיין מלא טיסות מעל איראן. וגם מעל טהראן
אם אתה מסתמך על זה אז לפני כמה דקות יצא מטוס אלעל לניו יורק מביירות
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה