מלחמת התקומה הנספח השבועי • שבוע 43

האם אתם חושבים שהאירוע במג'דל שמס' הוא האירוע שבגללו תיפתח המלחמה בין ישראל לחיזבאללה

  • כן

  • לא


תוצאות הסקר יוצגו רק לאחר הצבעתכם.
מצב
הנושא נעול.
בשני המהלכים האחרונים ישראל לקחה סיכון לפתיחת מערכה מול חיזבאללה ואיראן.

כנראה שישראל יצאה למהלך הזה מתוך מספר תובנות.

1. חמאס לא מעוניין באמת בעיסקה ולכן אין טעם למשוך עוד זמן בדרום.
2. איראן מתקדמת בצעדי ענק לפצצה גרעינית, וכל יום של המתנה יכול להיות אל-חזור.
3. מלחמות לא מנהלים בחורף. אם רוצים להתמודד מול חיזבאללה בצפון, יש חלון קצר של מספר חודשים עד שהחורף יתחיל.
4. עדיף ציפור אחד בייד(ן) מאשר שני ציפורים על העץ. עדיף ביידן ועמדותיו היציבות עכשיו, מספק האריס ספק טראמפ (שבעצמו, עמדותיו לא כל כך צפויות) בעוד חצי שנה.
 
המשך מהודעה קודמת.

5. ישראל חיפשה הזדמנות לפתיחת מלחמה מתוך לגיטימציה עולמית. הנפילה במג'דל שאמס היא סיבה מספקת לכך.
6. העורף הישראלי מתכונן כבר עשרה חודשים למערכה הזו, ויש מוכנות גבוהה והבנה שאי אפשר להמשיך ברצועת הבטחון בתוך השטח הישראלי ויש להסיר את האיום על הצפון והארץ כולה.
7. ישראל לא יכולה להשלים לאורך זמן עם המצור האיראני הימי על אילת. המערכה שיתכן ותפתח תגרור את העולם המערבי כולו להסיר את האיום האיראני שמאיים על היציבות באיזור.
 
זמני לוויות המחוסלים: טקס הלוויה של מוחסן שוכר יחל היום בשעה 16:30, בשעה 17 ינאם מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה. טקס האשכבה של אסמעיל הנייה מתקיים כעת באיראן, גופתו תועבר לקטאר, שם תיקבר גופתו מחר. נ. חמאל
את מי מעניין למען ה' מתי הלוויות וטקס 'האשכבה' של המחבלים?
 
נערך לאחרונה ב:
את מי מעניין למען ה' מתי הלוויות וטקס 'האשכבה' של המחבלים?
אולי מישהו רוצה להשתתף? לנחם אבלים? להביא פרחים? אולי היועמשית או הפצרית, אולי לפיד, לך תדע...
 
היה היום עוד דיווח מעניין ודומה

זה נראה שצה"ל התחילו להשתמש עם נשק חדש

זה יכול להיות הלפייר RX9,
טיל ללא ראש נפץ.
במקום ראש נפץ יש לו "בלנדר" - כמה סכינים מסתובבים.
מיועד לפגיעה כירורגית עם מינימום "בלתי מעורבים".
מתאים לפגיעה ברכב או משהו כזה, שהתוקף רואה בדיוק את הבן אדם, לא לפגיעה באדם שוכב במיטה
יש מצב שביבי גנב כמה בתוך הכנף ציון?
 
גם במצב חירום:

החנויות שיישארו פתוחות במלחמה; הרשימה המלאה (קול חי)

פרטים נוספים מאותה כתבה (מהאתר 'אמס'):
ברשימת המזון עליו ממליץ משרד הכלכלה:
טחינה גולמית, אגוזים, קוסקוס, בורגול, שיבולת שועל, שימורים שונים, טונה, מנה חמה, ביסקוויטים, פריכיות, קרקרים, פירות יבשים, קטניות מבושלות, חמאת בוטנים, דבש, סוכר, חלבה, תה, קפה וכדומה.

בפיקוד העורף ממליצים להיערך מראש לזמן חירום ולהכין את הציוד הבא:
  • מים ומזון לכל בני הבית, לשלושה ימים לפחות
  • תאורת חירום
  • פנס וסוללות
  • ערכת עזרה ראשונה
  • תרופות ומרשמים מודפסים
  • רדיו וסוללות
  • מטענים ניידים לטלפון הנייד
  • מזון מיוחד בהתאם לצורכי המשפחה (תינוקות, קשישים, בעלי חיים וכדומה).
ציוד נוסף המומלץ לשעת חירום:
  • סוללות גיבוי לציוד חיוני דוגמת מכשירים רפואיים
  • צילום של מסמכים חיוניים כמו תעודת זהות, רישיון נהיגה, דרכון וכד׳
  • מטפה (מטף כיבוי אש) וגלאי עשן
  • חצי מיכל דלק לפחות במכונית
  • העלות לילדים דוגמת משחקים, חוברות וכלי כתיבה.
עד כאן ציטוט, כמה שאלות בעקבות הדברים:
1.האם באמת פורסמו הנחיות חדשות של פיקוד העורף? איך לא שמעו על כך? בכל אופן אני לא שמעתי...
2.איך משרד הכלכלה קשור לעניין?
 
בנוסף, סיים משרד הכלכלה והתעשייה את ההליך להכנת עשרות אלפי מארזי מזון הכוללים מוצרים חיוניים, לצורך הפצתם במידת הנדרש, לאזרחים שיהיו נצורים בביתם. המארזים הוכנו על ידי מספר רשתות שיווק שנבחרו לאחר הליך מכרזי ייחודי אשר התבצע, לראשונה, בשיתוף רח"ל ומשרד האוצר. המארזים מאוחסנים ומוכנים להפצה, לרבות אפשרות להכנת כמויות נוספות בהתאם לצורך, באופן מיידי.

לצד המלצת פקע"ר להחזיק בכל בית מוצרים שיוכלו לתת מענה ל-3 ימי שהייה, בהם מזון, מים, תרופות, מוצרי טואלטיקה, סוללות נטענות לנייד, טרנזיסטור הפועל על סוללות ועוד, קיים משרד הכלכלה דיונים פנימיים בחודשים האחרונים עם משרד הבריאות, רח"ל ופקע"ר, וגיבש רשימת מוצרי מזון להצטיידות לעת חירום.

רשימת מוצרי המזון עליה ממליץ משרד הכלכלה כוללת מוצרים יבשים שאינם מצריכים בישול כמו טחינה גולמית, אגוזים, קוסקוס, בורגול, שיבולת שועל, שימורים שונים, טונה, מנה חמה, ביסקוויטים, פריכיות, קרקרים, פירות יבשים, קטניות מבושלות, חמאת בוטנים, דבש, סוכר, חלבה, תה, קפה וכו'.

משרד הכלכלה הנחה את הרשתות להיערך למכירת כמות אשר תספיק ל 3-7 ימים תוך הנחיה לרשתות השיווק להיערך עם מלאים מתאימים להצטיידות האוכלוסייה, המשרד מקיים בדיקות שוטפות ונמצא כי יש די מלאים ברשתות, במרלוגים ובייצור, ואין כל צורך באגירת מזון.
*כיכר השבת*
 
למה למען ה' ישראל לא פותחת במתקפה מקדימה???
אם ברור לפי כולם שגם איראן וגם חיזבאללה הולכים להגיב,
לפחות תעשו סבב תקיפות מאסיבי שישלול כמה שיותר יכולות!
מה הרווח לחכות להם??
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה