העברת בעלות בסלקום

  • הוסף לסימניות
  • #1
תגידו בכל החברות השירות הזה כרוך בתשלום כ"כ גבוה?
79 שקל?
אולי כבר שווה להתנייד?
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
שווה להתנייד בלי קשר, עם השירות והקליטה של החברה הזו...
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
אני לא באה לסנגר על החברה שהמשווק שלה משפיל אותי, אבל אם את מעבירה את הבעלות את לא משלמת, אבל אם את נהיית הבעלים החדשים של הקו את משלמת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
נכתב ע"י שושיה;1495769:
אני לא באה לסנגר על החברה שהמשווק שלה משפיל אותי, אבל אם את מעבירה את הבעלות את לא משלמת, אבל אם את נהיית הבעלים החדשים של הקו את משלמת.

לא כ"כ הבנתי.
עד עכשיו אמא שילמה ועכשיו היא רוצה להתנתק ושאני ישלם.
זה נראה לי מוגזם לדרוש 80 שקלים בשביל לשנות את פרטי המשלם!
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
לא רואה סיבה לשלם כזה מחיר בשביל להשאר בסלקום.
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
נכתב ע"י יוגורט;1495775:
לא כ"כ הבנתי.
עד עכשיו אמא שילמה ועכשיו היא רוצה להתנתק ושאני ישלם.
זה נראה לי מוגזם לדרוש 80 שקלים בשביל לשנות את פרטי המשלם!

מצחיקה, את פשוט מזדהה בפרטים של אמא שלך, מה שכן, תתקשרי לסלקום ותבקשי לשנות את השם ולעדכן אמצעי תשלום, שאלו דברים שבשרות הטלפוני ניתן לעשות ללא בעיה, פשוט תגידי שהתחתנת, והשתנה לך השם, וחוצמיזה החלטת לשנות גם את השם הפרטי, או שתעשי את זה בטלפון הבא, מה שישאר בעצם זה רק הת.ז. של אמא שלך, שאר הפרטים שלך...
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
נכתב ע"י שושיה;1496137:
מצחיקה, את פשוט מזדהה בפרטים של אמא שלך, מה שכן, תתקשרי לסלקום ותבקשי לשנות את השם ולעדכן אמצעי תשלום, שאלו דברים שבשרות הטלפוני ניתן לעשות ללא בעיה, פשוט תגידי שהתחתנת, והשתנה לך השם, וחוצמיזה החלטת לשנות גם את השם הפרטי, או שתעשי את זה בטלפון הבא, מה שישאר בעצם זה רק הת.ז. של אמא שלך, שאר הפרטים שלך...

איזה אינטרס יש להישאר בסלקום, כשברמי לוי/גולן טלקום משלמים 20 ש"ח כולל הכול???
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
תראה, אני גם בסלקום, כי אני אחת שחשובה לי האיכות, ולכן אני גם בבזק ולא בכל מיני חברות אחרות, אני מעדיפה לשלם יותר, ושתהיה לי קליטה הכי טובה שיכולה להיות, נכון שיש מקרים אינדבדואליים שיש מקומות בהם אין קליטה, אני הייתי הולכת לחברות סלולר אחרות ומנסה מה שיהיה הכי טוב.
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
אין שום קשר בין המילה "איכות" למילה "סלקום".
ואם כן יש קשר, אז המילה הזו קשורה לכל החברות...
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
שושיה, את נראה לי עדיין "מורעלת"...
כשתעזבי שם תגלי שהם לא הכי בכלל...

(מנסיון)
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
ממש לא נכון, אני יודעת מנסיון של שנים של הורי בסלקום, משפחתי-כולם בסלקום, רק בגלל הקליטה.
גם מי שעבר, חזר מייד לסלקום.
אין קשר למה שהמשווק שלהם עושה לבין איכות הקו.
למי שבאמת אין קליטה אני בהחלט ממליצה לו לנסות חברה אחרת!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
אצלנו בביתר סלקום על הפנים!
המון ניתוקים, אין קליטה, שיחה אסורה, רשת תפוסה, בקושי נשאר קצת זמן לשוחח...
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
אני הייתי ועדיין באורנג'.
כשעבדתי בסלקום הייתי צריכה נטסטיק למחשב.
אחרי שתמיד פמפמו לנו בעבודה שהגלישה הכי מהירה היא בסלקום- רכשתי מהם.
התאכזבתי קשות. שעות עד שמשהו זז.
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
נכתב ע"י שושיה;1496907:
ממש לא נכון, אני יודעת מנסיון של שנים של הורי בסלקום, משפחתי-כולם בסלקום, רק בגלל הקליטה.
גם מי שעבר, חזר מייד לסלקום.
אין קשר למה שהמשווק שלהם עושה לבין איכות הקו.
למי שבאמת אין קליטה אני בהחלט ממליצה לו לנסות חברה אחרת!!
מצטער, אבל זה לא נכון..
לחברת פלאפון יש את הקליטה הטובה ביותר, איתה ביחד יש את רמי לוי שיושבת עליה. מקום שני יש את אורנג', שאיתה ביחד יש את הוט מובייל [שיושבת חלקית גם על פלאפון]. מקום שלישי [שהוא בעצם חמישי], יש את סלקום...
קליטה ברמה גבוהה יוצאת דופן אף פעם לא היה להם. ובפרט לאחרונה שהגבייה החודשית שלה יצאה מכל פרופרצייה, לא הייתי נשאר שם עוד יום אחד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
נכתב ע"י שושיה;1496189:
תראה, אני גם בסלקום, כי אני אחת שחשובה לי האיכות, ולכן אני גם בבזק ולא בכל מיני חברות אחרות, אני מעדיפה לשלם יותר, ושתהיה לי קליטה הכי טובה שיכולה להיות, נכון שיש מקרים אינדבדואליים שיש מקומות בהם אין קליטה, אני הייתי הולכת לחברות סלולר אחרות ומנסה מה שיהיה הכי טוב.

נכתב ע"י רמה פלוס;1498718:
מצטער, אבל זה לא נכון..
לחברת פלאפון יש את הקליטה הטובה ביותר, איתה ביחד יש את רמי לוי שיושבת עליה. מקום שני יש את אורנג', שאיתה ביחד יש את הוט מובייל [שיושבת חלקית גם על פלאפון]. מקום שלישי [שהוא בעצם חמישי], יש את סלקום...
קליטה ברמה גבוהה יוצאת דופן אף פעם לא היה להם. ובפרט לאחרונה שהגבייה החודשית שלה יצאה מכל פרופרצייה, לא הייתי נשאר שם עוד יום אחד.

זה משתנה ממקום למקום, אצלך (וגם אצלי) הקליטה הטובה ביותר היא של פלאפון/רמי לוי. אצלי סלקום וגולן טלקום, זה די בסדר, אצלך זה הכי גרוע, וכנראה שאצל שושיה זה הכי טוב. אצלי לאורנג' אין טיפת קליטה, גם כשהמחוון מראה קליטה מלאה.
אבל גם אם נגיד שסלקום זו החברה עם הקליטה הטובה ביותר, אז למה להיות בהם ולא בגולן טלקום שהקליטה שם זהה והמחירים נמוכים בהרבה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
בגולן יש ניתוקים, (כנראה מקפידים שם על לשה"ר...) כשאני מדברת עם גיסתי שהיא בגולן, כל 2 דק' אני צריכה לחייג אליה שוב.
ושוב, אצלנו ספציפית לאורנג' אין קליטה טובה בכלל, ולפלא' סבירה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
נכתב ע"י שושיה;1498731:
בגולן יש ניתוקים, (כנראה מקפידים שם על לשה"ר...) כשאני מדברת עם גיסתי שהיא בגולן, כל 2 דק' אני צריכה לחייג אליה שוב.
ושוב, אצלנו ספציפית לאורנג' אין קליטה טובה בכלל, ולפלא' סבירה.

זה באמת משתנה ממקום למקום
לחמותי יש סלקום וכל 2 דקות מתנתק לה השיחה
לי יש סלקום וקליטה מעולה
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
היה לי פלאפון, סלקום וגולן
לא רואה שום הבדל, לא בקליטה ולא בשום דבר,
חוץ מעניין אחד:
המחיר

אה, ועוד משהו, השירות.
מהכי גרוע
הגעתי להכי טוב

(יכול להיות שדברים השתנו, כי מדובר על מרחק של שנים).
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
נכתב ע"י שושיה;1498731:
בגולן יש ניתוקים, (כנראה מקפידים שם על לשה"ר...) כשאני מדברת עם גיסתי שהיא בגולן, כל 2 דק' אני צריכה לחייג אליה שוב.
ושוב, אצלנו ספציפית לאורנג' אין קליטה טובה בכלל, ולפלא' סבירה.

נראה לי שגולן זה על רשת סלקום.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

  • תודה
Reactions: ניק 1272971 //
5 תגובות

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה